رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
ارزیابی نامه‌نگاری اخیر نغمه شریعت‌پناهی با رسانه‌ها درباره توقف تلاش برای آزادی سعید عابدینی و سپس اعلام پشیمانی از گفته‌های خود نشان می‌دهد این تحرکات بیش‌تر از آنکه به واقعیت نزدیک باشد ناشی از بیماری روانی او و دروغی بزرگ است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، چند روز پیش نغمه شریعت‌پناهی با انتشار نامه‌ای به دلیل آنچه که او "مشکلات اخلاقی و رفتاری سعید عابدینی" نامیده بود، اعلام کرد که دیگر برای آزادی سعید تلاش نمی‌کند.

نغمه شریعت‌پناهی همچنین گفته دیگر نمی‌تواند با یک "دروغ بزرگ" زندگی کند و دلیل تصمیم خود را "سوءرفتار‌های جسمی، احساسی، روانی و جنسی-اعتیاد به تماشای فیلم‌های مستهجن-" سعید عابدینی عنوان کرده است.

در همین راستا او دو سخنرانی‌اش که قرار بود در "کنفرانس آزادی مذهبی" در آیوا و همچنین در مجمع شبکه‌های مذهبی ملی آمریکا در ناشویل برگزار شود، را لغو کرده بود.

نغمه شریعت‌پناهی در این نامه که در واشنگتن پست، کریسشنتی تودی و ... منتشر شده، گفته سوءرفتارها از اوایل ازدواج تشکیلاتی‌شان شروع شده و در طول دوران حبس سعید عابدینی تشدید شده و مشکلات را "بسیار جدی" معرفی کرده است.

تصویر روزنامه واشنگتن پست


تصویر روزنامه کریسشنتی تودی


علاوه بر این او پیش از این در صفحه فیس‌بوک خود از تعطیلی فعالیت‌های خود نوشته بود؛ اما ساعاتی پس از انتشار این نامه، نغمه شریعت‌پناهی به "صدای آمریکا" اعلام کرد که او همچنان برای آزادی سعید عابدینی تلاش می‌کند.


تصویر صفحه فیس‌بوک نغمه شریعت‌پناهی 


صرف‌نظر از صحت و سقم حقیقت پشیمانی نغمه شریعت‌پناهی و اعلام آمادگی دوباره برای ادامه پیگیری آزادی سعید عابدینی در این‌باره گفتنی‌هایی وجود دارد:

1-    سعید عابدینی و نغمه شریعت‌پناهی هر دو از اعضای سابق فرقه غیرقانونی جماعت ربانی بودند که در همین مکان با یکدیگر ازدواج تشکیلاتی کردند و همان‌گونه که خود نغمه نیز اذعان کرده زندگی چندان خوشایند و بادوامی نداشته‌اند و مشکلات بسیاری در راه تداوم آن وجود داشته؛ همچنان‌که گفته شده از یکدیگر جدا شده‌اند.

2-     کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی توسط سازمان سیا آمریکا و با هدف نفوذ بین مسلمانان ساکن در کشورهای مسلمان‌نشین راه‌اندازی شده و ازدواج تشکیلاتی نغمه و سعید نیز با دستور مسئولان آن صورت گرفته است.

3-     نغمه شریعت‌پناهی علی‌رغم اینکه در خصوص ارتباطات خارج از عرف سعید عابدینی-که در هیچ یک از ادیان الهی به رسمیت شناخته نشده است- واقف بوده و شش سال نیز از او بزرگ‌تر بوده، اما به دلیل داشتن "نقص جسمی" حاضر به ازدواج تشکیلاتی با سعید شده است.

4-    همسر تشکیلاتی سعید عابدینی در مدت زندگی با او به دلیل فسادهای اخلاقی و مشکلات رفتاری سعید به انواع مشکلات روحی و روانی مبتلا شده بود و بیماری او تا حدی شدید بوده که با مصرف قرص‌های آرامش‌بخش به خواب می‌رفته و با زندانی شدن سعید اوضاع روانی‌اش بهتر شده است. او علاوه بر داشتن پرونده پزشکی روانی در ایران در شهر "بویسی در ایالت آیداهو"- محل زندگی فعلی‌اش- پرونده پزشکی دارد.

5-    خانواده سعید عابدینی و در رأس آن‌ها نغمه شریعت‌پناهی از همان ابتدای بازداشت و محکومیت سعید سناریوهای مختلفی را تحت هدایت‌های سرویس جاسوسی آمریکا انجام داده‌اند؛ از ادعای شکنجه او در زندان گرفته تا ادعای تهدید سعید به مرگ در زندان و ادعای ضرب و شتم و ادعای خروج مادر سعید عابدینی زیر فشار و ادعاهای بی‌پایه‌ای از این قبیل؛ در حالی‌که تعدادی از این ادعاها توسط خود سعید عابدینی مورد تکذیب قرار گرفت.

6-     تحرکات نغمه شریعت‌پناهی و خانواده غرب‌گرای سعید عابدینی نشان می‌داد که آن‌ها هیچ‌گونه علاقه و تمایلی به آزادی او ندارند و زندانی بودنش منافع بسیار زیادی برای آن‌ها دارد که این موضوع را می‌توان در سفرهای خارج از کشور خانواده فقیرِ سعید و خوش‌گذرانی‌های نغمه به‌خوبی نظاره کرد.


تصویر سفرهای خارج از کشور خانواده سعید عابدینی

7-    این موضوع که نغمه تمایلی به آزادی سعید عابدینی ندارد و برعکس به دنبال افزایش مدت حبس او و سوء‌استفاده‌های مالی و تبلیغاتی از این ماجرا است، پیش‌تر توسط وبلاگ رهپویان هدایت رهگیری و فرضیه ریاکاری نغمه به یقین تبدیل شده بود و اکنون نیز مشاهده می‌شود که نغمه شریعت‌پناهی به توقف پیگیری پرونده سعید عابدینی رسیده، ولی به‌نظر می‌رسد همین توقف نیز با هدایت سرویس سیا و برای سنجش واکنش نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

8-    با توجه به قرائن و شواهد چنین برمی‌آید که نغمه شریعت‌پناهی علاوه بر اینکه از مشکلات روانی زیادی رنج می‌برد به آلت دست سرویس‌های جاسوسی و گروهک‌های معاند نظام تبدیل شده و از این‌رو باید در مقابل گفته‌های او موضعی منطقی و متناسب اتخاذ کرد.

9-    با کمال تأسف برخی از رسانه‌های داخلی با انتشار اخبار مربوط به سعید عابدینی از جمله همین خبر چند روز پیش، در میدان دشمن بازی کرده و از لقب و عنوان رسمی "کشیش" استفاده کردند که بار دیگر تأکید می‌شود مقام رسمی کشیشی خلعت مناسبی برای افراد مجرم و فاسد که به نام دین مسیحیت فعالیت می‌کنند، نیست و مسیحیان واقعی نیز خود را از وجود این‌ها بری می‌دانند.

10-   می‌توان چنین نتیجه‌گیری کرد که گفته‌های مختلف و متناقض نغمه شریعت‌پناهی چندان قابل اتکا نیستند و او عروسک خیمه شب‌بازی دشمنان نظام اسلامی است و حتما تا زمانی که بتواند از قِبَلِ زندانی بودن سعید عابدینی بهره‌های مالی ببرد، تحرکات دروغین و ریاکارانه خود را ادامه خواهد داد.

سعید عابدینی کیست؟

سعید عابدینی مجرم امنیتی-اخلاقی است که در خانواده‌ای متزلزل و پرمشاجره متولد، رشد و نمو یافت. از همان کودکی با مشکلات و معضلات خانوادگی و شخصیتی گوناگونی مواجه شده و در ابتدای دهه سوم زندگی خود دست به یک خودکشی نافرجام می‌زند و با گرویدن به فرقه مسیحیت صهیونیستی، ناسازگاری اجتماعی خود ناشی از عقده‌های کودکی و نوجوانی را بروز داد.

او فرد فاسدالاخلاقی است که با راه‌اندازی کلیساهای غیر قانونی خانگی و اغفال دختران و زنان جوان، متعرض آنها می شده و ارتباطات خارج از عرف او تا آنجا پیش رفته که بیان آن مخالف با اخلاق حسنه و شأن عمومی جامعه است و از گفتن آن اجتناب می‌شود.

سعید عابدینی، با جمع کردن دوستان خود در پشت بام منزل و به بهانه اخراج ارواح شریر از وجود آنها و کبوترپرانی گاه و بیگاه، مزاحمت‌های متعددی را برای همسایگان به وجود آورده که مورد اعتراض شدید آنها قرار گرفته بود.

وی با برقراری ارتباطات مشکوک و ازدواج با خانواده‌ای منافق‌پرور توانسته بود، اعتماد سرویس جاسوسی آمریکا(سیا) را به خود جلب کند. از این رو مأموریت راه‌اندازی پرورشگاه‌های تربیت کودکان بی‌دین و تشکیل کلیساهای غیرقانونی خانگی بر عهده او قرار گرفت.

فساد اخلاقی به جزء جدایی‌ناپذیر این مجرم امنیتی- اخلاقی، تبدیل شده بود و با وجود ازدواج تشکیلاتی با نغمه شریعت‌پناهی، روابط خلاف دینی زیادی داشت و بر خلاف اعتقادات مسیحیت، سرگرمی معمول وی نوشیدن مشروبات الکلی بود.

سعید عابدینی سفرهای زیادی به خارج از کشور داشت و این در حالی صورت می‌گرفت که منبع تأمین هزینه‌های آن، به‌صورت آشکار معلوم نبود؛ ولی قدر متیقن آنکه از عهده خود او خارج بوده و از سازمانی مشخص با توان مالی بالا تغذیه می‌شده است.

مجرم امنیتی- اخلاقی پیش‌گفته به هیچ اصلی از اعتقادات مسیحیت پایبند نبود و تظاهر به مسیحیت نیز برای دست‌یابی به دورنمای ترسیم شده در ذهن خیال‌پردازش بود و در این راه از ارتکاب هر گونه فسادهای ضد اخلاقی و حتی ضد انسانی، ابایی نداشت.

سودای زندگی در غرب، او را چنان مفتون کرده بود که در قبال به دست آمدن آن، حاضر به هر گونه خیانتی به کشور خود بود و علی‌رغم تذکراتی که در رابطه با فعالیت های مجرمانه خود داشت،‌ دست از آن نکشید.

سرانجام، سعید عابدینی در یکی از سفرهای کاری خود به ایران ‌بازداشت و به جرم" اقدام علیه امنیت ملی از طریق راه‌اندازی کلیساهای غیرقانونی خانگی" به هشت سال حبس تعزیری محکوم شد.  

نظرات (۲)

ممنون از مطلب مفیدی که ارائه کردین
اکنون نیز مشاهده می‌شود که نغمه شریعت‌پناهی به توقف پیگیری پرونده سعید عابدینی رسیده، ولی به‌نظر می‌رسد 
واسه آمریکا الان صرف نمیکنه پرونده این فردرا پیگیری کنه به همین خاطر نغمه فعلا باید به بهونه ای دیگه ساکت بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی