رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه اسفند ۱۳ ۱۴۰۱، ۰۴:۲۶ ب.ظ

فقدان الگوی انسانی و اخلاقی در کتاب مقدس

 رهپویان هدایت: امروزه مبلغان مسیحیت صهیونیستی خود را ملزم به رعایت اصول اخلاقی نمی دانند که این امر در گفتار و ادبیات آن ها در هجمه به مسلمانان کاملا آشکار است. در واقع، ریشه این امر به ریشه های فاسد این فرقه باز می گردد چراکه در آن هیچ الگو یا پارادایم اخلاقی وجود ندارد.

نکته قابل توجه اینجاست، تصویری که عهدین و کتاب مقدس از انبیاء ترسیم می کند نه تنها فاقد جنبه اخلاقی است بلکه اتفاقا در برابر آن قرار دارد. در این منابع، مقامات معنوی مانند نبوت می تواند از راه های غیراخلاقی مانند سرقت کسب شود و فرد با دزدین این مرتبه از صاحب اصلی آن، نبی قلمداد گردد!!!

در کتاب مقدس، عهد قدیم، سفر پیدایش باب 27 می نویسد که حضرت یعقوب علیه سلام مقام نبوت را از برادرش عیسو ربود! و با طراری به این مقام رسید. مبلغان مسیحیت صهیونیستی با نقل چنین تهمت هایی به انبیاء، حکمت و عدالت الهی را زیر سوال می برند چرا که این تصویر از نبوت، تصویری از خدا ارائه می دهد که در آن هرکسی با تزویر و بیراهه رفتن می تواند واسطه انتقال پیام الهی قرار گیرد.

حقیقت آن است که خداوند حکیم، هرکسی را شایسته انتقال وحی نمی داند و رساننده پیام حق باید تابع مجموعه ای از اصول اخلاقی باشد. اجکام و قواعدی که در وحی ابلاغ می شود ابتدا توسط رساننده پیام اجرا می شود و او به عنوان یک الگوی اخلاقی در اذهان مومنان شناخته می شود.

با توجه به این مقدمات، مسیحیت صهیونیسیتی و مبلغان آن به دلیل فقدان الگوی اخلاقی، تابع ارزش های انسانی نیستند و به این سبب، مبادرت به افعال غیراخلاقی می نمایند. مسئله الگوی اخلاقی در دین یک رکن اساسی می باشد و فرد مومن با اتکاء به شخصیت این الگو افعال خود را انجام می دهد.

در حقیقت، فرد مومن به دلیل مشاهده ویژگی های انسانی و شخصیتی انبیاء عمل به طریق آن ها را ممکن می بیند و می تواند آن ها را به عنوان یک الگو انتخاب نماید. این درحالی است که مسیحیت صهیونیستی یا فاقد الگوی اخلاقی مثبت است و یا مانند رویه عهد جدید هیچ الگوی بشری در آن نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی