رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه دی ۱۳ ۱۴۰۲، ۰۳:۳۴ ب.ظ

مسیحیت تبشیری و تلاش برای جذب مخاطب(بخش دوم)

رهپویان هدایت: مقوله جذب در جریان مسیحیت صهیونیستی از اهمیت به سزایی برخوردار است و از روش‌های گوناگونی برای ایجاد تمایل در میان افراد نسبت به جریان استفاده می‌شود. در این نوشتار و شماره‌های آتی بخشی از این اقدامات را باهم مرور خواهیم کرد.

در شماره پیشین مسئله جذب معتادان به مسیحیت مورد بررسی قرار گرفت و در این شماره به تلاش برای جذب پناهندگان خواهیم پرداخت.

پناهندگانی که به صورت قانونی و غیرقانونی خودشان را به کشورهای واسط چون یونان، ترکیه و قبرس می رسانند موارد خوبی برای مسیحی سازی به شمار می‌روند.

این افراد هم در کشورهای مذکور دچار معضلات اجتماعی و فرهنگی می شوند و هم برای تائید پرونده پناهندگی خود، به صورت جعلی مسیحی می‌شوند تا تحت حمایت سازمان‌های تبشیری قرار گیرند. از این رو شاهد فعالیت مستمر و گسترده سازمان های تبشیری در کشوری چون ترکیه هستیم.

هدف اصلی سازمان های مذکور جذب پناهندگان است و با توجه به خیل پناهندگان افغانی و سوری در ترکیه، شاهد فعالیت این سازمان ها به زبانهای عربی و فارسی با عناصر بومی هستیم.

از جمله این سازمان‌ها می‌توان به سازمان تبشیری فارسی زبان ایلام اشاره کرد ، که کلیساهای متعددی در شهرهای مهاجرپذیر ترکیه راه اندازی کرده و برنامه های متنوعی اعم از موسیقی و ورزشی در این راستا برگزار می کند.

اصلی ترین راهکار این قبیل سازمان‌ها ایجاد وابستگی اجتماعی و عاطفی میان افراد در کلیسا است تا افراد حتی به دلایل غیر مذهبی چون تفریح و سرگرمی نیز در کلیسا حاضر شوند و صندلی های خالی آن را پر کنند.

نکته مهمی که در این جا شاهد هستیم عدم ایمان قلبی در میان مخاطبین این کلیساها است و بسیاری از افراد صرفا با هدف پر کردن اوقات فراغت خود جذب مسیحیت می‌شوند و حتی در مواردی کارشان به مفاسد اخلاقی برآمده از بستر کلیسا می‌رسد.

از سویی دیگر در همین کلیساها شاهد مفاسد مالی هم هستیم که سران کلیساها برای صدور تعمیدنامه از افراد، پول دریافت می کنند و بدون اینکه فرد حقیقتا مسیحی شده باشد تعمید داده می‌شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۱۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی