رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: بها سرکرده و خدای خودخوانده فرقه ضاله  بهائیت می‌گوید: یا أهل الارض بشارت اول که از اُمّ الکتاب در این ظهور اعظم به جمیع اهل عالم عنایت شد، محو حکم جهاد است از کتاب... این اعلام بها مبنی بر حذف جهاد درحالی انجام شد که وی از ایران به دلیل اتهام مشارکت در ترور شاه گریخته بود و پیش از آن نیز بابی ها که همان اتباع سابق وی بودند با کمال شدت و با بی رحمی تمام در مناطقی چون مازندران مبادرت به کشتن مسلمانان کرده بودند.

بها و بابیان در آن روزگار نام اقدامات وحشیگرانه خود را به دروغ جهاد می گفتند و می کوشیدند تا با جعل و تحریف مفاهیم اسلامی، جامعه مسلمانان را از درون درگیر کنند. سردمداران بهائیت پس از حضور در فلسطین، زمانی در صدد نفی مفهوم جهاد برآمدند که مقصودشان آن مفهوم جعلی و کاذب جهاد بابی ۷ا نبود بلکه مخاطب آن ها مردم فلسطین بودند و از این رو می کوشیدند در اذهان مسلمانان آن منطقه آیت شاعبه را ایجاد کنند که دوره جهاد گذشته و مسلمانان باید مطیع دشمن متخاصم گردند.

امروزه عناصر فرقه ضاله بهائیت در رسانه های ضدایرانی از فلسطینی های مبارز و کسانی که به جهاد علیه دشمن صهیون پرداخته اند با عنوان تروریست نام می برند و این درحالی است که با سعی تمام در صدد کتمان یا توجیه جنایات  زیر غاصب صهیونیستی بر می آیند. البته از فرقه ای که محل اصلی آن در فلسطین اشغالی است و از سرمایه های مالی و غیرمالی صهیونیست ها نیز نفع می برد انتظاری جز این نیست که به هر طریق ممکن در صدد حمایت از آنان باشد.

قابل توجه است تشکیلات و مهره های بهائیت که شعار وحدت عالم انسانی یا صلح و ... را به نحو جهت دار و غرض دار مطرح می کنند تا کنون حتی یک موضع گیری یا پیام در خصوص جنایات رژیم غاصب صهیونیستی صادر نکرده درحالی که تشکیلات مذکور به محض بروز کوچکترین اتفاقی  در کشورهای اسلامی در صدد برمی آید تا نوک پیکان اتهامات را بر مسلمانان وارد کند.

این در حالی است که جهاد فی سبیل الله یکی از ارکان دین مبین اسلام است که ترک آن موجب خفت مسلمانان و سلطه کفار می شود و بر همین اساس است که دشمنان به دنبال حذف این مولفه مهم می باشد.

خداوند در قرآن کریم، سوره بقره، آیه ۲۱۶ می فرماید:

کتب علیکم القتال و هو کره لکم و عسی ان تکرهوا شیاً و هو خیرلکم و عسی آن تحبوا شیاً و هو شر لکم و الله یعلم و انتم لا تعلمون

ترجمه: جنگ بر شما مقرر شد در حالی که آن را ناخوش دارید، شاید چیزی را ناخوش آریدو در آن خیر شما باشد و شاید چیزی را دوست داشته باشید و برایتان ناپسند افتد خدا می داند وشما نمی دانید.

همچنین در همان سوره آیه ۱۹۰ می فرماید: و قاتلوا فی سبیل الله الذین یقاتلونکم و لا تعتدوان ان الله لا یحب المعتدین

ترجمه: با کسانی که با شما جنگ می کنند در راه خدا بجنگید و تعدی مکنید زیرا خدا تعدیکنندگان را دوست ندارد.

فرمان خداوند مبنی بر جهاد مبتنی بر اصول است که در آن حتی حقوق دشمن مراعات شده و این درحالی است که تورات تحریف شده در دست صهیونیست ها در قواعد جنگ حکم به کشتار بی رحمانه حتی حیوانات داده است.

آنچه در این میان بیش از پیش موجب رنج خاطر است این است که سردمداران بهائیت در همان زمان که در صدد حذف مولفه جهاد در میان مسلمانان بودند، به طور همزمان عنوان می کردند زمان بازگشت یهود به فلسطین اشغالی رسیده و احکام تورات که کشتار مخالفان بخشی از آن است محقق خواهد شد.

برای اطلاع از این مدعا و درک دقیق خیانت سردمداران آن بهائیت می توانید به کتاب وارثان کلیم که نوشته خود تشکیلات بهائیت و مورد تایید آن ها می باشد نیز مراجعه کنید. با توجه به آنچه گفته شد تشکیلات، سردمداران و مهره های فرقه ضاله بهائیت در صدد هستند تا با حذف مولفه های اسلامی چون جهاد یا هرچه که مغایر منافع صهیونیست ها است، شرایط  را به نفع صهیونیست ها تغییر دهند.

با این وصف باید با بهائیان به طرق لازم برخورد کرد و اجازه نداد این جاسوس های صهیونیست کشورهای مسلمان را با چالش های نظری و عملی مواجه کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی