رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: عادت رایج در تشکیلات فرقه ضاله بهائیت این است که به هنگام شانتاژ رسانه ای ضد انقلاب، فرایند موج سواری خبری را آغاز کند و در صدد برآید تا از آب گل آلود ماهی بگیرد. در واقع، بهائیان و تشکیلات شوم آن ها همواره سعی می کنند تا در شانتاژ های رسانه ای به گونه ای عمل کنند که مظلوم به نظر برسند. در همین راستا، اخیرا تشکیلات بهائیت با دامن زدن به برخوردهایی که در گذشته با عناصر فرقه شده قصد دارد تا وقایع را مصادره به مطلوب نماید.

نکته قابل توجه اینجاست، عناصر بهائی که سال ها پیش به دلیل تخلف، جاسوسی و قانون شکنی محاکمه شده اند به حدی ضدایرانی بوده اند که حتی در صورت عدم برخورد قانونی با آن ها به ظن قوی توده مردم خود وارد عمل می شدند و با آن ها برخورد می کردند. حال تشکیلات فرقه ضاله بهائیت سعی دارد تا تصویری وارونه از عناصر جاسوسی خود ارائه دهد و حافظه تاریخی جامعه را منحرف نماید.

تشکیلات صهیونیستی بیت العدل که حتی یک زن حق عضویت در آن را ندارد امروزه پیگیر احوال زنان مجرم و قانون ستیز فرقه شده تا با استفاده ابزاری از آن ها موج خبری ضد انقلاب را تشدید نماید. مهره های بهائی که امروزه مورد توجه تشکیلات بهائیت قرار گرفته اند همان افرادی هستند که با رژیم غاصب صهیونیستی ارتباط داشته و اغلب سفرهای هدفمندی نیز به مناطق فلسطین اشغالی را در سابقه داشته اند. جالب است به یکی از احکام رایج و باورهای پذیرفته شده در بهائیت بپردازیم که در آن مجازات سارق بیان شده است.

بهاء خدای خودخوانده بهائیان در این خصوص می نویسد: «قد کتب علی السارق النفی و الحبس و فی الثالث فاجعلوا فی جبینه علامة یعرف بها لئلّا تقبله مدن الله و دیاره ایّاکم ان تاخذکم الرأفة فی دین الله اعملوا ما امرتم به من لدن مشفق رحیم» نوشته شده است برای سارق در مرتبه اول تبعید کردن، و در مرتبه دوم زندانی نمودن، و در مرتبه سوم لازم است در پیشانی او علامتی گذاشت، تا همه بشناسند و شهر های خدا او را نپذیرند، و مبادا به حال او رأفت و رقت نمائید، و آنچه را که مأموریّت دارید، انجام بدهید.( اقدس، صفحه 14، سطر 7)

 حال امروزه بهائیان چنان در خصوص مباحث حقوقی سخن می گویند که گویی از مبانی فرقه خویش بی خبر هستند و نمی دانند سرکردگان شان چه احکامی از خویش ساخته و به اسم حکم الهی بر مشتی خلق جاهل ابلاغ کرده اند. خوب است بهائیان این دست از احکام خود را نیز به هنگام دم زن از حقوق بشر مطرح کنند تا مشخص شود باور مهره های هلاک شده فرقه نیز چه بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

رهپویان هدایت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی