رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه اسفند ۵ ۱۴۰۲، ۰۲:۵۶ ب.ظ

ترس مسیحیان صهیونیست از ایران قوی (بخش دوم)

رهپویان هدایت: در شماره پیش به نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی و اهمیت این حضور در به ثمر رسیدن مردم سالاری دینی اشاره شد و به تلاش مذبوحانه دشمنان برای کاهش این مشارکت پرداختیم.

رهبر معظم انقلاب در 1396/2/1 در بیانات خود به برنامه ریزی و برنامه سازی دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات اشاره کرده و فرموند:

"ما اطلاع داریم که این دفعه هم رسانه‌های رسمی و شناخته شده‌ی دشمن - که هر وقت توانستند، علیه جمهوری اسلامی کار کردند - از مدتی پیش دارند طراحی می‌کنند، برنامه‌ریزی می‌کنند، برنامه‌سازی می‌کنند، برای اینکه دل مردم را نسبت به انتخابات سرد کنند... میخواهند مردم پای صندوق نیایند؛ میخواهند مردم در ادارهی کشور و مدیریت کشور سهیم نشوند؛ میخواهند مردم در صحنه نباشند؛ لذا تلاش میکنند. اگر حضور مردم نباشد، آنها براحتی میتوانند تهاجم خودشان را چندین برابر کنند. "

در این هجمه سراسری دشمنان علیه اسلام و مردم ایران، مسیحیان صهیونیست نقش ویژه‌ای دارند. این افراد عمدتا دشمنی عمیقی نسبت #اسلام و احکام مبتنی بر شریعتِ آن دارند، بر همین اساس در هر بستری که بتوانند مخالفت و عناد خود با احکام اسلامی و در سطحی بالاتر حکومت اسلامی را ابراز می‌کنند.

از جمله در مواردی چون مسئله حجاب و مبارزه با منکرات علنی در سطح جامعه که این افراد بر خلاف آموزه‌های راستین دین مسیحیت، هیچ تقیدی نسبت به این موارد ندارند. طیف مذکور در سطح کلان با تمامیت حاکمیت اسلامی در جامعه دشمنی دارند و از این رو هر اقدامی که منجر به تقویت پایه‌های حکومت دینی در جامعه شود از سوی آنان محکوم و رد می‌شود.

اقدامات عناصر مذکور به دو شیوه مرسوم انجام می شود:

اول تمسخر، توهین و طرح ادعاهای دروغین نسبت به دین مبین اسلام است. این مسئله به صورت مکرر در بسترهای مجازی از جمله فیسبوک و اینستاگرام رخ می دهد و به بهانه‌های گوناگون احکام اسلامی مورد هجو و تمسخر این قبیل افراد قرار می‌گیرد. بخش دیگری از این اقدامات توهین علنی و مستقیم به پیامبر عظیم الشان اسلام است، و جالب اینجاست کسانی که دم از مدارا با دشمنان می زنند از هرگونه توهین نسبت به مقدسات میلیون‌ها مسلمان ابایی ندارند!

دومین گام، مقابله با هر عملی است که منجر به تقویت و استحکام حکومت اسلامی و به دنبال آن اجرای بیشتر احکام اسلام در جامعه شود. از جمله مواردی چون: جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن، حضور مردم در انتخابات و مناسبت‌های اسلامی ایرانی.

در این گام هدف اصلی ایجاد یأس و ناامیدی، بزرگنمایی مشکلات کشور و ترسیم آینده‌ای تاریک برای ایرانیان با هدف کاهش مشارکت مردم در موارد مذکور و در نهایت تضعیف نظام اسلامی است. در این بخش هم رسانه‌های وابسته به جریان مسیحیت صهیونیستی چون محبت نیوز و هم عناصر وابسته به جریان، نقش فعالی دارند.

بررسی سایت خبری محبت نیوز نشان می دهد که عمده مسائل مطرح شده در آن مختص تخریب جمهوری اسلامی ایران است تا پوشش اخبار مربوط به مسیحیان، همچنین این رسانه در اقدامی قابل پیش‌بینی به حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی و محکومیت ایران به دلیل حمایت از جریان مقاومت پرداخت.

رسانه مذکور حتی از توهین به اعضای شاخص اقلیت‌های مذهبی داخل کشور نیز ابایی ندارد و بارها به سیبوه سرکیسیان (اسقف ارامنه تهران) به دلیل عدم همراهی وی با سیاست‌های خصمانه #مسیحیت_صهیونیستی علیه ایران، اهانت کرده است.

در این راستا هر اقدام درستی که از سوی رهبران اقلیت‌های مذهبی داخل کشور صورت گیرد، مورد تمسخر و تخریب رسانه‌های تبشیری قرار می‌گیرد. به عنوان مثال محبت نیوز در تاریخ 1402/10/27 در خبری توهین آمیز نسبت به اسقف ارامنه تهران چنین تیتری را منتشر کرد: " اسقف اعظم ارامنه تهران «مفسر قرآن» شد! "

 

 ادامه دارد ...

 

اخبار مرتبط:

 ترس مسیحیان صهیونیست از ایران قوی(بخش دوم)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی