رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه تیر ۲۶ ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ

استفاده ابزاری تبشیری ها از حادثه پارس آباد

یکی از سایت های وابسته به مسیحیت صهیونیستی که در جعل خبر، دروغ پراکنی و تقطیع سخنان مسئولین کشوری و لشگری سابقه دارد این بار نیز در اقدامی مضحک با تقطیع سخنان امام جمعه اردبیل با هدف دروغ پراکنی، سیاه نمایی، ترور شخصیتی ایشان و حمله به سنن اسلامی خبری را منتشر کرد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: این وب سایت ضمن سوءاستفاده از حادثه پارس آباد، با درج بخش کوچکی از سخنان امام جمعه اردبیل در خصوص حادثه دلخراش قتل آتنا اصلانی تلاش کرده با ارائه تفسیر شخصی و همزمان تقطیع سخنان وی درباره ضرورت حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه لزوم حضور پر رنگ در نماز جمعه را زیر سئوال ببرد.

سایت تبشیری با استفاده از جملاتی مانند انتقاد نماینده ولی فقیه در استان از عملکرد دستگاه های متولی فرهنگ سعی دارد تا اختلاف میان مسئولین را به مخاطب القا کند یعنی استفاده از حنایی در جنگ روانی که دیگر رنگی ندارد و تنها وجه نداشته این سایت تبشیری را نزد مخاطبین خودش هم از میان برمی دارد.

بر اساس این گزارش آیت الله عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن اشاره به ضرورت تربیت دینی فرزندان در خانوده ها گفت از خانواده ها هم مصرا می خواهیم از اینگونه حوادث عبرت بگیرند و برای اینکه خانواده های آنها قاتل به جامعه تحویل ندهد، فرزندان خود را با تربیت دینی آشنا سازند. حضور در مساجد و مجالس وعظ و نمازهای جمعه و حضور در مراکز تربیتی از مهمترین عوامل صیانت است.

وی افزود: محرومیت از فرهنگ دینی و آمدن مال حرام به خانه و بازشدن پای فیلم های ماهواره ای از عوامل شکل گیری شخصیت فرد قاتل است که تا حال به چهار قتل اعتراف کرده است و لذت او در قتل انسان های بیگناه بوده است.

تلاش نافرجام این وب سایت تبشیری در حالی است که آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همه ما از حادثه فرزند معصوم استان، آتنا اصلانی، متاثریم و به خانواده این طفل معصوم و اهالی معظم پارس آباد تسلیت می گوییم دستگاه قضایی با تمام توان به این موضوع وارد شده و یقین داریم در اسرع وقت قاتل را به عقوبت خود خواهند رساند.

آتنا اصلانی

تصویر خبر منتشر شده در رسانه تبشیری

امام جمعه اردبیل پیش از این نیز در پیامی جداگانه حادثه دلخراش قتل آتنا اصلانی دختر کوچک پارس آبادی را به خانواده او تسلیت گفته بود که عین پیام در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آتنا را فرزند خودم می دانم و تا مغز استخوان در سوگ او می سوزم با خانواده مکرم و داغدار ایشان و با اهالی معظم پارس آباد و هم استانی های عزیز در این فاجعه بزرگ انسانی و فرهنگی غمگسارم و از اینکه استان ما مبتلی به چنین تنزلی شده است قلبا و روحا حسرت و تاسف می خورم و آن را هشدار بزرگ فرهنگی می دانم پیام آن طفل معصوم و مطالبه آن خلدآشیان مظلوم از همه ما این است که اگر دلتان به من می سوزد دست به دست هم بدهید و با آفریدن فرهنگی فاخر و عطوف؛ فضای امن و سالم تربیتی برای نور دیدگانتان بسازید و مجال به ناهنجاری های فرهنگی و رشد حیوانات انسان نما ندهید تا آتناهای دیگر مثل من گرفتار دیو سیرتان نگردند و این جانب یقین دارم اهالی معظم پارس آباد از عهده این امر خطیر برخواهند آمد همچنانکه یقین دارم دستگاه قضایی در این امتحان سربلند خواهد بود

اللهم الیک المشتکی ومنک الاستعانه والیک المصیر

سید حسن عاملی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی