رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه آبان ۷ ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ق.ظ

افشای نامه‌ای تکان‌دهنده!+ سند

یکی از جداشدگان کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی در فیس‌بوک، به افشای نامه‌ای دست زده که در آن به وجود تبعیض و بی‌محبتی در این فرقه اشاره شده و با انتشار آن تمامی ادعاهای فرقه مسیحیت صهیونیستی مبنی بر پایبندی به محبت، مهر باطل می‌خورد.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت، کسانی که با ادبیات و دایره واژگانی فرقه مسیحیت صهیونیستی آشنایی دارند، به خوبی می‌دانند یکی از کلیدواژه‌های پرکاربرد فعالین آن، محبت و دگردوستی در بین آنها است.

اعضای این فرقه انحرافی، به دیگران چنین وانمود می‌کنند که نه تنها بین خودشان از خودگذشتگی و صمیمیت وجود دارد، بلکه با دیگران و حتی دشمنان خود نیز مدارا و بخشش را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

عضویابان فرقه مسیحیت صهیونیستی به همین شیوه و با سوء‌استفاده از وضعیت افرادی که دچار آسیب‌های اجتماعی یا کمبود محبت هستند، آنها را به فرقه خود جذب می‌کنند.

با وجود تمامی این ادعاهای عرض و طویل، اما مصادیق زیادی وجود دارد که علاوه بر رد این ادعاها، عکس آن را نیز به اثبات می‌رساند.

یکی از این موارد، افشای نامه‌ای از سوی عضو سابق کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی است که خطاب به "سورن سرکیسیان" ناظر وقت آن فرقه نگاشته شده و در آن به دست کم سه مورد از تناقضات رفتاری با گفتاری مسئولین فرقه اشاره کرده است.

تصویر نامه


در مورد اول، این کاربر شبکه اجتماعی چنین نوشته:"بدون مقدمه عرض می‌کنم امروز در هیچ‌کدام از خادمین کلیسای شما ذره‌ای از این محبت دیده نمی‌شود؛ مخصوصاً انتظامات برخورد بد، خشک و بی‌محبتی در تک‌تکِ آنها دیده می‌شود."

مصداق دیگری از بی‌محبتی در کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی که توسط این عضو سابق به آنها اشاره شده، ماجرای برداشتن شیرینی توسط عضو دیگری از این فرقه است.

او درباره این اتفاق چنین آورده:"در روز جشن پنطیکاست دختر خانمی از خدمه کلیسا بالای میز شیرینی ایستاده بود، خانمی آمد و دو تا شیرینی برداشت. این دختر خانم با وقاحت تمام به این زن گفت: خانم نفری یک دونه است و آن خانم جواب داد یکی‌اش را برای بچه‌ام برداشتم و با ناراحتی از کنار میز کنار رفت و قهوه هم برنداشت."

وجود تبعیض که بارها از زبان اعضای سابق فرقه غیرقانونی جماعت ربانی بیان شده بود، در این نامه نیز به چشم می‌خورد. در بخشی از این نامه افشاگرانه آمده:"ما فکر می‌کردیم در ایمان مسیحی دیگر پارتی‌بازی و فامیل‌بازی نیست؛ ولی متاسفانه می‌بینیم که دوستان و آشنایان خود را در جاهای خوب می‌نشانند وبا آنها می‌خندند؛ ولی با مردم عادی رفتاری بسیار توهین‌آمیز دارند."

البته به این نکته باید توجه شود، کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی-که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بدون داشتن مجوز فعالیت‌های ضد دینی زیادی را انجام می‌داد- با انتساب خود به دین مسیحیت باعث فریب خوردن افرادی شده بود که با روشن شدن ماجرا، اکثریت قریب به اتفاق آنها از این فرقه جدا شدند و حتی دست به افشای اتفاقات رخ داده در آن مکان کردند.

اینکه در متن نامه، نویسنده به "ایمان مسیحی" اشاره کرده ناشی از اقدامات مزورانه گردانندگان فرقه جماعت ربانی در ایران بوده که با سوء‌استفاده از فضای باز جامعه به تبلیغات فرقه‌ای دست زده و از الحاق خود به پیروان واقعی حضرت مسیح نیز ابایی نداشته‌اند.

گفتنی است، این نامه در زمان فعالیت کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی و توسط یکی از اعضای آن نگاشته شده که به گفته خودش، "سورن سرکیسیان" ناظر کلیسا هیچ اهمیتی به آن نداده و علاوه بر اینکه به موارد مطرح شده در آن ترتیب اثری نداده، آن را پاره کرده است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۲)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۳ campaign deadly hajj & menastears
با حضورتان مرحمی باشید برای دل زخم خورده بازماندگان فاجعه منا
deadlyhajj.com
menastears.com
instagram.com/deadlyhajj
aparat.com/menastears
با حضورتان مرحمی باشید برای دل زخم خورده بازماندگان فاجعه منا
menastears.com
aparat.com/menastears

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی