رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
فرقه اختلاف‌افکن و انحرافی تشیع انگلیسی به بهانه غیرمعتبر کشته شدن یکی از خلفا در روز نهم ربیع‌الاول، روز سُرور و یکی از نقاط وحدت مسلمانان برای مبارزه با استکبار جهانی را به ایجاد نزاع و اختلاف بین مسلمانان تبدیل می‌کنند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، برخی از فرقه‌های انحرافی که به نام اسلام در حال فعالیت هستند، از مناسبت‌های اسلامی سوء بهره‌برداری می‌کنند که یکی از این جریان‌های وحدت‌ستیز، گروهکی موسوم به "تشیع انگلیسی" است.

اعضای این فرقه مناسبت‌های مختلف اسلامی اعم از شادی و مصیبت را در جهت اهداف دشمنان اسلام برگزار می‌کنند که از جمله این مراسم‌ها می‌توان از روز نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) نام برد که با بهانه غیرمعتبر کشته شدن یکی از خلفا، سُرور اهل بیت(علیهم‌السلام) را به محل نزاع و اختلاف‌افکنی تبدیل می‌کنند. 

در حالی که در این روز مسلمانان باید شکرگزار نعمت امام حاضر بوده و برای تحقق جهانی شدن اسلام به وسیله امام و موعود ادیان زمینه‌سازی کنند، فرقه تشیع انگلیسی در پوشش بزرگداشت این مراسم، برنامه‌ها و تبلیغاتی دارند که در جهت عکس این اهداف و فرصت‌ها است.

علاوه بر این، فعالیت‌های آن‌ها با ایجاد نفرت نسبت به تشیع و باورهای مربوط به امام زمان(عج) و نیز مقابل قرار دادن عموم انسان‌ها با آموزه‌های تشیع، مانعی در پذیرش عمومی جهانیان نسبت به  اسلام می‌شود.

برای مثال باید از نام‌گذاری نهم تا پانزدهم ربیع‌الاول به عنوان هفته برائت- آن هم دقیقا در ایام هفته وحدت- توسط شبکه ماهواره‌ای امام حسین (ع) که توسط فرقه تشیع انگلیسی اداره می‌شود، نام برد که موجب نگرانی بسیاری از مسلمانان شده است.

 

گفتنی است، این تحرک‌ها که کاملا در جهت اهداف معاندان اسلام و صهیونیسم صورت می‌گیرد، از نظر مبانی دینی اسلام حتما مردود بوده و هر اقدامی که از آن بوی تفرقه و اختلاف بین مسلمانان به مشام برسد، نسبتی با اسلام راستین ندارد.

بنا بر این گزارش، در راستای اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، دشمنان اسلام با تربیت شبه‌روشنفکران لیبرال، وهابیت و دیگر فرقه‌های انحرافی و نیز گروه‌های تفرقه‌افکن مانند: تشیع انگلیسی به دنبال دست‌یابی به اهداف کلان و درازمدت خود هستند.

برای اثبات این ادعا می‌توان از سابقه و کارنامه فرقه تشیع انگلیسی نام برد که هم‌سو با صهیونیست‌ها و هم‌پیمانانش، به شدت با جریان مقاومت اسلامی منطقه در برابر رژیم جعلی صهیونیستی مخالف است.

شهید چمران در خصوص این فرقه می‌گوید:‌ "... عده‌ای از مسلمانان قشری و متعصب را به دور خود جمع و با جنگ تبلیغاتی اعصاب ما را ناراحت می‌‌نمایند و شهدای ما را مسخره کرده، می‌گویند شهید نیستند، زیرا فتوایی برای قتال از مرجع (مورد قبول خود این گروه) وجود ندارد...."

پیروان این فرقه انحرافی با دستاویز قرار دادن تلبس به لباس روحانیت و وارث فرد خاصی بودن، سعی در اثبات مرجعیت برای رئیس فرقه هستند و در برنامه‌های رسانه‌ای خود که عمدتاً از لندن پخش می‌شود، توهین‌هایی به مراجع معظم تقلید مانند: "رهبر معظم انقلاب " و "حضرت آیت‌الله بهجت(ره)" دارند.

از مهم‌ترین اقدامات ضد شیعی و مذهبی این گروه منتسب به شیعه در فضای ماهواره‌ای جهان می‌توان به تأسیس چند شبکه فارسی و عربی‌زبان با نام‌های شبکه جهانی امام حسین 1، 2 و 3، مرجعیت، فدک، سلام، رقیه، ابوالفضل العباس،‌ الانوار‌، خدیجه‌، الزهرا، المهدی و ... اشاره کرد که در ایام ماه محرّم با تبلیغ برخی مسائل با عنوان شعائر حسینی، باعث وحشت مردم دنیا از شیعیان شده‌اند.

جالب آنکه کشور انگلیس همه لوازم فعالیت علیه اسلام را برای فرقه تشیع انگلیسی فراهم کرده است که از جمله آن‌ها انتشار روزنامه Shianewspaper، راه‌اندازی حوزه علمیه "امامین عسکریین" در لندن، ایجاد "حسینیه سیدالشهدا تأسیس مجتمعی برای حوزه علمیه،‌ هیئت، دفتر کار، مؤسسه رسانه‌ای، شبکه ماهواره‌ای فدک و پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی توسط "یاسرالحبیب" است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی