رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یکی از روشهایی که در مسیحیت تبشیری توسط مبلغان آن فراوان استفاده می شود، مغالطه حذف است. در این روش برای زیبا جلوه دادن آموزه های مسیحیت بسیاری از صفحات، اوراق و بندها را حذف می کنند و فقط قسمتهای خاصی از کتاب مقدس را برای مردمی که اکثرا یا تقریبا همه آنها، امکان بررسی کامل کتاب مقدس را ندارند، میخوانند.

رهپویان هدایت: و باز بدتر از این روش، توجیه بسیار کودکانه برخی از باب هاست. در کنار حذف بسیار ی از بندها برخی باب ها برای مردم خوانده می شود ولی توجیح  و تفسیری صددرصد شخصی از آن ارائه می کنند.

در یکی از این ظاهر سازی ها و توجیهات یکی از عناصر وابسته به شبکه های تبشیری که خود را الهی دان در این حوزه می نامد ذیل بحث گناه نابخشودنی در انجیل متی(12/31) که درباره کفر روح القدس بحث کرده و آمده که: «هر کس علیه روح القدس سخن بگوید هیچ آمرزشی برای او نیست نه در این دنیا نه درآن دنیا...» و اتفاقا الهی دانان مسیحی اذعان می کنند که هر سخنی اعم از توهین و مسخره کردن حضرت مسیح و... یا انجام گناهان بزرگ باعث می شود انسان در زمره  افرادی که گناه نابخشودنی انجام داده اند قرار گیرد و اصلا آمرزیده نشود.

 حال در توجیه بحث کفر روح القدس این شخص تبشیری که حاضر به پذیرش متون مقدس خودشان هم نیست و برای عوض کردن موضوع و صورت مسئله بسیار با کلمات بازی می کند، ادعا می کند که منظور این بند این است که اگر کسی حقیقت عیسی را شناخت و چشمانش باز شد و یا اگر کسی قلبش باز شد! بعد به کفر روح القدس رسید آنوقت این قسمت از انجیل متی (یعنی کفر روح القدس) برای او صدق می کند و عدم آمرزش برای او خواهد بود و او به هیچ عنوان در دنیا و آخرت آمرزیده نخواهد شد!

ای کاش مبلغان مسیحی و این عناصر تبشیری نسبت به متون کتاب مقدس خود اهتمام بیشتر داشتند و با باز گویی حقیقت و توجه به تمام جوانب عهدین بیشتر از این اجازه تحریف کتاب مقدس را نمی دادند.

این تفسیر به رای از جانب مهره تبشیر و توجیه خلاف نظر بزرگان مسیحیت، نشان می دهد این افراد مثلا الهی دان در مسیحیت پروتستان چه نقسی بر عهده دارند و چطور از هر راهی بفکر جذب هستند.

نظرات (۱)

مسیحیان یعنی اون مبلغاشون دروغ زیاد میگن
اینا فقط دنبال پولند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی