رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

به گزارش رهپویان هدایت: شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مسیحی  به دنبال ترویج لاابالی گری، مقابله با روند پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران، تغییر بدنه دینی در کشور ایران و تطهیر چهره نظام سلطه در ایران می باشند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت اصلی ترین و مهم ترین هدف شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مقابله با پیشرفت های ملت ایران در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی است. از آن جایی که اکثر قریب به اتفاق این رسانه ها وابستگی ویژه ای به صهیونیست ها و کارتل های آنان دارند بر همین اساس بر نامه های خود را در جهت مقابله با پیشرفت های نظام اسلامی می سازند تا از این طریق بتوانند ضربه های خود را بر پیکره ملت ایران وارد سازند.

به عنوان نمونه ریچارد هانس کرلی مامور سازمان CIAو کشیش  سازمان میسیونری بین المللی مستقر در ترکیه ، در ملاقات با جمعی از مسیحیان صهیونیست می گوید:دعای همیشگی ما فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران است ...ما همه چیز را باید علیه جمهوری اسلامی ایران سازمان دهیم. منافع مسیحیت صهیونیستی در این حرکت نهفته است.

هم چنین از مهم ترین ابزار های جذب این شبکه ها ترویج بی بند و باری و لااوبالی گری در سطح اجتماع است ، در واقع افرادی که در جامعه ایران به دلایل مختلف مستعد جذب از این طریق هستند توسط این شبکه ها جذب شده و در نهایت به دلیل آنکه از قید و بند زندگی مذهبی رها شوند به مسیحیتی خود ساخته و بدون باورهای حضرت مسیح(ع) روی می آورند .

یکی از رهبران مسیحیت تبشیری در این زمینه می گوید:(( ...ما باید به سراغ افراد گناهکار برویم ، مانند زنان و مردان خوشگذران ، افراد غیر مسئول در زندگی و جوانان کم سن و سال که هرگز به سمت اسلام نخواهند رفت! زیرا مشکلاتی را پیش روی خود خواهند دید، اما براحتی جذب مسیحیت تبشیری و آزادی های آن خواهند شد...در واقع اینکه مسیحیت تبشیری هیچگونه حد و مرزی برای رابطه دختر و پسر قائل نمی شود و اینکه در اسلام دائما تناقض هست اما مسیحیت یکرنگی است...))

این شبکه ها با توجه به شناخت از جامعه ایران و استفاده از معضلات اجتماعی موجود نظیر فقر، بیکاری،اعتیاد و طلاق اقدام به ساخت برنامه های هدفمند کرده و درصدد جذب افرادی هستند که دچار درگیری های اجتماعی می باشند.

البته در این مسیر با استفاده از ابزار هایی نظیر: مجریان ایرانی با پوشش هایی بسیار زننده، به کار گیری از مجریان جوان و خوش سیما جهت جذب مخاطبان، استدیو هایی که به صورت ویژه طراحی و نور پردازی شده است، پخش برنامه هایی با مضامین آشپزی ، سفره ایرانی ،  جوانان ، برنامه کودک ، مستند در حوزه های مختلف و...، پخش فیلم هایی با مضامین آیین مسیحیت و پخش ویژه موسیقی و رقص با استفاده از خوانندگان ایرانی و با مضامین مسیحیت  فعالیت های خود را گسترش می دهند.

در بخش اول این گزارش به فعالیت های شبکه مسیحی فارسی زبان نجات می پردازیم.

لوگوی شبکه نجات

شبکه نجات زیرمجموعه ای از گروه شبکه های TBN می باشد.که در سر تا سردنیا به تبلیغ مسیحیت با رویکرد صهیونیستی می پردازد.  گروه  TBNوابستگی ویژه ای به صهیونیست ها و یهودیان تندرو دارد و بخشی از برنامه های شبکه های زیر مجموعه آنها نظیر شبکه نجات اختصاص به حمایت از اسرائیل و صهیونیست ها دارد . حتی گردانندگان این شبکه ها تورهای مسافرتی خاصی برای مخاطبان خود در فلسطین اشغالی تدارک دیده و از این طریق به جذب نیرو جهت اهداف مسیحیت صهیونیست در دنیا می پردازند.

نشان دوستی با اسرائیل شبکه

این شبکه در درجه اول به صورت تخصصی بر روی ایران فعالیت می کند و در درجه دوم به پخش برنامه برای تمامی فارسی زبانان دنیا می‌پردازد.

مخاطب برنامه‌های این شبکه فقط بزرگسالان هستند و از تنوع برنامه برای مخاطبان گوناگون و با جنسیت‌های مختلف در این شبکه خبری نیست. مدیر این شبکه رضا صفا که از تندروترین مسیحیان پروتستان است می باشد. از بخش‌های بسیار جنجال بر انگیز شبکه، بخش شفای آن است. وی ادعا می‌کند به شفای افراد کور و کر و بیماری‌های لاعلاج می‌پردازد؛ ولی ساختگی بودن آن کاملاً روشن است. رضا صفا علاقه خاصی به اسرائیل دارد و حمایت های ویژه ای ر از صهیونیست ها انجام می دهد.

رضا صفا مجری شبکه نجات

 او معتقد است که بنیاد گرایان اسلامی کتاب مقدس را فاسد می دانند لذا به همین دلیل کتاب های فراوانی علیه اسلام نوشته است و البته برنامه های  تلویزیونی بسیاری علیه اسلام ساخته است او با توصیف لحظات قبل از مرگ و روی صلیب رفتن خدای پسر، گفت : «خداوند قبل از رفتن روی صلیب، اضطراب عجیبی داشت. این اضطراب آن قدر زیاد بود که حالت مرگ به خداوند دست داده بود و فرشته ها آمده بودند تا خداوند را تقویت کنند.»

او در برنامه دیگری می گوید: من 30 سال است که به خدا ایمان آوردم و جواب دعاهایم را می گیرم. در بسیاری از موارد من دعاهایی کردم که همه می گفتند غیر ممکن است برآورده شود. مثلاً من دو سال پیش دعا کردم تا از طریق تلویزیون نجات 27 میلیون ایرانی به عیسی مسیح ایمان بیاورند و 6 میلیون ایرانی شفای بدنی بیابند. من از روزی که این دعا را کردم به هر جایی که می روم به من می گویند افراد کور و فلج از طریق دعای من شفا یافتند. هم چنین چندی پیش یک زن ایرانی با من تماس گرفت و گفت که بیماری دیابت او از طریق تلویزیون نجات شفا یافته است.

نکته مهمی که باید بدان توجه نمود این است که اگر کشیش صفا تا این حد مقرب درگاه خداوند است و دعاهایش مستجاب می شود، چرا برای حل مشکلات مالی شبکه نجات دعا نمی کند و همواره دست گدایی خود را به سوی مردم ایران دراز می کند؟

مجریان و گردانندگان شبکه نجات

"صفا"، مجری و کارشناس شبکه مسیحی "نجات"، در خصوص پیامبران الهی می گوید: پیامبران الهی گناهکار بودند. بدین صورت که موسی آدم کشت. داوود زنا کرد، نه تنها زنا کرد بلکه دستور داد شوهر زنی که با او زنا کرده بود را به قتل برسانند. ابراهیم بزرگ ترین مرد خدا دروغگو بود، چندین بار دروغ گفت و دروغ هایش نیز در عهد عتیق (کتاب یهودیان) نوشته شده است. پس هیچ کدام از پیامبران نمی توانستند ما را نجات دهند!

ادامه دارد

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی