رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه ارديبهشت ۲۷ ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ق.ظ

هویت‌بخشی جعلی رسانه استعماری به فرقه استعمارساز

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، در گزارشی که به تازگی در سایت بی‌بی‌سی فارسی منتشر شده، بهائیان بزرگ‌ترین اقلیت دینی(!) ایران نامگذاری شده‌اند و این رسانه وابسته به دستگاه سلطنتی انگلیس، با این اقدام در راستای هویت بخشی به این فرقه گمراه، خدمت خود را به آن انجام داد.

تیم تحریریه این سایت در بخشی از این گزارش، تمامی تلاش خود را به‌کار بسته تا به زعم خود حکم محکومیت چند نفر از سران و مدیران تشکیلاتی این فرقه استعماری را زیر سوال برده و آن را غیرقانونی جلوه دهد.

لازم به ذکر است، مجرمین بهائی که در شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی به تحمل حبس محکوم شده‌اند، جرائمی از قبیل: «جاسوسی»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام»، «راه‌اندازی و گسترش تشکیلات غیرقانونی» و«همکاری با رژیم غاصب و اشغالگر قدس» را در کارنامه خیانت خود به ملت ایران داشتند.

از دیگر جرائم ارتکابی آنها می‌توان به «مشارکت در جمع آوری اسناد طبقه بندی شده و ارائه آن به بیگانگان با هدف بر هم زدن امنیت کشور»، «تبانی و اجماع با هدف بر هم زدن امنیت کشور»، «تبانی و اجماع با هدف اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی ایران»، «مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی ایران» و «افساد فی الارض»،  اشاره کرد.

آن‌گونه که در گزارش این سایت آمده است، کنگره آمریکا که این روزها تکاپوهای بسیاری برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد، یکی از پناهندگان متواری حامی سران بهائی بازداشت شده در ایران را به حضور قبول کرده تا در آنجا گزارش خود را ارائه کند.

همچنین در سایت این رسانه به چندین خبر درباره بهائیت و روند رسیدگی به پرونده جرایم ارتکابی پیروان این فرقه مشاهده می‌شود که خود تائیدی بر وابستگی متقابل آنها به یکدیگر است.

بر اساس این گزارش، بررسی رابطه و پیوند بی‌بی‌سی و بهائیت نشان می‌دهد از دیرباز رابطه دو طرفه‌ای بین این فرقه دست‌پرورده استعمار و رسانه استعماری برقرار بوده؛ چرا که هر دو در وابستگی به استعمار نقطه مشترک دارند.

خدمتگزاری مجموعه بی بی سی به فرقه ضاله بهائیت، چنان گسترده بوده که بسیاری از تحلیل‌گران رسانه‌ از آن به عنوان ارگان رسمی این فرقه ضاله نام می برند.

وزارت خارجه انگلیس، در سال  1319 شمسی رادیو بی‌بی‌سی فارسی را با سرمایه‌گذاری بهائیان، تاسیس و اولین مجری این رادیو،- که آگهی اعلام به کار آن را اعلام عمومی کرد-،  یک بهائی به‌نام"موقر بالیوزی" بود.

حمایت و امتیازدهی به اعضای این فرقه ضاله، تا آنجا ادامه پیدا می‌کند که "بالیوزی" به‌عنوان مدیر رادیو بی‌بی‌سی انتخاب می‌شود.

کادرسازی تشکیلات بهائیان توسط بالیوزی ادامه داشت. او که موفق شده بود بدنه اصلی بی‌بی‌سی را از اعضای هم‌فکر خود تشکیل دهد، با اعمال نفوذ بعد از بازنشستگی‌اش، "دهقان" دیگر عضو فرقه ضاله بهائیت به‌عنوان مدیر رادیو بی‌بی‌سی تعیین شد.

از جمله بهائی‌هایی که در این رادیو فعال بودند، می‌توان به "شاداب وجدی"، "لطفعلی خنجی" و "باقر معین" اشاره کرد که توانستند در نقش گوینده و تهیه‌کننده به بالاترین مقام برسند.

"بهروز آفاق"، از بهائیان متمول و صاحب نفوذ، سرمایه‌گذاری هنگفتی را در این رسانه انجام داد و توانست ریاست شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی را از آن خود کند، تا سنت ریاست بهائی‌ها بر بی‌بی‌سی شکسته نشود.

تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی نیز در پوشش اخبار جهت‌دار این فرقه ضاله، به حمایت از آن می‌پردازد و رپرتاژ آگهی‌های قابل توجهی را به روی آنتن می‌برد.

رسانه سلطنتی انگلیس، تلاش‌های زیادی را برای معرفی و تطهیر این فرقه به‌کار می‌گیرد و از افراد معلوم الحالی چون شیرین عبادی نیز دعوت به عمل آورده و در راستای ساختن تاریخچه برای این فرقه ضاله و رسمیت بخشیدن به آن، مستندی تهیه کرد که هزینه آن از صندوق مالی بهائیان واقع در سرزمین‌های اشغالی تامین شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی