رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه بهمن ۳۰ ۱۴۰۲، ۰۹:۴۸ ق.ظ

ترس مسیحیان صهیونیست از ایران قوی (بخش اول)

نظام جمهوری اسلامی، ساختاری مبتنی برمشارکت مردم و بر اساس دین مبین  اسلام می باشد، درچنین ساختاری نقش و حضور مردم در مقاطع سرنوشت ساز حائز اهمیت بوده و به عنوان یکی از مؤلفه های مهم ایجاد قدرت برای کشور شناخته می‌شود.

از جمله این مقاطع سرنوشت ساز که نه تنها بر وضع فعلی مردم اثر مستقیم دارد بلکه بر احوال نسل های بعدی نیز مؤثر است، انتخاب افراد صالح و با لیاقت برای سپردن امور قانون گذاری و اجرایی کشور با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری است.

همچنین حضور در انتخابات به معنای تائید اقدامات نظام اسلامی و حاکمیت اسلام در کشور ماست. چنانچه رهبر معظم انقلاب در تاریخ  1380/3/18و هنگام حضور در انتخابات ریاست جمهوری چنین فرمودند:

"هر برگه‌ی رأیی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار باارزش و بااهمیت است."

رهبر انقلاب در تاریخ 1390/12/18(دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری)حضور در انتخابات را نشانه‌ای اعتماد مردم به نظام اسلامی دانسته‌اند و از انتخابات به عنوان رکن مهم نظام نام برده‌اند. بخشی از فرمایش ایشان:

"اولاً انتخابات رکن مهم نظام است. نظام مردم‌سالاری دینی، متکی به انتخابات است. بدون انتخابات، مردم‌سالاری نخواهد بود. معیار تکیه‌ی به مردم، معیار مشهود و محسوس و قابل اندازه‌گیری، همین انتخابات است. بنابراین هر کسی به نظام اسلامی اعتقاد دارد، در این اعتقاد صادق است، شرکت در انتخابات را وظیفه‌ی خودش میداند... نکته‌ی دوم که اشارتاً عرض شد، این است که انتخابات نشان دهنده‌ی اعتماد مردم به نظام است."

برهمین اساس دشمنان ایران اسلامی از تمام ابزارهای خود از جمله رسانه‌های خبری و بسترهای مجازی در تلاش هستند تا به هر نحو ممکن مشارکت مردم در این امر مهم را کاهش دهند، تا از این حربه بتوانند فشار بیشتری بر مردم عزیز ایران وارد کنند. دشمنان این مرز و بوم که شعارشان حمایت از مردم و آزادی است اما از انجام هر اقدامی علیه مردم ایران ابا ندارند، چه ترور دانشمندان هسته ای کشورمان و چه وضع تحریم های ضالمانه و غیرانسانی.

در این میان مسیحیان صهیونیست فارسی زبان به عنوان بخش مهمی از پیاده نظام جهان سلطه تمام تلاش خود را برای مقابله مستقیم و علنی علیه نظام اسلامی به کار می برند.

در همین راستا و در ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد تجمعاتی در کشور سوئد با حضور تعداد انگشت شمار مسیحیان بودیم، که با آب و تاب فراوان توسط رسانه‌های معاند و برانداز مورد پوشش قرار گرفت.

 


ادامه دارد...

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی