رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه اسفند ۱۶ ۱۴۰۲، ۰۲:۲۳ ب.ظ

مبنای مسیحیت صهیونیستی انکار عدالت خدا است


مبنای مسیحیت صهیونیستی انکار عدالت خدا است


مسیحیت تبشیری برای فرار از رعایت حدود انسانی و اخلاقی توجیهات سخیف بسیاری را مطرح کرده که با بررسی مختصری غیرعقلانی بودن تمام آن‌ها مشخص می‌گردد. برای نمونه آموزه فداء در مسیحیت باهدف شانه خالی کردن از تکالیف اخلاقی پی‌ریزی شده و ازاین‌رو ارزش عمل در مسیحیت ناچیز قلمداد می‌گردد.

مبلغان مسیحی در مسئله فداء عنوان می‌کنند که حضرت عیسی علیه‌السلام برای جزای گناهان انسان که از پدرش حضرت آدم به ارث برده مصلوب گردید و انسان با پذیرش این پیش‌فرض، دیگر به دین و رعایت حدود الهی احتیاجی نخواهد داشت. این پیش‌فرض که غیرمنطقی بودن آن کاملاً مشهود است با چند پرسش بی‌پاسخ مواجه می‌باشد.

 اول اینکه اگر تنها با اعتراف به مصلوب شدن حضرت عیسی علیه اسلام انسان از قید گناه آزاد می‌شود تکلیف افرادی که تا پیش از بعثت حضرت عیسی علیه‌السلام زندگی کرده‌اند و به دلیل جبر تاریخی نتوانستند درباره آموزه فداء تحقیق کنند چیست؟ همچنین طبق آموزه فداء در مسیحیت، انبیا و پیامبرانی که پیش از حضرت عیسی علیه‌السلام مبعوث شدند نیز همگی باید ناپاک از دنیا رفته باشند چراکه پیش‌فرض غلط مبلغان تبشیری را نپذیرفته‌اند.

با این وصف مشخص شد که جوهر و اساس آموزه فداء در مسیحیت، پذیرش بی‌عدالتی خداوند است چراکه بنابر باور تبشیری ها به دلیل خطای حضرت آدم، تمام نوزادان و اطفال گناهکار و قسی زاده محسوب می‌شوند و باید با پذیرش پیش‌فرض باطل این فرقه یعنی آموزه فداء پاک و بی‌نیاز از دین گردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۱۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی