رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: انبیاء الهی در آموزه های خود به تبیین قدرت خداوند پرداخته اند چنانچه قرآن کریم می فرماید: إِنَّما قَوْلُنا لِشَیْ‌ءٍ إِذا أَرَدْناهُ أَنْ نَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ. ما وقتى چیزى را اراده کنیم، همین قدر به آن مى‌گوییم: «باش»، بى‌درنگ موجود مى‌شود.(سوره نحل، آیه 40)

رکن اصلی دعوت انبیاء یعنی توحید همان چیزی است که مطابق آن، تنها خداوند عالم و قادر مطلق است. نکته قابل توجه اینجاست، در فرقه های ساختگی و مکاتبی که از دستور انبیاء منحرف شده اند، همواره قدرتی در برابر خداوند قرار داده شده است.

این فاصله از توحید و شرک آشکار موجب می شود تا افراد از خداپرستی دور شوند و سرانجام به کفر برسند. حال شاید یکی از بدترین اقسام شرک، غلو در خصوص شیاطین و توانایی های آن ها است که این رویه مخصوصا در مسیحیت صهیونیستی قابل تاکید است.

مبلغان مسیحیت صهیونیستی چنین عنوان می کنند که جهان در دست شیطان قرار داده شده تا جایی که در رجعت دوم مسیح جمیع انسان های صالح از زمین ربوده خواهند شد. این رویکرد به توان شیطان و محدود کردن قدرت خداوند یکی از مهمترین محورهای مسیحیت صهیونستی است که نشان از دوری از توحید و خدا پرستی دارد.

در برابر این رویکرد، قرآن کریم به عنوان تنها منبع الهی مصونیت یافته از تحریف می فرماید: وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ. ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم(سوره قصص آیه 5)

در قرآن کریم، پیروزه و نصرت الهی شامل حال مستضعفان عنوان شده و این بدان معنا است که شیطان و اتباع آن نخواهند توانست بر حق پیروز شوند. این همان وجه توحیدی و اساسی است که در برابر سخنان بی اساس مبلغان مسیحیت صهیونیستی قرار دارد. از نظر نحله مذکور، باطل بر حق چیرگی دارد درحالی که از منظر الهی، حق بر باطل پیروز است اگرچه این پیروزی در لوای شهادت باشد.

قرآن کریم در خصوص توان شیطان می فرماید: إِنَّمَا ذَٰلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ.آن شیطان است که در دل دوستان خود بیم مى‌افکند. اگر ایمان آورده‌اید از آنها مترسید، از من بترسید.(سوره ال عمران، آیه 175)

در آیه دیگر می فرماید: الَّذِینَ آمَنُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِیَاءَ الشَّیْطَانِ ۖ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا. کسانى که ایمان آورده‌اند، در راه خدا کارزار مى‌کنند. و کسانى که کافر شده‌اند، در راه طاغوت مى‌جنگند. پس با یاران شیطان بجنگید که نیرنگ شیطان [در نهایت‌] ضعیف است.(سوره نساء آیه 76)

چنانچه در آیات فوق آمده انسان مومن نباید تسلیم شیطان شود و از آنجا که قدت و قوت مطلق هستی در اختیار خداوند است باید به تبعیت از اراده حق با پلیدی ها مقابله کرد. این درحالی است که در نتیجه مبانی مسیحیت صهیونیستی انسان باید حتی با شیاطین و پلیدی ها مقابله نکند و در صدد مقابله با آن بر نیاید.

امروزه مبلغان مسیحیت صهیونیستی به تبیین مبانی و مسائلی می پردازند که نه تنها نمی تواند انسان را به خداپرستی سوق دهد بلکه او را به تسلیم شدن در برابر شیاطنی سوق می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی