رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۱۹ ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷ ب.ظ

شورای جهانی حقوق بشر حامی همجنسگرایان

رهپویان هدایت: یکی از اهداف محقق نشده اعلامیه جهانی حقوق بشر، مسئله کرامت انسانی است. متصدیان سازمان ملل در ابتدای اعلامیه جهانی حقوق بشر قید کرده‌اند: با اجرای آرمان‌های این اعلامیه، تمام ملت‌های بشری به کرامت انسانی و حقوق و آزادی‌هایشان دست پیدا خواهند کرد.

 کرامت انسانی که در این اعلامیه جهانی بارها روی آن تأکید و اصرار شده است در چه چارچوب و مبنایی قرارگرفته است. به نقل از فرمایشات آیت‌الله جوادی آملی، این کرامت انسانی بایستی بر مبنای فطرت ذاتی بشریت باشد درحالی‌که اثر و ظاهری از آن در قوانین و مقررات بین‌المللی دیده نمی‌شود.

حال امروز حقوق بشری که مدعی کرامت انسانی و خواهان ارتقای حقوق و آزادی بشریت در مسیر صلح و پیشرفت است امروز حامی سیاست‌های شیطانی و غیرانسانی جماعتی شده است که از ریشه و اساس با آنچه ادعا می‌کنند تناقض شدید دارد.

امروز مسئولان سازمان ملل، حامی حقوق همجنسگرایان شده و خواستار این هستند که هرگونه سیاست تبعیض و تحقیر کشورها علیه آنان را متوقف کنند. شورای حقوق بشر سازمان ملل در پنجاه و سومین جلسه رسمی خود اعلام کرد: بایستی حقوق و امتیازاتی که در مورد آزادی مذهب و عقیده در اعلامیه جهانی حقوق بشر آمده است را برای همجنسگرایان هم قائل شد.

متصدیان حقوق بشری مدعی هستند طبق بنده 3 ماده 18 میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی(1) هرگونه تبعیض و محدودیتی که در مورد همجنسگرایان در جوامع غربی اعمال می‌شود ناقض ماده 18 این میثاق بین‌المللی است. مدعیان حقوق بشری بر این باور هستند که آزادی همجنسگرایان هیچ‌گونه خللی در سلامتی روحی و اخلاقی جامعه وارد نمی‌کند و آزادی‌های آنان را باید محترم شمرد.

درحالی‌که در متن این ماده به‌صراحت آمده است ابراز عقاید بایستی در چارچوب امنیت، نظم، سلامت یا اخلاق عمومی جامعه باشد اما وقتی ساختار فکری و ذهنی آنان گرفتار سیاست‌های شیطانی شود، نمی‌توان جز این انتظار دیگری داشت که بگویند همجنسگرایی هیچ‌گونه تضاد مبنایی با اصول اخلاقی و سلامت روحی و روانی جامعه ندارد.

نمایندگان مسیحیان انجیلی کشورهای غربی با حضور در شورای حقوق بشر سازمان ملل که در ژنو برگزار شد، از آنان درخواست کردند همجنسگرایان همچون سایر افراد بشری بایستی از تمامی حقوق و امتیازات مانند حق ازدواج، ورزش، کسب‌وکار غیره برخوردار شوند و نبایستی تمایلات جنسی آنان را با اصول قانونی و مذهبی محدود و یا متوقف کرد.

در این جلسه گروهی به نمایندگی از 600 میلیون مسیحی انجیلی، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت فعلی همجنسگرایان، از متصدیان حقوق بشری تقاضا کردند سازوکار قوانین بین‌المللی می‌تواند نقش مؤثری در سرنوشت آنان داشته باشد و عقاید آنان صرفاً نبایستی با رویکرد مذهبی و اجتماعی موردبررسی قرار گیرد.

 امروز سیاست‌های شیطانی حاکمان نظام سلطه در مورد همجنسگرایی، از دایره کشورهای غربی فراتر رفته و بر این نظر هستند از طریق مجامع بین‌المللی، تمام جوامع حقوق بشری را در گرداب معضلات اخلاقی همجنسگرایی غرق کنند.

 

پانوشت:

بند 3 ماده 18 میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی:  آزادی ابراز مذهب یا معتقدات را نمی‌توان تابع محدودیت‌هایی نمود مگر آنچه منحصراً به‌موجب قانون پیش‌بینی‌شده و برای حمایت از امنیت،‌نظم، سلامت یا اخلاق عمومی یا حقوق و آزادی‌های اساسی دیگران ضرورت داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

حقوق بشر

نظرات (۱)

۱۹ بهمن ۰۱ ، ۱۳:۱۹ نیروگاه هسته ای
حقوق بشر و سازمان مللی که بر اساس سیاست کاری و منافع خاص بعضی کشورها اداره میشه ارزشی نداره نه خودش نه قوانینش.
اینها پولشون قطع بشه به راحتی حاضر هستن اسم جنایتکارترین جنایتکارها رو هم از لیست سیاه پاک کنن.
حقوق بشری که آمریکا و غرب ازش حرف بزنه به درد نمیخوره. اینا خیلی راحت توی خیابون زن و مرد بیگناه رو میکشن فیلمشم در میاد بعد برای یه چیز مبهم توی یه کشور دیگه داد و فریاد حقوق سر میدن.
# حقوق بی بشر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی