رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
مصاحبه مصی علی‌نژاد با نغمه شریعت‌پناهی همسر تشکیلاتی سعید عابدینی، در واقع نقاط اشتراکی بین آن دو نفر را مخابره می‌کند که از جمله آنها می‌توان به "در خدمت غرب بودن هر دو نفر"، "ترویج بی‌بند وباری"، "افسردگی آنها" و ... اشاره کرد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، نغمه شریعت‌پناهی در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک از مصاحبه مصی-معصومه یا مسیح- علی‌نژاد خبرنگار فراری با وی خبر داده است.

تصویر زننده این دو نفر، هر بیننده‌ای را به این فکر فرو می‌برد که در راستای ترویج بی‌بند و باری چه رابطه‌ای می‌تواند بین آنها وجود داشته باشد.


تصویر مطلب نغمه شریعت‌پناهی در فیس‌بوک 

اما مشابهاتی بین خبرنگار فراری لندن‌نشین و همسر تشکیلاتی سعید عابدینی وجود دارد که این مصاحبه و دیدار را توجیه می‌کند.

یکی از شباهت‌ها، استفاده ابزاری هر دو نفر از نام حضرت عیسی مسیح(ع) است. "معصومه علی‌نژاد" که با دهن‌کجی به نام اصلی‌اش، آن را به مصی تغییر داد،‌ در اقدامی سوال برانگیز نام "مسیح" که اسمی مردانه بوده و متعلق به یکی از پیامبران اولوالعزم الهی است، را برای خود برگزید.

در آن سوی ماجرا نیز نغمه شریعت‌پناهی با سعید عابدینی‌ای پیمان ازدواج بست که علاوه بر خودش، عملکرد این شخص نیز هیچ سنخیتی با سیره و منش حضرت عیسی(ع) نداشت و صرفا برای نیل به اهدافی پلید و به دور از شان این پیامبر بزرگ خداوند، خود را در جرگه مسیحیان صهیونیست درآورده بود.

می‌توان چنین نتیجه گرفت که طرفینی که اصطلاحا مصاحبه‌شونده و مصاحبه‌کننده بودند، لکه ننگینی برای هر دین و مسلکی از جمله مسیحیت راستین، به‌شمار می‌روند و این نه تنها یک ادعا نیست که در ادامه پذیرش آن بسیار راحت و منطقی است.

مصی علی‌نژاد- که به احترام حضرت معصومه(س) و حضرت عیسی(ع) هیچ کدام از دو نام دیگر را برای او به‌کار نمی‌بریم- مدیر یک صفحه ضد دینی در فیس‌بوک به نام "آزادی یواشکی زنان در ایران" است که در فروردین‌ماه 1393 آن را راه‌اندازی کرد.

او در این صفحه، عکس‌های خلاف اخلاق و در برخی موارد غیراخلاقی را منتشر کرد که از صاحبان آنها به سرقت رفته بود و مورد اعتراض همان اشخاص نیز قرار گرفت.

صفحه "آزادی یواشکی زنان در ایران" مورد حمایت کشورهای غربی قرار گرفت و فیس‌بوک نیز به‌صورت ویژه‌ای از آن پشتیبانی و به همین خاطر نیز مصی علی‌نژاد جایزه‌ای از طرف یک صهیونیست دریافت کرد.

در پشت پرده راه‌اندازی این صفحه، "رواج لاقیدی" و "حیازدایی از زنان و دختران ایرانی" موج می‌زد. سعید عابدینی که-نغمه شریعت‌پناهی با اهداف خاصی به دنبال آزادی او است- نیز فردی است که همین پروژه را از طریق راه‌اندازی کلیساهای غیرقانونی خانگی در دستور کار خود داشت.

پس در دومین شباهت می‌توان گفت، هر دو طرف قضیه با یک هدف ولی با ابزارهای مختلف، خانواده مسلمان ایرانی را آماج حملات مسموم خود قرار داده‌اند.

از منظری دیگر، توجه سرویس‌های جاسوسی غربی به خبرنگار ضد دینی و سعید عابدینی، نظرها را به سوی خود جلب می‌کند و نشان می‌دهد، ماموریت‌های مشابهی- البته با اختلاف در نحوه اجرا- به آنها واگذار شده بود و در مقابل اهداف دست پایین دنیوی، حاضر شدند‌ مملکت و دین خود را به غربیان بفروشند.

داشتن مشکلات روحی به دلیل توجه نکردن شوهران به آنها نیز وجه شبه دیگری از مصی علی‌نژاد و نغمه شریعت‌پناهی است. خبرنگارنمای فراری که با وجود داشتن یک فرزند، از همسرش جدا شده با افسردگی دست وپنجه نرم کرده و نغمه نیز به خاطر ولنگاری سعید با خوردن قرص‌های آرامش‌بخش به خواب می‌رفت که اکنون با زندانی شدن سعید- و بنا به اقوالی جدایی از او- خواب راحت را تجربه می‌کند.

وضعیت روحی و تنهایی مصی علی‌نژاد به جایی کشیده که احتمال خودکشی در او فراوان است؛ همان چیزی که سعید عابدینی نیز در اوایل جوانی آن را پشت سر گذاشت، اما آن خودکشی موفقیت‌آمیز نبود.

نکته دیگر آنکه، تاریخ مصرف این فعال ضد فرهنگی برای کشورهای غربی تمام شده و دیرزمانی نخواهد پائید که همچون مجریان شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب به گوشه‌ای رانده خواهد شد و نغمه شریعت‌پناهی نیز سرنوشتی غیر از این نداشته و از توجه سرد و ناامیدکننده مقامات آمریکایی نسبت به خواسته‌هایش ابراز ناراحتی کرده است.

امین موحدی ضدانقلاب سابق نیز در شبکه اجتماعی، مصی علی‌نژاد را دارای انحرافات اخلاقی و جنسی بسیاری دانسته و این همان موضوعی است که سعید عابدینی نیز دچار آن بود و برای دستیابی به افکار پلید و شیطانی خودش، کلیساهای غیرقانونی خانگی راه می‌انداخت و دختران را فریب می‌داد.

 همچنین مصی علی‌نژاد در زمان حضور در ایران به اسناد رسمی دولتی در مجلس شورای اسلامی، دسترسی غیرقانونی پیدا کرده بود که شیرین عبادی-که او نیز سابقه حمایت از فساد اخلاقی و همجنس‌بازی را در کارنامه خود دارد-، برای قبول وکالت پرونده او، اعلام آمادگی کرده بود.

گفتنی است، نغمه شریعت‌پناهی که به خاطر فعالیت‌های تبلیغی علیه جمهوری اسلامی ایران، مورد توجه عناصر ضدانقلاب و رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد، در حالی ادعاهای دروغی درباره وضعیت سعید عابدینی در زندان را مطرح می‌کند که در مطلبی دیگر در فیس‌بوک از دیدار خانواده با او خبر داده است. 

خاطرنشان می‌کند، این گفتگو در راستای فضاسازی رسانه‌ای نغمه شریعت‌پناهی و در ادامه سایر اقدامات وی قابل بررسی است که به زودی انجمن رهپویان هدایت خط سیر این اقدامات را افشا خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی