رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه آبان ۲۶ ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ق.ظ

چرخش نغمه شریعت‌پناهی؛ منتظره یا غیرمنتظره؟

نغمه شریعت‌پناهی در حالی اکنون از فسادهای اخلاقی و بدرفتاری‌های سعید عابدینی لب به سخن گشوده که از همان ابتدا بر همه آن‌ها کاملا واقف بوده و اعلام تلاش نکردن برای آزادی سعید نیز چندان غیرمنتظره نیست و بنای همه فعالیت‌هایش بر مبنای "ادامه حبس" او استوار بوده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، روز جمعه بیست و دوم آبان‌ماه خبری به نقل از روزنامه "کریسشنتی تودی" روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت که در آن نغمه شریعت‌پناهی اعلام کرده بود دیگر پیگیر آزادی سعید عابدینی نخواهد شد.


تصویر روزنامه کریسشنتی تودی

نغمه شریعت‌پناهی که پیش‌تر در شبکه اجتماعی فیس‌بوک از خداحافظی خود با فضای مجازی سخن گفته بود، در نامه‌ای که چند روز پیش در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، گفته دیگر نمی‌تواند با یک "دروغ بزرگ" زندگی کند و دلیل تصمیم خود را "سوءرفتار‌های جسمی، احساسی، روانی و جنسی-اعتیاد به تماشای فیلم‌های مستهجن-" سعید عابدینی عنوان کرده است.


تصویر پست نغمه شریعت‌پناهی در فیس‌بوک

او در این نامه که در روزنامه واشنگتن‌پست نیز منتشر شد، به دلیل آنچه که آن را"مشکلات اخلاقی و رفتاری سعید عابدینی" نامیده بود، اعلام کرد که دیگر برای آزادی سعید تلاش نمی‌کند.

روزنامه پیش‌گفته با ارائه تحلیلی تلاش کرده، نغمه شریعت‌پناهی را به‌عنوان یک "فعال آزادی مذهبی" معرفی کند و چنین نتیجه گرفته که توقف فعالیت برای آزادی سعید عابدینی غیرمنتظره است؛ در حالی که شواهد معتبری وجود دارد که نشان می‌دهد اصولا چرخش موضعی در کار نبوده و تحرکات پیشین نغمه نیز اقدامی مزوّرانه بیش نبوده است.


تصویر روزنامه واشنگتن‌پست

خاطرنشان می‌کند، نغمه شریعت‌پناهی از همان ابتدای زندگی با سعید عابدینی به فسادهای اخلاقی و ناهنجاری‌های رفتاری‌اش آگاهی کامل داشته و با  اطلاع کافی از سابقه سوء سعید، زندگی مشترک تشکیلاتی را با او آغاز کرده و یکی از دلایل این وصلت را می‌توان "نقص جسمی نغمه" عنوان کرد.

علاوه بر این سعید عابدینی که در خانواده‌ای ناهنجار و گرفتار در آسیب‌های اجتماعی بزرگ شده بود، از همان ابتدا عملکردهای نادرست فراوانی را از خود بروز داده بود و این مسأله جدیدی نبوده که اکنون نغمه شریعت‌پناهی به آن رسیده باشد.

تحرکات و مسافرت‌های نغمه به ایالت‌های مختلف آمریکا و کشورهای اروپایی نیز در راستای "نشانی غلط دادن" ارزیابی می‌شود و با تحقیق ثابت شده که او اصولا دنبال آزادی سعید عابدینی نبوده است و تمامی آن‌ها با هدایت سرویس سیا صورت گرفته بود.

خانواده پدری سعید عابدینی نیز از زندانی بودن او بیش‌ترین بهره‌های تبلیغاتی و مالی را برده‌اند. به‌عنوان شاهدی بر این ادعا می‌توان به مسافرت‌های متعدد خانواده فقیرِ سعید به خارج از کشور پس از زندانی شدنش اشاره کرد.


تصویر سفر خانواده سعید عابدینی به خارج از کشور

گفتنی است، تارنمای "صدای آمریکا" ساعاتی پس از انتشار این خبر به نقل از نغمه شریعت‌پناهی اعلام کرد که بار دیگر به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد که این گفته‌های متناقض از "عدم تعادل روانی" او حکایت دارد.

خاطر نشان می سازد تمامی آنچه نغمه شریعت پناهی اکنون به آن اعتراف کرده در گذشته سعید عابدینی هم وجود داشته اما اینکه چرا با وجود اطلاع نغمه شریعت‌پناهی از ناهنجاری‌های اخلاقی و رفتاری سعید عابدینی، حاضر به ازدواج تشکیلاتی با او شده و هم‌اینک به فکر آن‌ها افتاده، نیازمند موشکافی دقیق‌تری است که در تحلیلی جداگانه به آن پرداخته خواهد شد.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی