رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه بهمن ۱۷ ۱۴۰۱، ۰۴:۴۶ ب.ظ

وقتی یک مولوی خوشایند صهیونیست ها می شود

رهپویان هدایت: برای شناخت بهتر افراد نگاه به اظهار نظرهای فرد و توجه به اینکه کدام جریان ها و افراد از چه شخصی حمایت می کنند و از دیدگاه های او احساس رضایت دارند مسئله مهمی است.

عبدالحمید مولوی اهل سنت در سیستان و بلوچستان که در چند ماه اخیر نمایان تر از قبل جاه طلبی و شهرت طلبی های خود را نشان داده است از جمله افرادی است که برای شناخت او کافی است نگاهی به رسانه های معاند با اسلام و مظلومان عالم بیندازیم تا متوجه شویم او در چه سمتی از تاریخ ایستاده است! ظالمان یا مظلومان؟
او هیچگاه در حمایت از مسلمانان فلسطین که اهل سنت هستند و سنی‌های سوریه و عراق و... حمایتی را نشان نداده!  از مردم مظلوم یمن و پا برهنه‌های اهل تسنن حمایت نمی‌کند، ولی به کرات از طالبان و عربستان دفاع کرده و در کنار سفره‌های رنگین و اشرافی آنان نشسته است.

وی اخیرا در مطالبی خلاف سنت و سیره حضرت رسول ختمی مرتب و حتی خلاف بدیهی سخنان سابق خود، بیان داشته که: « ملت ایران امروز به صلح فکر می‌کند و معتقد است باید در سیاست‌های خارجی تنش‌زدایی شود و مردم می‌خواهند کشور ایران کشوری صلح‌آمیز باشد. در یمن باید صلح شود و جنگ نباید ادامه پیدا کند، تا مایه نابودی مردم یمن نشود. صلح عادلانه و تشکیل حکومت‌های فراگیر، تنها راه برون‌رفت از درگیری‌ها در یمن است. مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینی‌ها به یک حکومت مستقل برسند. فلسطین باید سرزمین مستقل خود را داشته باشد و اسرائیل هم باید جدا باشد و حکومت مستقل خودش را داشته باشد و با هم در صلح باشند. مردم ایران از صلح در همه‌جا حمایت می‌کنند. در جنگ روسیه و اوکراین ملت ایران، این خانواده بزرگ ایرانی، خواهان صلح است. جنگ نقصان دارد و همه انسان‌ها عیال‌الله هستند؛ به معنای خانواده‌ای که همه رزق از خدا می‌گیرند. ... ما باید به انسانیت فکر کنیم و معتقدیم تمام بشریت و انسان‌ها همه هم‌جنس ما هستند و همه از یک جنس و نوعیم و باید برای این‌ها دل بسوزانیم. این جنگ، ویرانگر است و مردم بی‌گناه کشته می‌شوند.»

آری تنش زدایی شعار جذاب و زیبایی است که مع الاسف همواره از سوی افرادی که بیشترین جنگ های دنیا را به راه انداخته اند یعنی سران امریکا و انگلیس و جنایتکاران دیگر در بلندگوهای رسانه ای تکرار شده است.

ولی سخن گفتن از صلح، و اینکه ادعا کنیم باید در همه جا صلح باشد، هم بر خلاف سیاست انقلاب اسلامی است، هم خلاف نظر اسلام و عمل پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) است و هم سیاست خلفای اهل سنت نیز غیر از این بود.

پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) پس از تشکیل حکومت، حدود 27 غزوه داشت و با پیمان شکنان و کسانی‌که قصد براندازی حکومت اسلامی را داشتند می‌جنگید؛ امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) نیز در زمان حکومت، با بیعت شکنان و مخالفان حکومت اسلامی جنگید. در اسلام نیز حکم جهاد علیه مشرکین و کفار آمده و اتفاقا بیش از همه خلفای اهل سنت که اسوه و الگوی عبدالحمید هستند ظاهرا! برای جنگ و گسترش قلمرو کوشیده اند!

این کلام کلی سخنران مسجد مکی، مخالفت با اهل سنت، مخالفت با پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) و مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است؛ این کلام مخالف یکی از واجبات اسلام به نام جهاد است. هیچ‌گاه نمی‌توان به طور کلی گفت باید تمام جنگ‌ها به صلح بیانجامد، گرچه این کلام درست است که جنگ ویرانگر است، ولی نمی‌توان گفت هر جنگی باید متوقف شود.

در ده سال حکومت نبوی در مدینه، صلح حدیبیه و مصالحه و پیمان‌هایی با یهودیان صورت پذیرفت، ولی جنگ‌ها و غزوات زیادی علیه مخالفین انجام شد.

عبدالحمید خواستار توقف جنگ در یمن و فلسطین و اوکراین شده است. باید توجه نمود که وی در کلامی به ظاهر خیرخواهانه، از سویی جواز کودک کشی و قتل و تجاوز و غارت را به صهیونیست ها می دهد و بدترین جنایت را علیه فلسطینیان می‌طلبد.

صلح با اشغالگر همراهی با ظلم اوست و خود عین ظلم است؛ اینکه عبدالحمید سه جنگ را کنار همدیگر قرار داده و گفته هر سه باید به صلح بیانجامد، به طور مطلق صحیح نیست؛ صلح در فلسطین خواسته فلسطینیان است، در صورتی که رژیم کودک کش صهیونیست از اراضی اشغالی خارج شود، زمین فلسطینیان را بازگرداند و انتخاباتی آزاد با آرای همه فلسطینیان (فلسطینیان داخل فلسطین و آوارگان فلسطینی در کشورهای دیگر) برگزار شود، نه این‌که بیایند، زمین فلسطینیان را بین فلسطین و صهیونیست ها تقسیم کنند و به غاصبین مشروعیت بدهند!!! این چگونه صلحی است جناب مولوی!!

جنگ یمن هم همین‌طور است. عبدالحمید به گونه‌ای سخن می‌گوید که انگار مشکل این جنگ از یمن است. باید به ایشان یادآور شد که کمی مطالعه و آشنایی با رسانه بد نیست! یمن مورد تجاوز قرار گرفته و صدها هزار کودک و زن و مرد یمنی توسط وهابیت عربستان سعودی شهید شده اند اما باز آنان، خود خواهان صلح هستند و به آتش‌بس‌هایی که صورت می‌پذیرد، متعهد هستند؛ ولی این عربستانِ اشغالگر است که نقض پیمان می کند؛ خوی تجاوز دارد و به غارت یمن می پردازد.

اینکه جنگ یمن باید متوقف شود، سخن خوبی است، ولی باید تجاوزکار که 8 سال است، جنگی را بر آنان تحمیل کرده، جریمه شود، خساراتی که وارد کرده، جبران کند، به صلح پایبند باشد و از تحریم یمن دست بردارد؛ چنین صلحی عادلانه است جناب مولوی!
آیا این صلح از طرف عربستان پذیرفته می‌شود؟!

با عاطفی کردن فضا و ارائه سخنان زیبا در مورد صلح، نباید ظلم به مسلمانان و انسان ها را مجاز شمرد و آن را نادیده گرفت... شاید بهتر است نگاهی ژرف تر بیندازید که چرا چند ماهی است محبوب قلوب صهیونیست ها شده اید؟! و آیا کسی که صهیونیست ها از او رضایت دارند و روش او را تحسین می کنند، در نگاه حضرت پیامبر اسلام هم فردی قابل احترام و محبوب است؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی