رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: مسئولیت اخلاقی، یک ویژگی اساسی در زندگی اجتماعی است که در آن، فرد خود را پاسخگو به کارهایی که انجام داده می داند. در برابر این رویکرد، فرافکنی اخلاقی قرار دارد که در آن فرد با حواله رفتارهای خویش به دیگران یا جامعه در صدد گریز از مسئولیت اخلاقی است.

امروزه اساس مسیحیت صهیونیستی بر پایه گریز از مسئولیت اخلاقی است و از این رو مبلغان این نحله مکرر عنوان می کنند: بار گناه ما توسط عیسی برداشته شده است!!! در حقیقت، مبلغان مسیحیت صهیونیستی با این نگرش بار مسئولیت رفتار را از افراد سلب و آن ها را به انجام رفتارهای غیراخلاقی ترغیب می کنند.

این درحالی است که در آموزه های حقیقی انبیاء، هرکس مسئول رفتار و اعمال خویش است و کسی به خاطر دیگری مجازات نمی گردد. قران کریم در این خصوص می فرماید: وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ ۚ وَإِنْ تَدْعُ مُثْقَلَةٌ إِلَىٰ حِمْلِهَا لَا یُحْمَلْ مِنْهُ شَیْءٌ وَلَوْ کَانَ ذَا قُرْبَىٰ ۗ إِنَّمَا تُنْذِرُ الَّذِینَ یَخْشَوْنَ رَبَّهُمْ بِالْغَیْبِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ ۚ وَمَنْ تَزَکَّىٰ فَإِنَّمَا یَتَزَکَّىٰ لِنَفْسِهِ ۚ وَإِلَى اللَّهِ الْمَصِیرُ. و هیچ سنگین باری بار گناه دیگری را برنمی دارد، و اگر سنگین باری دعوت کند که از بارش بردارند، چیزی از بار گناهش برداشته نمی شود، گرچه [دعوت شونده] از نزدیکان و خویشان باشد. تو فقط کسانی را بیم می دهی که در نهان از پروردگارشان می ترسند و نماز را برپا می دارند؛ و هر کس [از آلودگی ها] پاک شود به سود خود پاک می شود، و بازگشت فقط به سوی خداست.(سوره فاطر، آیه 18)

امروزه باور فرقه مسیحیت صهیونیستی چنین است که بار گناهان آن ها بر دوش عیسی گذاشته شده و به این سبب پاک شده اند!!! آن ها چنین می پندارند که خداوند به خاطر بخشایش آن ها در قالب جسم درآمده و تن به مصلوب شدن و شکنجه داده تا با این اقدام بتواند بارگناهان این نحله را بر دوش گیرد!!!!

واضح است که این نگرش تا چه حد در برابر حکمت، عدالت و رحمت الهی است و مهمترین نتیجه آن این است که مهره فرقه می پندارد با حواله بار گناهان خویش به دوش حضرت عیسی علیه السلام توانسته از زیر بار گناهان شانه خالی کند. در برابر این نگرش باطل، پیامبران الهی انسان ها را به توبه دعوت می کردند تا افراد با پذیرش خطایای خود، در صدد جبران آن ها برایند.  

با این وصف، آنچه که امروزه در شبکه های مسیحیت صهیونیستی تبلیغ و ترویج می شود هیچ سنخیتی با آموزه های انبیاء ندارد و اتفاقا در برابر آن قرار دارد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی