رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آبان ۳ ۱۴۰۲، ۰۸:۳۷ ق.ظ

نقض حقوق بشر ملت فلسطین توسط مجامع بین‌المللی

رهپویان هدایت: با شروع عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی در مناطق اشغالی توسط نیروی‌های مردمی کشور فلسطین، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی برای حفظ منافع مشترکی که با رژیم صهیونیستی دارند به تکاپو افتادند تا شاید بتوانند صدای عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی ملت‌های جهان را خاموش کنند.

مهم‌ترین حربه کشورهای غربی برای حمایت از رژیم اشغالگر قدس، استفاده ابزاری از مبانی نخ نما‌شده اعلامیه جهانی حقوق بشر و سایر معاهدات جانب‌دارانه غیر بین‌المللی است. امروز دول غرب با سرکردگی آمریکا، درصدد است به هر طریق ممکن، رژیم جنایتکار را از طوفانی که ملت فلسطین به پا کرده‌اند، در مجامع بین‌المللی نجات دهد.

امروز بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر، تمام کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی به نقض آشکار حقوق بشر محکوم قطعی هستند. به‌عنوان نمونه، در ماده 2 این اعلامیه، تمام انسان‌ها برای دارا شدن حقوق و آزادی‌شان، نبایست تمایزی اعم از رنگ و نژاد و عقیده سیاسی برای آنان قائل شد. اما امروز سردمداران دول غربی، تنها به فکر یهودیان غاصبی هستند که بیش از 70 سال، از هیچ جنایت وحشیانه‌ای علت ملت مظلوم فلسطین دریغ نکردند.

امروز نمایندگان دول غربی در جلسات و تریبون مجامع بین‌المللی به‌گونه‌ای مقررات و پیمان‌نامه‌های بین‌المللی را تفسیر می‌کنند که تنها به نفع رژیم غاصب صهیونیستی ختم شود. در ماده 5 میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی به‌صراحت آمده است که محتوای این میثاق نباید به‌گونه‌ای تفسیر شود که متضمن ایجاد حقی برای دولتی یا گروهی شود. امروز جنایات و کشتار وحشیانه‌ای که ملت فلسطین تحمل می‌کند، ناشی از اجرای جانب‌دارانه و مغرضانه این‌گونه قوانین بین‌المللی است.

تاکنون محاکم دادگستری بین‌المللی، علی‌رغم تشکیلات عریض و طویلی که با حق عضویت کشورهای جهان، برای خودساخته‌اند، در برابر نسل‌کشی بی‌سابقه رژیم منحوس اسرائیل، عامدانه سکوت اختیار می‌کنند و عدالت نداشته خود را به جهانیان نشان دادند. اما دیوان دادگستری بین‌المللی در برابر سایر کشورهای جهان، خود را موظف می‌دانند که در امور سیاسی و دیپلماسی آنان مداخله کنند و به‌کرات حکم به مجازات ناقضین حقوق بشر صادر کرده‌اند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی