رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

در ادامه افشاگری‌های صورت گرفته در خصوص کلیساهای ایرانی در ترکیه فیلمی را مشاهده می‌کنید که عضو یکی از این کلیساها از صدمات سازمان ایلام و شبکه تبشیری هفت به ایرانیان ترکیه (اکثرا پناهندگان) در آن به وضوح سخن می‌گوید.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت در این فیلم خانمی که به عنوان مسئول  و از قدیمی ترین اعضای کلیساهای ایرانی ترکیه محسوب می‌شود، صراحتا با نام بردن از سازمان صهیونیستی ایلام عنوان می‌کند که پناهندگان بسیاری از این سازمان صدمات جبران ناپذیری خورده‌اند.

وی در ادامه به قاچاق بری شبانان کلیساهای ترکیه اشاره کرده و می‌گوید: زمانی که راه ترکیه به یونان باز شد شبانی به نام ایمان (ع.شاهوردی) با گرفتن پول چندین نفر را به صورت قاچاقی به یونان فرستاد که خیلی از این افراد در دریا غرق شدند.

این خانم تصریح می‌کند: ایمان (ع. شاهوردی) ادعا دارد که در ایران به خاطر فعالیت‌هایش زندانی بوده اما حقیقت این است که وی به دلیل قاچاق کلاه برداری و خلاف‌های دیگری در ایران و ترکیه چندین بار دستگیر شده است.

ع . شاهوردی معروف به برادر ایمان از شاگردان هرمز شریعت پناهی مدیر شبکه صهیونیستی سون (SEVEN)  محسوب می شود که زیر نظر او مجموعه ای از کلیساهای ایرانی را به صورت غیرقانونی در ترکیه راه اندازی کرده و پلیس ترکیه به خاطر اقدامات مجرمانه بارها با او برخورد کرده است.

گفتنی است پیش از این بارها اسنادی از اقدامات مجرمانه ایمان (ع. شاهوردی) در فضای مجازی توسط اعضای کلیساهای ایرانی ترکیه منتشر شده است.

مشاهده این ویدئو با کیفیت اصلی در آپارات:

https://www.aparat.com/v/3tuiO

مشاهده ویدئوهای دیگر در کانال آپارات رهپویان هدایت:

https://www.aparat.com/rahpoyanhedayat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی