رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه خرداد ۲۵ ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ق.ظ

مسیحیت چاره ساز نیست؛ ساسان توسلی : دارو بخورید!

به گزارش انجمن رهپویان هدایت : این کشیش خودخوانده که به نظر می رسد بعد از توهم مقایسه الهیات اسلام و مسیحیت، اندکی از هوشیاری خود را به دست آورده است، با اشاره به خودکشی فرزند یکی از کشیشان برجسته آمریکایی، بیماران را سفارش به خوردن دارو کرد.

ساسان توسلی که متوهمانه در صدد ضربه زدن به مبانی عقیدتی مسلمانان بود، اکنون مجبور به اعتراف در خصوص ناکارآمد بودن مسیحیت برای اعطای آرامش روحی و شفای بیماران شده است و برای جلوگیری از بروز رسوایی دیگری، فریب خوردگان را توصیه به پیگیری روند درمان خود از طریق معمول و طبیعی می کند. 

حال باید از او و هم پیمانانش پرسید که چه کسی باید پاسخ خودکشی ها و انزوا طلبی های کسانی که به امید شفای بیماری، به کژراهه مسیحیت دل بسته بودند را بدهد؟ آیا سودای کسب ثروت های بادآورده توجیه معقولی برای کلاهبرداری از این بیماران بوده است ؟

سران فرقه منحرف مسیحیت صهیونیستی در حالی از مشکلات جسمی و روحی مردم سوء استفاده می کنند که همیشه خانواده کشیشان و سران این فرقه از بیماری های متعدد جسمی و روحی رنج می برده اند و قادر به اخذ شفای خود نبوده اند.

در تازه ترین مورد خودکشی در بین اعضای خانواده کشیش ها، که سرو صدای نسبتا زیادی نیز به پا کرد، فرزند یکی از کشیش های مشهور آمریکایی از فرط بیماری افسردگی و تنهایی دست به خودکشی زده است .

بیماران روحی و جسمی همیشه مورد سوء استفاده جریان صهیونیسم مسیحی بوده و این جریان برای پیشبرد اهداف شیطانی خود به آنها رحم نکرده اند و بیماران همیشه به عنوان یک طعمه مورد توجه سران این فرقه منحرف بوده اند .

این در حالی است که بیماری های روحی و روانی از جمله افسردگی در کشورهای غربی که مهد مسیحیت هستند بیداد می کند و در کشور آمریکا که ساسان توسلی در حال جیره خواری از سرویس جاسوسی آن است، موارد افسردگی و قتل و خودکشی از بیشتر کشورهای جهان بالاتر است.

بنا بر این گزارش، کلماتی مثل شفا از جمله کلید واژه های پرکاربرد مجریان شبکه صهیونیستی محبت است. این تکرار و تلقین کلمات مشخص را می توان تکرار لفظی نامید، اما علاوه بر این از تکرار معنوی و مضمونی نیز در این شبکه استفاده می شود که همان کاربرد عناوین و جملات متعدد در راستای هدف و برنامه مشخص و یکسان است.

گفتنی است ارائه تحلیل های غیر واقعی از اوضاع ایران و مانور رسانه ای در خصوص القای اثر گذاری تحریم ها و فشارهای غرب در ایران و بررسی سخنان مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی در خصوص  مسائل داخلی ایران، به انحاء مختلف در این شبکه مورد پوشش قرار می گیرد .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی