رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

تارنمای اینترنتی که پیش از این بارها به وضوح وابستگی خود به فرقه مسیحیت صهیونیستی را نمایش داده، با حمایت از "سلمان رشدی" هویت ضدِّ اسلامی خود را آشکارتر کرد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، یکی از رسانه‌های وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی در خبری با انگیزه حمله به اعتقادات مسلمانان، گفته‌های "سلمان رشدی" نویسنده موهن هندی درباره حوادث سیزده نوامبر فرانسه را بازنشر داد.

او که با شبکه رادیویی "دویچلند رادیو" در آلمان مصاحبه کرده بود، با کنار هم گذاشتن چند پیش‌فرض اشتباه به زعم خود نتیجه گرفته که تروریست‌ها مخالف شادی کردن و لذت بردن افراد از زندگی هستند و به این نکته اساسی اشاره نکرده که پرورش‌دهندگان تروریست‌ها چه کسانی بوده‌اند و با چه قصد و نیتی آن‌ها را اکنون روانه فرانسه کرده‌اند؟

خاطرنشان می‌کند، نویسنده مهدور‌الدم هندی- انگلیسی که سابقه توهین به مقدسات اسلامی را در کتاب "آیات شیطانی" در کارنامه تاریک خود دارد، با انتشار رمانی تازه، بار دیگر به اسلام و مسلمانان توهین و با زبان رمز و نماد سرچشمه مذهب را وحشت معرفی کرده است.

البته پیش‌تر بارها مواردی از توهین مستقیم یا باواسطه رسانه‌های مسیحیت صهیونیستی نسبت به مسلمانان و اعتقادات آن‌ها مشاهده شده و اکنون نیز رسانه‌ای دیگر متعلق به این فرقه انحرافی، با پوشش گفته‌های سلمان رشدی برگی دیگر از حمایت‌های این فرقه از توهین‌کنندگان به مقدسات اسلامی را رو کرد.

سلمان رشدی که بود؟

سلمان رشدی نویسنده‏ هندی‌الاصل در سال 1326 هجری شمسی در خانواده‏‌ای مسلمان در بمبئی متولد شد و در سیزده سالگی برای تحصیل به انگلیس رفت.

او در مصاحبه با مجله اشپیگل در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت 1371 به تقید نداشتن خود و خانواده‌اش به اسلام اذعان کرد و گفت: "خانواده‏ من به اسلام گرایش داشتند، ولی در خانه ما از دین خبری نبود. فقط سالی یک بار مرا برای عبادت به مسجد میبردند. مثل مراسم سال نو در نزد مسیحیان، یک دایه‏ مسیحی داشتم...، اکثر دوستان من غیرمسلمان بودند. پدرم از قانون قرآن در منع نوشیدن مشروبات الکلی تبعیت نمیکرد. خوشبختانه میتوانم بگویم که پدر و مادر من مسلمان بدی بودند."

سلمان رشدی در طول زندگی خود در انگلیس به بیدینی و بیاعتقادی مطلق میرسد و در نهایت منکر خدا میشود و با حمایت غرب و صهیونیسم به منظور مقابله با رشد روز افزون اسلام‌خواهی در جهان، به نوشتن کتاب سخیف "آیات شیطانی" دست میزند. 

 او در آن زمان عضو انجمن سلطنتی ادبیات انگلیس بود- وهمچنان نیز هست- و کتاب توهین‌آمیز پیش‌گفته را به سفارش "گیلون ریتکن"-رئیس یهودی انتشارات وایکینک- با دستمزد بی‌سابقه 850 هزار پوند به رشته تحریر در آورد.

پس از انتشار کتاب توهین‌آمیز، حضرت امام(ره) با آگاهی از توطئه و نقشه شیطانی دشمنان پیامبر اکرم(ص) یک تنه به صحنه آمد و با صدور حکم اعدام سلمان رشدی در تاریخ بیست و پنجم بهمن‌ماه 1367 نقشه پلید دشمنان سعادت و تکامل بشریت را خنثی کرد و جلوی موج اهانت به مقدسات اسلامی را گرفت.

مقارن با صدور حکم مهدور‌الدم بودن سلمان رشدی، دولت انگلیس محافظت از جان او را بر عهده گرفت؛ اما با اعتراض مردم انگلیس به هزینه‌های هنگفت مراقبت از این شخص مهدور‌الدم، او اکنون در پناه مأموران آمریکا در حال گذراندن زندگی خفت‌بار خود است.

نکته قابل تأمل آنکه با گذشت بیش از دو دهه از انتشار کتاب "آیات شیطانی"، چند سال پیش ملکه انگلیس لقب سر(شوالیه) را به سلمان رشدی اعطا کرد که این تمجید معنادار از یکپارچگی کشورهای غربی اعم از سیاستمداران، رسانه‌ها و دیگران برای مقابله با اسلام حکایت دارد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی