رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

چندی پیش خبری به روی خروجی خبرگزاری‌های مختلف خارجی قرار گرفت که حکایت از بازداشت سه تبعه آذربایجانی در کشور ایران داشت اما با سرپوش گذاشتن بر علت اصلی بازداشت این سه تن همراه بود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت رسانه‌های معاند مسیحی و سایر سایت های وابسته به ضد انقلاب که یک‌دستی و همگامی خودرا در قضیه سعید عابدینی نشان داده بودند و سعی در تخطئه انگیزه اصلی سفر وی به تهران را داشتند، این‌بار نیز در یک جبهه واحد قرار گرفته و با فرافکنی، فضاسازی رسانه‌ای در خصوص دلیل اصلی بازداشت این سه را شروع کردند.

بر این اساس رسانه‌های خارجی و حتی فارسی‌زبان تبشیری ابتدا اعلام کردند که این سه تن برای شرکت  در یک مراسم جشن و میهمانی از سوی دوستانشان به ایران دعوت شده بودند و با این سناریو پردازی و دروغ‌پراکنی سعی در تخطئه موضوع اصلی یعنی انگیزه سفر این سه به تهران را داشتند.

این رسانه‌ها روزهای اول در اخبار خود مدام یاد آور می‌شدند که افراد مذکور با هدف شرکت در یک عروسی به تهران آمده و هیچ جرمی را مرتکب نشدند اما چند روز بعد با حذف لفظ مراسم عروسی نوشتند که سه تبعه آذربایجانی برای شرکت در یک مراسم به ایران آمده‌اند.

پس از این تنها چند روز بیشتر طول نکشید که  علت سفر به ایران، از مراسم جشن یکباره به شرکت در "مراسم کلیسای خانگی" تغییر پیدا کرد.

 نخستین بار یکی از رسانه‌های اصلی این جریان با اعلام این که دلیل اصلی سفر سه تبعه آذربایجانی شرکت و و مدیریت یک کلیسای خانگی بود  از هدف اصلی این سفر پرده برداشت و حقیقت ماجرا را روشن کرد اگر چه این روند باز هم ادامه یافت.

به رغم این افشاگری بازهم سازمان‌های وابسته به مسیحیت صهیونیستی سعی درکتمان حقیقت داشتند و حتی در نامه‌ای که اسقف اعظم مسیحیان پنطیکاستی روسیه به سفیر ایران در این کشور تحویل داد هدف از سفر این سه نفر را شرکت در یک مراسم خانوادگی عنوان کرد.

در این نامه عنوان شده بود که سه تبعه آذربایجانی بازداشت شده در ژوئن 2016 به دعوت دوستان خود وارد تهران شدند تا در یک مراسم نامزدی شرکت کنند. هدف سفر آن‌ها دوستانه بوده و قصد تبلیغ نداشتند.

در حالی این اظهارات ضد و نقیض بیان می‌شد که خبر وب سایت وابسته به جریان تبشیر چند روز قبل از این نامه نوشته شده  و تلاش اسقف اعظم مسیحیان پنطیکاستی در نامه ارائه شده سوال برانگیز بود.

گفتنی است پیش از این نیز دو سازمان دیگر با چنین فرافکنی و سرپوش به علت اصلی هدف سفر و حضور سه تبعه آذربایجانی در ایران نامه‌ای به ریاست جمهوری  نوشتند و آزادی این سه تبعه را خواستار شدند که پس از شکست سناریوی طراحی شده خود به فضاسازی رسانه‌ای دست زده و از رسانه‌ای چون دویچوله برای ایجاد فشار حقوق بشری بهره گرفتند.

در گزارش‌های بعدی پشت پرده این سفر به تهران و ماهیت اصلی کلیسای سازمان‌دهنده حضور این سه تن در ایران را بازگو خواهیم کرد تا مخاطبان بیشتر به چرایی این کتمان حقیقت از سوی سازمان‌ها و کلیساهای مختلف درباره سفر سه تبعه آذربایجانی به کشور پی ببرند.

 

نظرات (۱)

دروغ و فریب و نیرنگ ارکان اساسی مسیحیت صهیونیستی بوده و هست و انتظاری جز دروغ از این قبیل افراد و رسانه ها نمی ره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی