رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه تیر ۸ ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ق.ظ

زنانی که قربانی نیت پلید سعید عابدینی شدند!

زنان زیادی در راه رسیدن "سعید عابدینی" به اهداف مالی و دنیوی او قربانی شدند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها باید به "نغمه شریعت‌پناهی همسر تشکیلاتی او" و "مریم نقاش زرگران(نسیم)" اشاره کرد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، سعید عابدینی که به پشتوانه رأفت نظام اسلامی از زندان آزاد شده، این روزها فعالیت‌های تبلیغی خود علیه نظام را شدت بخشیده است.



تصویر حضور سعید عابدینی در تجمع سلطنت‌طلبان و اپوزیسیون خارج نشین


پایگاه اصلی اعمال معاندانه او نیز بیش‌تر در شبکه اجتماعی فیس‌بوک است که هر روز چندین پُست در رابطه با "تبلیغ مسیحیت صهیونیستی"، "حمایت از رژیم صهیونیستی"، "حمله به مسلمانان و اعتقادات‌شان" و "مقابله با جمهوری اسلامی ایران" منتشر می‌کند.

یکی از جنبه‌های فعالیتی او در خصوص پرونده یارِ غار خود یعنی "مریم نقاش زرگران(نسیم)" بوده که ماجرا تا حدودی با بقیه موارد متفاوت است؛ به‌گونه‌ای که می‌توان این زندانی امنیتی را "سوژه سعید عابدینی برای ادامه سوء‌استفاده‌های تبلیغاتی از وی" نام برد.

ارتباط دیرینه سعید و نسیم فرصتی را در اختیار عابدینی قرار داده تا پس از جدایی از نغمه شریعت‌پناهی، به رابطه‌های پیشین رنگ و بویی دیگر بدهد؛ چرا که دیگر هیچ مانعی پیش روی آن دو مشاهده نمی‌شود.

"مریم زرگران" همان زنی است که با سعید عابدینی به سفرهای خارج از کشور می‌رفت و در حالی که سعید بایستی به تعهد زندگی با همسر خود متعهد می‌ماند، اما آن‌ها آزادانه با هم روابط خارج از عرف داشتند و همین موضوع به همراه فسادهای دیگر سعید، "نغمه شریعت‌پناهی" را به بیماری‌های روانی دچار کرد.


تصویر سفرهای خارج از کشور سعید عابدینی به همراه مریم نقاش زرگران


مطالب مرتبط:


دختری که قربانی انحرافات سعید عابدینی شد(بخش اول)+تصاویر

دختری که قربانی انحرافات سعید عابدینی شد(بخش دوم) +تصاویر

دختری که قربانی انحرافات سعید عابدینی شد(بخش پایانی) +تصاویر


موضوع جالب توجه، نگاه ابزاری سعید به زنان و سوء‌استفاده از آنان در راستای رسیدن به اهداف خود است که در سراسر زندگی او به چشم می‌خورد.

از زنانی که قربانی کلیساهای خانگی غیرقانونی سعید عابدینی شدند هم که گذشته شود، شاید بزرگ‌ترین قربانیان نقشه‌های وی، "نغمه شریعت‌پناهی" و "مریم نقاش زرگران" باشند.

نغمه که چند وقت پیش از آزادی سعید، به دلیل فسادهای متعدد اخلاقی و آزار و اذیت‌های او از پیگیری پرونده‌اش منصرف شد، پس از ورود سعید به آمریکا نیز هیچ دیداری با او نداشته و حتی گفته شده در زمان زندان بودن سعید، از وی جدا شده است.

در واقع روند آشنایی این دو شخص را باید نوعی از "ازدواج فرقه‌ای و تشکیلاتی" دانست که هم‌چون دیگر پیوندهای این چنینی دوام چندانی نداشت و از همان ابتدا ناهنجاری‌های زیادی را به خود دید.

سعید عابدینی از نغمه شریعت‌پناهی به‌عنوان پلی برای رسیدن به زندگی در آمریکا استفاده کرده بود و بانیان این ازدواج فرقه‌ای نیز اهدافی جز این در نظر نداشتند و همین موضوع به جدایی‌شان انجامید.

شواهد زیادی برای اثبات این ادعا وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به "شادی نغمه از زندانی بودن سعید" و "سفرهای فراوان او به مناطق مختلف آمریکا و جهان" و "تقدیم دادخواست طلاق به دادگاه به جای استقبال از آزادی سعید"، اشاره کرد.

قربانی دیگر نگاه ابزاری سعید عابدینی به زنان، "مریم نقاش زرگران" است که او نیز فریب ظاهرسازی‌های سعید را خورد و این روزها نیز از قضا به تیتر یک پُست‌های او تبدیل شده است.

این مجرم امنیتی که هم‌چون دیگر زندانیان با رعایت قوانین می‌تواند از تسهیلات در نظر گرفته شده، استفاده کند، با تحریک سعید عابدینی به کارهایی دست می‌زند که حتما برای او مناسب نیست و چه بسا با ارتکاب اعمال مجرمانه جدید بر سنگینی پرونده قضایی او افزوده شود.

"نقاش زرگران" باید از سرنوشت "نغمه شریعت‌پناهی" درس عبرت بگیرد؛ چرا که با وجود عُلقه زوجیت بین آن دو، سعید از وی استفاده ابزاری کرد تا رسد به اینکه مریم تنها در قامت یک دوست با سعید مرتبط بوده و پُرواضح است که سوء استفاه از او توسط یک عنصر فرقه‌ای بسیار متصور است.

بر اساس این گزارش، یکی از گروه‌های مورد توجه فرقه‌ها، زنان هستند که به علت‌های گوناگونی در کانون عضویابی  قرار دارند. برخی از فرقه‌ها از شرایط روحی و عاطفی زنان سوء‌استفاده کرده و این ویژگی‌ها را فرصتی برای جولان دادن به وعده و وعیدهای فرقه‌ای می‌دانند.

فرقه‌هایی هم هستند که از زنان به‌عنوان طعمه برای به دام انداختن مردان بوالهوس و فاسد بهره می‌برند. از این نمونه می‌توان به گروهک تروریستی منافقین اشاره کرد که از این روش بسیار استفاده کرده است.

زودباوری گروهی از زنان و درگیر شدن با مشکلات روحی و روانی نیز می‌تواند گذرگاهی برای جذب در فرقه‌ها در نظر گرفته ‌شود. بیش‌تر قریب به اتفاق فرقه‌ها این شیوه را برای پیشبرد جذب انتخاب کرده‌اند.

حتی برای موجه جلوه دادن خود، فرقه‌ها به زنان پست‌هایی نیز اعطا می‌کنند. برای نمونه"اوشو" که فرقه خود را بر بنیادی از ترویج بی‌ضابطه آزادی‌های جنسی برپا کرده، بخش قابل توجهی از پست‌های تشکیلاتی فرقه را به زنان سپرده بود.

یکی از دلایل دیگر توجه فرقه‌ها به زنان، وجود روحیه اطاعت‌پذیری و استعداد مریدی در آن‌ها است که زنان را طعمه فرقه‌ها برای سوءاستفاده قرار می‌دهد.

اضافه می‌شود، در فرقه‌ای مانند: مسیحیت صهیونیستی با اینکه دیدگاه‌های متضادی درباره کشیش و شبان شدن زنان وجود دارد، اما میل عظیمی برای قرار دادن آن‌ها در رأس مناصب کلیسایی وجود دارد.

این توجه برای آن است که از طرفی خود را طرفدار زنان قرار داده و افرادی را از این طریق به خود جذب و از سوی دیگر برای کشاندن افرادی دیگر به درون فرقه، از آن‌ها استفاده ابزاری کنند.

گفتنی است، در نتیجه حضور زنان در فرقه‌ها، آسیب‌ها و مشکلات فراوانی از جمله: "رها کردن خانواده"، "ظلم به فرزندان"، "بی‌اعتنایی به نزدیکان" و مواردی از این قبیل نیز دامن‌گیر آن‌ها شده که هر کدام می‌تواند زمینه‌ساز معضلات زیادی برای خانواده و اجتماع باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۵)

این سریش بودن شماها درباره سعید عابدینی دوتا مطلب را نشون می ده 1- یا اینکه شما خیلی بیکارین و مطلب دیگه ای ندارین که مش به این پسره گیر میدین2 یا اینکه این بابا خیلی مهمه و واقعاذشما یه چیزایی می دونین که ماها نمی دونیم و واقعا این عابدینی یه کاره یی بوده و ایران اشتباه آزادش کرده
ای کاش این خبرهای شما به گوش کسانی که او را آزاد کردند هم می رسیدتا بهتر او را بشناسند
ای بابا چقدر سعید عابدینی ول کنید دیگه به روز باشین
این سعید عابدینی داره اونور دنیا عشق و حال می کنه حالا شما همچنان دارید به این فرد بی ارزش می پردازید!
ارزش این فرد خیلی کمتر از اینهاست .
این آدم باید به بدترین مجازات ممکن می رسید اگه چیزایی که تو این خبر و مصاحبه هایی که بین خبرتون اومده درست باشه باید پرسید چرا این شیاد را آزاد کردن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی