رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

انجمن رهپویان هدایت: نویسنده (جورجی کنعان) در این کتاب به عملیات گسترده‌ی یهودی‌سازی مسیحیت، رابطه‌ی میان تورات یهودیان و انجیل، راز حمایت بی‌دریغ امریکاییان از اسراییل، گستردگی آموزه‌های اعتقادی و اخلاقی یهودی در عمل و نظر مسیحیان غربی و راز پذیرش اساطیر و افسانه‌های یهودی از جانب مسیحیان می‌پردازد. و به استناد اقوال و آثار متقن از نحوه‌ی گسترش اندیشه و افکار آیین یهود در جان و روح مسیحیان و رشد اصول‌گرایی مسیحی در اروپا و آمریکا سخن می‌گوید؛ جریانی که زمینه‌های ظهور و شکل‌گیری جنبش‌های اصولگرا در سال‌های آخر سده‌ی بیستم میلادی را فراهم آورد و تولد یک ایدئولوژی اثرگذار در شرایط کنونی را سبب شد. روند مسیحیت یهودی شده و صهیونیستی شده در گذر تاریخ و در دنیای جدید، عوامل ایدئولوژیکی و استراتژیکی مشترک اصولگرایان، رشد اصول‌گرایی و امپریالیسم اصول‌گرایی از جمله مباحث کتاب به شمار می‌روند.

نویسنده کتاب سعی دارد با ارائه دلایل و مستنداتی خواننده را با صهیونیسم و چگونگی بوجود آمدن آن آشنا کند و در این امر تا حدود زیادی موفق بوده است!کتاب به گونه ای نوشته شده است که حتی اگر کسی کمترین اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشد به راحتی میتواند منظور نویسنده را درک کند.

در واقع جورجی کنعان سعی دارد اعتقادات و مفاهیم اصول گرایی مسیحی که در فرهنگ غرب رسوخ نموده و به بخش جدایی ناپذیر از عوامل و پایه های ذهنی غربی ها تبدیل شده است را به خواننده بفهماند.همان عقایدی که جایگاه ویژه ای در اندیشه ها و تفکرات جهان غرب به دست آورده است و از بعد استراتژیک به یکی از قوی ترین قدرت های اجتماعی و فرهنگی نیمکره غربی تبدیل شده اند.

به مرور بخشهایی از کتاب رو که به نظرم جالب بود رو میذارم تا دوستان علاقمند هم از اون استفاده کنند،اما خوندن متن کامل کتاب رو به همه دوستان توصیه میکنم چرا که باعث میشه به ماهیت واقعی صهیونیسم جهانی و در راس آن اسرائیل پی ببریم!

نویسنده، به استناد اقوال و آثار متقن، از نحوة گسترش اندیشه و افکار آیین یهود در جان و روح مسیحیان و رشد اصول‌گرایی مسیحی در اروپا و آمریکا سخن می‌گوید؛ جریانی که زمینه‌های ظهور و شکل‌گیری جنبش‌های اصول‌گرا در سال‌های آخر سدة بیستم میلادی را فراهم آورد و تولد یک ایدئولوژی اثرگذار در شرایط کنونی را سبب شد. روند مسیحیت یهودی‌شده و صهیونیست‌شده در گذر تاریخ و در دنیای جدید، عوامل ایدئولوژیک و استراتژیک مشترک اصول‌گرایان، رشد اصول‌گرایی و امپریالیسم اصول‌گرایی از جمله مباحث کتاب به شمار می‌روند.

جورجی کنعان در پایان تصریح می کند که منظورش از اصولگرایی مسیحی همان اصولگرایی ای است که از اهداف سیاسی اسرائیل، طرح ها و برنامه های مذهبی می سازد تا اصولگرایان مبلغ آن باشند و آن را بشارت دهند و اعتقاداتی مطرح می سازد که قتل و کشتار و آوارگی و نابودی ملت فلسطین را توسط افسران یهودی در سرزمین فلسطین توجیه کند. نه آن اصولگرایی رایج در دیگر ادیان که پیروان ادیان خویش را به سمت التزام و تعهد به آداب و رسوم و شعائر مذهبی سوق می دهد.

این اثر حاصل تحقیق های جورجی کنعان است که توسط  واحد ترجمه موسسه فرهنگی موعود در 376 ص و در سال 1386 از سوی انتشارات هلال به چاپ رسیده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

۱۹ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۵۰ تابوت نسل کشی
چه خواب هایی برای ما دیده اند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی