رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مهر ۸ ۱۴۰۲، ۰۲:۳۶ ب.ظ

مکتوبات ضاله بهرام الهی

در این مجال قصد داریم با بررسی یکی از مکتوبات بهرام الهی، شمه‌ای از شیوه‌های فریبکارانه وی را به‌صورت مختصر تشریح کنیم. وی دریکی از مطالب فرقه‌ای خود تحت عنوان طب روح، سعی کرده با استفاده از کلمات علمی و عبارات سنگین، ابتدا توجه اهل علم را جلب کند و از سوی دیگر مریدان عوام هم به دلیل آشنا نبودن و سنگین بودن مطالب وی، جایگاه علمی او را بالا ببرند. متأسفانه همین مریدان ساده و جاهل، مطالب دام و دانه شده بهرام الهی را تعابیر الهی خوانده و او مرد آسمانی وابسته به خداوند معرفی می‌کنند. این مریدان حق ندارند معنا و مفهوم عبارات و جملاتی را که نمی‌فهمند از وی تقاضا کنند یا یک توضیح مختصری بیان کند. دراویش مسلک اهل حق مصداق این تعبیر هستند که بر زمینت می‌زند نادان دوست.

بهرام الهی در مقام توصیف مردان خدا این‌گونه نوشته است: چیزی که باعث از دست رفتن اعتقاد به خدا و عمل به اخلاقیات اصیل می‌شود، ارتکاب سلسله اعمالی است که در نظر او شر مطلق است. منظور از او همان شخص معلوم‌الحال قطب و مراد فرقه است که در اینجا به شخص نورعلی الهی برمی‌گردد. به تعبیر دیگر ملاک اعمال و رفتار مریدان این فرقه، تنها شخص منحرفی و گمراهی همچون نورعلی الهی است.

در ادامه، وی در تشریح مفهوم او نوشته است منظور از او خدای زمان است. مردان خدا کسانی هستند که هشداردهنده اعمال منفی بوده و جایگاه و مرتبه آنان به‌قدری بالا و رفیع مطرح می‌کند که درنتیجه آخر آنان (مردان خدا) را همان خدای زمان معرفی می‌کند. بهرام الهی در توصیف مردان خدا آورده است: خدا یکتاست، اما خداوند در هر دورانی، وجهی از خود را نمایان می‌سازد که نمودار پیشرفت معنوی انسان در دوران باشد. خدای زمان همین وجه است و همین وجه، مدبر کل امور است.

وی به‌صورت کاملاً ماهرانه، جایگاه وجه الله را که در انحصار پیامبران و ائمه معصومین است، به همین راحتی به فرد معلوم‌الحال مانند نورعلی الهی عمومیت داده و مریدان بیچاره در سیطره جعلیات و موهومات نورعلی الهی زندگی ضلالت بار خود را ادامه می‌دهند.

 

 به امید رهایی مریدان بیچاره از یوغ جعلیات و انحرافات فرق تصوف

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی