رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

برخی از مکاتب و آیین‌ها که اصالت را به لذت گرایی می‌دهند، میل جنسی را یک هدف دانسته و به کامجویی‌های جنسی اصالت داده اند و برخی مکاتب آن را هدف اصلی نمی دانند بلکه مقدمه ای برای استفاده از نظام احسن دانسته و آن را در چارچوب خاصی توصیه می کنند.

دین مبین اسلام جامع ترین، اخلاقی ترین و کامل ترین نگاه را به مسئله امیال جنسی داشته و بررسی های علمی و فیزیولوژیک بدن انسان نیز تایید کننده فرمایشات معصومین علیهم السلام درباره مسائل و روابط بین همسران است.

اسلام میل جنسی را نه سرکوب می کند و نه اصالت می دهد، آن را یک میل زائد و بیخود نمی داند و برای بهرمندی از آن توصیه های فراوانی در آیات و بخصوص روایات شده است.

در قران کریم دستور به نکاح داده شده و در قالب ازدواج، این امر توصیه شده است. همچنین حدود و شرایط مشخصی ارایه شده است: «وَأَنْکِحُوا الْأَیَامَى مِنْکُمْ وَالصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکُمْ وَإِمَائِکُمْ [نور/32] باید مردان بی‌زن و زنان بی‌شوهر و کنیزان و بندگان شایسته خود را به نکاح یکدیگر درآورید.»

«وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا  وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُیُوبِهِنَّ  وَلَا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِی إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِی أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلَى عَوْرَاتِ النِّسَاءِ  وَلَا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ مَا یُخْفِینَ مِنْ زِینَتِهِنَّ  وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِیعًا أَیُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ [نور/31] زنان مؤمن را بگو تا چشمها (از نگاه ناروا) بپوشند و فروج و اندامشان را (از عمل زشت) محفوظ دارند و زینت و آرایش خود، جز آنچه قهراً ظاهر می‌شود (بر بیگانه) آشکار نسازند و باید سینه و دوش خود را به مقنعه بپوشانند و زینت و جمال خود را آشکار نسازند، جز برای شوهران خود یا پدران یا پدران شوهر یا پسران خود یا پسران شوهر یا برادران خود یا پسران برادران و پسران خواهران خود یا زنان خود (یعنی زنان مسلمه) یا کنیزان ملکی خویش یا مردان اتباع خانواده که رغبت به زنان ندارند یا اطفالی که هنوز بر عورت و محارم زنان آگاه نیستند (و از غیر این اشخاص مذکور احتجاب و احتراز کنند) و آن طور پای به زمین نزنند که خلخال و زیور پنهان پاهایشان معلوم شود و ای اهل ایمان، همه به درگاه خدا توبه کنید، باشد که رستگار شوید.»
قران کریم نه تنها نهی در مورد ازدواج ندارد، بلکه توصیه کرده و حدود و شرایط بهره‌مندی از میل جنسی را به صورت دقیق و با ضوابط ارائه داده است.

اما آنچه در این سال ها در حال وقوع است به اسم معنویت و عرفان دروغین، انسان را در منجلابی از فساد و تباهی فرو می برد که رسمآ انسان را به مانند یک حیوان خواهد کرد.

  اوشو ازآن جمله افرادی است که سبک زندگی خاصی در رابطه با میل جنسی انسان ارائه می‌دهد که اساس انسان را با حیوان یکی می کند.

البته او شهوت و مسائل جنسی را اصالت نمی دهد و به طریقی ارتباط و عشق‌های زمینی را یک نیاز زاید، مانع و مزاحم برای انسان می‌شمارد. همین نگرش خطرناک و اشتباه او باعث می شود که ارضا آزادانه و بی قید امیال جنسی را توصیه کند تا این مزاحم را کنار گذاشته! و برای رسیدن به هدف و مراقبه راه باز شود!!

اوشو که در زمینه زیباسازی امور غیراخلاقی ید طولایی دارد و به این ترفند مطالب غیر اخلاقی و متعفن فراوانی را ادکلن زده و ظاهرا خوشبو کرده است از جمله افرادی است که ظاهرا خود در این منجلاب اسیر شده است.( رجوع شود به مطالب و تصاویر فراوان اوشو با زنان و کلاس های او با زنان)

اوشو معتقد است کوتاه‌ترین و آسان‌ترین راه کمال برای انسان، ارتباط جنسی (به معنای هرزگی و روابط نامشروع و غیرمتعارف و غیر شرعی) است.

اوشو می‌گوید: برای رسیدن به معرفت فردی، دو راه وجود دارد: رابطه جنسی و مراقبه؛ رابطه جنسی راهی است که توسط طبیعت، تأمین شده است. رابطه جنسی راه طبیعت است؛ حیوانات آن را دارند، پرندگان آن را دارند....

او سپس که انسان را مانند یک حیوان از عرش به فرش می کشاند می گوید: کامجویی‌هایی از این دست، شخص را سِیر و خسته و دل‌زده می‌کند و آنگاه او به مراقبه روی می‌آورد!!!

 حقیقت آن است که مستندات برای ارائه یک سبک زندگی، باید منبع وحیانی، عقلی، تحلیل‌های علمی و روانشناسی و ... داشته باشد و سخنان اوشو نه تنها فاقد این منابع است بلکه به اندک بررسی و تحلیلی می توان فهمید که این گفته های اوشو در مرتبه اول کاملا ضد زنان و خانواده است و در ثانی نظام اخلاقی را از بین خواهد برد و آسیب های فردی و اجتماعی فراوانی به دنبال خواهد داشت.

اوشو مدعی است با افراط در روابط جنسی نامحدود و بی قید و بند!! انسان از میل جنسی سیراب شده، در نتیجه توجهش به مراقبه و کمال معطوف می‌شود!

این سخن کاملاً باطل است؛ چون میل جنسی انسان قابل سیراب شدن نیست، بلکه هر چقدر به آن اهمیت  داده شود و توجه شود، این میل افزایش یافته و به گرایشات انحرافی هم منجر می‌گردد. ارتباط آزاد جنسی در جوامع غربی، نمونه عملی این سخن است که نه تنها این میل برطرف نشد، بلکه میل جنسی، به افراد متعدد و غیر هم‌جنس و حتی میل و ارتباط جنسی با کودکان انجامید.

این آزادی جنسی تا بدان‌جا پیش رفته است که در بعضی نقاط، ارتباط با حیوانات و اشیاء هم، امری مقبول و پذیرفته شده است. این اعمال، نتیجه آزادی جنسی است. اما این نگاه دقیق و انسان دوستانه اسلام است که با توجه به شناخت کامل از انسان، کنترل و بهرمندی در چارچوب را از میل جنسی ارائه می‌دهد تا راه ترقی و کمال نیز در مسیر درست خود باشد و با آن هموار شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۰
انجمن رهپویان هدایت

عرفان کاذب

معنویت کاذب

نقد اوشو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی