رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان


قواعد و قانون های وضع شده در فرقه های تشکیلاتی جملگی غرضمند هستند و اهداف خاصی را دنبال می کنند. اهداف و اغراض ذکر شده جملگی تهی از خداخواهی می باشند و در واقع، وضع کننده قاعده های فرقه به دنبال هدف هایی است که در آن هیچ مولفه الهی و انسانی وجود ندارد.

 

نمود بارز این رویه در فرقه ضاله بهائیت قابل مشاهده است که در آن قاعده ها و محورهایی برای فعالیت اعضا تعریف شده که نتیجه آن صرفا تقویت رژیم غاصب صهیونیستی است. برای نمونه یکی از محورهای مورد تاکید بهائیان خلع سلاح عمومی است که آن را در خصوص کشورهای اسلامی مطرح می کنند.

 

بها، خدای خودخوانده بهائیان در کتاب اقدس با صراحت جواز حمل اسلحه را رد می کند و مدعی می شود که حمل اسلحه را قبول ندارد.(قابل توجه است بها خود از بابی هایی بود که بر روی مردم ایران اسلحه کشیدند و حتی به اجساد نیز رحم نکرده آن ها را مثله کردند. بها در آخر به اتهام مشارکت در ترور شاه محبوس گردید و بعد توسط سفیران کشورهای بیگانه از کشور فراری داده شد. بر این مبنا انکار جواز حمل اسلحه توسط وی صرفا نقش سفیدسازی گذشته ای سیاه و وحشانه را دارد که البته این امر میسر نیست چراکه بها طریق ترور و کشتار پنهان را جایگزین نمود)

 

 سرکرده های بعدی فرقه ضاله بهائیت نیز سعی کردند حکم خلع سلاح عمومی را صرفا به کشورهای اسلامی محدود کنند و در واقع از این قاعده برای تضعیف قوای نظامی کشورهای اسلامی استفاده کنند. حال مسئله قابل توجه اینجاست،  تشکیلات فرقه ضاله بهائیت که در مناطق تحت غصب فلسطین اشغالی قرار دارد هیچگاه چنین پیشنهادهایی را در خصوص رژیم آدم کش صهیونیستی ارائه نداده و اتفاقا زمانی که به مهره های بهائی گفته می شود چرا این دست قوانین را در منطقه قرار گرفتن تشکیلات فرقه ابراز نمی کنید می گویند: ما اجازه تبلیغ در آن نواحی(فلسطین اشغالی و در میان صهیونیست ها) را نداریم. جالب است که بهائیان حتی اجازه سکونت دائم در فلسطین اشغالی را ندارند و این امر را یک قاعده واجب التعظیم فرقه می دانند.

 

با توجه به آنچه گفته شد، حکم خلع سلاح عمومی و سایر شعارهای پوچ فرقه ضاله بهائیت با غرض تضعیف ملل اسلامی و تقویت فرقه ضاله بهائیت ابراز می شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۰۴
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی