رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه شهریور ۱۵ ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ

کینه عمیق داعشی‌ها و تبشیری‌ها از مدافعان حرم!

رزمندگان اعزام شده برای مبارزه با گروهک تروریستی داعش علاوه بر ایستادگی در برابر تروریست‌ها گویا باید در مقابل حمله رسانه‌ای تبشیری‌ها نیز دفاع کنند؛ چرا که اهدای مدال‌های المپیکی ورزشکاران ایرانی به این دلاورمردان به مذاق سایت فرقه مسیحیت صهیونیستی خوش نیامده و به این بزرگ‌مردان توهین کرده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، به یقین امروزه کم‌تر کسی در گوشه و کنار جهان یافت می‌شود که به شقاوت اعضای گروهک تروریستی داعش پی نبرده باشد و یا ضرورت مبارزه با آن‌ها را انکار کند.

جمهوری اسلامی ایران بر خلاف برخی از کشورهای غربی که ژست مقابله با داعش را گرفته‌اند، اما در صحنه عمل به پشتیبانی از این فرقه تروریستی می‌پردازند، از همان ابتدای ظهور این پدیده تروریستی صادقانه با آن جنگیده است.

رزمندگانی که از ایران با عنوان «مدافعان حرم» به کشورهای مورد حمله تروریست‌ها اعزام می‌شوند، در واقع «مدافعان حریم انسانیت» هستند؛ چرا که با وجود سیال بودن تروریسم، سرایت آن به کل نقاط دنیا پیش‌بینی چندان بعیدی نیست.

حال که اهمیت چنین مقابله‌ای برای همگان روشن است، به نظر می‌رسد غربی‌ها نیز باید قدردان و سپاسگزار این رزمندگان شجاع باشند، اما آن‌چه از عملکرد این دسته از کشورها دیده می‌شود، «اصرار بر تقویت داعش» و «سنگ‌اندازی در مسیر کشورهای مقابله‌کننده با تروریسم» است.

جالب است گفته شود که نه تنها خودشان از حضور مدافعان حرم در مقابل تروریست‌ها ابراز رضایت نمی‌کنند، حتی اگر ورزشکاران ایرانی در مقابل وجود نعمت امنیت در کشور مدال‌های ورزشی خود را به این دلاورمردان تقدیم کنند، مورد حمله رسانه‌های وابسته به کشورهای غربی قرار می‌گیرند.

برای نمونه اقدام قابل ستایش چند نفر از ورزشکاران مدال‌آور ایرانی در تقدیم مدال‌های سه‌گانه خود به شهدای مدافع حرم، اعتراض و توهین رسانه مسیحیت تبشیری را در پی داشته است.

به‌عبارت دیگر می‌توان گفت، به جای آن‌که تروریست بودن هزینه داشته باشد، دفاع در برابر تروریست‌ها با انواع برچسب‌ها نام‌گذاری شده و رزمندگان خط مقدم مبارزه با داعش به‌طور هم‌زمان مورد غضب «داعشی‌های جنایت‌کار» و «تبشیری‌های بی‌اخلاق» قرار می‌گیرند.

سایت وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری در پایان گزارش سراسر توهین‌آمیز خود به خواننده چنین القا کرده که ورزش‌کارانی که مدال خود را به شهدای مدافع حرم یا امام رضا(ع) یا مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) تقدیم کرده‌اند، «مستقل» و «وطن‌دوست» نیستند!

این در حالی است که هر ایرانی وطن‌دوست و حتی آن‌ها که برچسب ملی‌گرا و ناسیونالیست را با خود همراه دارند، نیک واقف هستند که اگر دفاع در آن خاکریز صورت نگیرد، آن‌گاه نامی از وطن و کشور نیز نخواهد ماند تا اشخاصی خود را «ملی‌گرا» یا «وطن‌دوست» معرفی کنند.

علاوه بر این، رسانه وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری که گویا هنوز عقده خود از مدافعان حرم را بازگشایی نکرده، در صدد آن برآمده تا این حرکت قابل تحسین ورزشکاران ایرانی را اقدامی هماهنگ شده از جانب دولت و از روی اجبار تلقین کند؛ حال آن‌که پس از توهین شرم‌آور به "سعید عبدولی" کشتی‌گیر اندیمشکی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نوشته: «این کشتی‌گیر در روزهای بعد از مسئولان سپاه خوزستان خواست برای دفاع از حرم با اعزامش به سوریه موافقت کنند».

اکنون باید وابستگان به فرقه مسیحیت تبشیری به این پرسش پاسخ بدهند که چگونه ممکن است یک ورزشکار بدون تصمیم خودش مدال المپیکی‌اش را به شهدای مدافع حرم تقدیم کند و از طرف دیگر آماده اعزام به جبهه نبرد با تروریسم در قامت یک رزمنده شود؟

گفتنی است علاوه بر تبشیری‌ها پیش‌تر "شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی"، "شبکه بهائی من‌وتو"، "حسین اللهیاری چغچرانی در شبکه ماهواره‌ای موسوم به اهل بیت" نیز به مدافعان حرم و حریم توهین کرده بودند که این هر سه نیز به‌نوعی در اختیار فرقه‌هایی مانند: «بهائیت» و «تشیع لندنی» قرار دارند که منافع همه آن‌ها در پرورش تروریسم نهفته است.

نظرات (۶)

داعشی- تبشیری پیوندتان مبارک!
همه شون عمله صهیوینست ها هستن.
تشکر از این دقت نظر.
جالب بود . ممنوناز مطلب خوبتون . البته این موارد چندان هم عجیب نیست .
خواستگاه اعش از دل همین صهیونیستاست خدا لعنتشان کند
درود و سلام خداوند بر شهدای مدافع حرم .
از بیضایی و مرادی گرفته تا همدانی و سیاوشی و دهقان .
از قدیم کفتند با نجاست دهن یه سگ ؛ دریا آلوده نمی شه!
اینم مثال همین دشمنان سلام هست که دنبال تخریب ارزش های ما هستند .
درود خدا بر شهیدان مدافع حرم و لعنت خدا بر دشمنان اسلام
چقدر دشمنان این مرز و بوم احمق هستند !!
حماقت اینها تمامی نداره که نداره !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی