رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

هنوز چند وقتی از افشاگری های سعید عابدینی علیه فرانکلین گراهام نمی‌گذرد که وی در اقدامی دیگر مطالبی از جرج وود رییس فرقه جماعت ربانی را منتشر کرده و به افشاگری علیه نخستین حامی خود دست زده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: سعید عابدینی که در جریان مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 و در پی رأفت اسلامی نظام آزاد شد، در این مطلب جرج وود را فردی شریر و فریبکار خطاب کرده و از حمایت عناصر خارجی از کلیساهای غیر قانونی جماعت ربانی برای انجام فعالیت تبشیری در ایران پرده برداشته است.

وی با اشاره به دستور تشکیلاتی وود جهت ارتباط با کشیش کلیسای مزبور می‌نویسد: در آخرین هفته­‌ای که قبل از دستگیری در امریکا بودم، با وود ملاقاتی داشتم و او از من خواست  تا با شبان کلیسای جماعت ربانی ایران ارتباط بگیرم و من تنها فردی بودم که بین کلیسای جماعت ربانی ایران و امریکا ارتباط داشتم و این مهمترین دلیل بازداشت من بود.

عابدینی در ادامه مطلب خود از اختلافات درونی جریان تبشیر سخن گفته و تصریح می‌کند: 2ماه قبل از آزادی ­ام، همسر سابقم نامه ای را که جرج ووود بر ضد من نوشته بود برای هزاران نفر در سراسر جهان ارسال کرد.

بر اساس این گزارش نامه یاد شده همان نوشته‌ای است که نغمه شریعت پناهی در آن به اعتیاد سعید عابدینی به فیلم‌های مستهجن اعتراف کرده و گفته بود دیگر نمی‌تواند با یک "دروغ بزرگ" زندگی کند و دلیل تصمیم خود را "سوءرفتار‌های جسمی، احساسی، روانی و جنسی سعید عابدینی را اعلام کرد

 

سعید عابدینی

تصویر مکاتبات صورت گرفته بین سعید عابدینی و جرج وود

وی می‌نویسد: پس از آزادی از جرج وود خواسته تا نامه‌ای در جهت تصحیح این موضوع بنویسد اما جرج وود اعلام کرده هرگز چنین کاری نخواهد کرد.

سعید عابدینی با اعتراف به این که این مسئله نشان دهنده وضعیت واقعی مسیحیت در آمریکا است، ادامه می‌دهد: این اتفاق به وضوح، وضعیت واقعی مسیحیت در آمریکا را نشان می دهد و اینکه چگونه به راحتی روح شریر و بدکار حتی می­ تواند کنترل روح شبانان و رهبرانی که برای آنها مراقبت از خود و شهرتشان از زندگی دیگران بسیار مهم تر را در اختیار بگیرد.

وی تصریح می‌کند: این داستان کوتاه روشن می­‌کند چقدر برخی از کشیشان به موقعیت و نامشان اهمیت می­‌دهند و حتی برای اینکه خودشان را همیشه بر روی صحنه­‌ی شهرت، پول و قدرت نگه دارند حاضرند دیگران را از بین ببرند.

سعید عابدینی می‌افزاید: روح شریر و بدکار در این کشور [آمریکا] بر کلیساها و فرقه­‌هایی که میلیون­ ها نفر را از رفتن و پیوستن به کلیساها منع می­ کنند حکومت می­ کند.

جرج وود یک مبشر پنطیکاستی آمریکایی است که در اوت سال 2007 به عنوان سرپرست شورای عمومی مجامع خداوند در ایالات متحده منصوب شده و از سال2008 به ریاست مجمع خدا یاران در آمریکا رسید.

وی پیشتر از سال 1993 تا 2007 دبیر کل شورای فوق بوده و به مدت 17 سال در سمت کشیش کلیسای مِسانیوپورت در ایالت کالیفرنیا کار می‌کرده است.

جرج وود اولین کسی بود که در جریان بازداشت سعید عابدینی در ایران حمایت خود را از سعید و همسر سابقش نغمه شریعت پناهی و فعالیت‌های تبشیری آنها در ایران اعلام نموده بود.

سعید عابدینی

از راست: جرج وود، نغمه شریعت پناهی و سعید عابدینی

گفتنی است با توجه به اتمام تاریخ مصرف سعید عابدینی برای جریان تبشیر که حضورش در همایش منافقین اذعان به همین موضوع بود ، اکثر حامیانش او را تنها گذاشته و  وی برای مطرح شدن خود اقدام به افشاگری علیه حامیان خود نموده تا شاید بتواند عده‌ای را مجددا فریب داده و با خود همراه نماید.

 ادامه دارد ...


جهت مطالعه بیشتر:

بازی دو سر برد ایران در آزادی سعید عابدینی

تنفس مصنوعی اوباما به سعید عابدینی+سند

زنانی که قربانی نیت پلید سعید عابدینی شدند!

تحرکات نغمه شریعت‌پناهی؛ دروغ بزرگ یا واقعیت؟

طلاق و نفرت دوطرفه سرانجام ازدواج فرقه‌ای

کشیش قلابی حلقه واسط مسیحیت صهیونیستی و منافقین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی