رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه فروردين ۱۹ ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ

مسیحیت صهیونیستی سردمدار هرزه نگاری

در حالی که اردوگاه صلیبی مدعی اخلاق مداری است به گفته کارشناسان مذهبی اروپایی و آمریکایی 80 درصد مسیحیان قبل از ازدواج روابط نامشروع داشته اند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت این حقیقتی است که مطبوعات این کشورها نیز به آن اذعان داشته و حتی نتایج یک تحقیق در سال 2011 نشان داد جوانان مسیحیت پیش از ازدواج تجربه جنسی دارند. به نظر می رسد اختلال بیش از اندازه دختران و پسران در این افزایش میل موثر است.

به گفته برخی از مخاطبین این نظرسنجی، حتی در کالج آموزش کتاب مقدس افراد بسیاری وجود دارند که تا رسیدن به سن ازدواج ترجیح می دهند این روابط را تجربه کنند. این در حالی است که یکی از آموزه های اصلی این کالج ها رعایت موازین اخلاقی است و این تناقض رفتاری جای سوال دارد.

گفتنی است این رفتارها در حالی صورت می گیرد که کلیساهای پروتستان داعیه مقابله با بی اخلاقی بوده و کشیشان آن بارها اعلام کرده اند که با ترویج هر گونه رفتار غیراخلاقی جلوگیری می کنند.

این ادعا در صورتی مطرح می شود که مسیحیت صهیونیستی سردمدار هرزه نگاری در آمریکا است و معروف ترین شبکه ها و مجلات هرزه نگاری توسط سردمداران این جریان مدیریت می شود.

به دیگر سخن این فرقه در هر کجا که وارد شده لاابالی گری را ترویج کرده است که بخشی از آن در کشورهای آسیایی و خاورمیانه قابل رویت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی