رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت، مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه ۲۵ خرداد، در اقدامی تامل برانگیز با تصویب قطعنامه‌ای خواستار آزادی سعید عابدینی- مجرم امنیتی ایرانی که هم‌اکنون دوران محکومیت خود را می‌گذراند- و دو جاسوس دیگر شد و این‌چنین برداشت می‌شود‌ که آمریکا به دنبال زیر فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران و مشروط کردن هرگونه توافق نهایی به این پیش‌شرط است.

پیش از این نغمه شریعت‌پناهی- همسر تشکیلاتی سعید عابدینی که گفته می‌شود از او جدا شده ولی از موضوع زندانی بودن او در حال بهره‌برداری است-، نیز در مجلس نمایندگان حاضر شده و از دولت آمریکا خواسته بود در خلال مذاکرات هسته‌ای با ایران، زمینه آزادی این مجرم امنیتی را فراهم کنند.

سنای آمریکا نیز درخواست‌های مشابهی برای آزادی او داشته و همچنین در مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و آمریکا در حاشیه اجلاس سازمان ملل و دیدارهای دوجانبه وزاری امور خارجه دو کشور نیز بارها این موضوع مطرح شده است و اصرارهای مکرر طرف آمریکایی، اهمیت ماموریت عقیم سعید عابدینی را می‌رساند.

علاوه بر این، نمایندگان تندروی آمریکایی در اظهارات خود آزادی سعید عابدینی را به نوعی با مذاکرات هسته‌ای پیوند زده‌اند و این در حالی است که سعید عایدینی یک ایرانی بوده که مرتکب جرایمی شده و با حکم دادگاه به تحمل زندان محکوم شده و گذراندن مصوبه در مجلس قانون‌گذاری آمریکا و اظهار نظر مقامات آمریکایی در ارتباط با او، مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران است.

 اما در این‌باره گفتنی‌هایی وجود دارد:

1-آن‌گونه که از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برمی‌آید، نغمه شریعت‌پناهی چندان علاقه‌ای هم به آزادی سعید عابدینی ندارد و این را می‌توان از خوش‌گذرانی‌های غیر معمول او و خانواده پدری سعید عابدینی در سایه زندانی بودن او، برداشت کرد و البته این خانواده نیز باید بداند همان‌گونه که افراد دیگری همچون: مجریان و دست‌اندرکاران شبکه صدای آمریکا و دیگران با اتمام تاریخ مصرف تبلیغاتی‌شان، به راحتی از طرف دولت آمریکا کنار گذاشته شده و افراد مستعد دیگری جای آنها را گرفتند، آنها نیز با انقضای مدت، حتما روزی به اتاق فراموشی آمریکا رهسپار خواهند شد.


گوشه ای از خوشگذرانی های نغمه شریعت پناهی در حالی که از دوری همسرش غمگین است!

2- چگونه نغمه شریعت‌پناهی مزورانه یک روز در جلوی کاخ سفید، یک روز دیگر در کنگره آمریکا حاضر شده و زمانی دیگر در آلمان به دنبال آزادی سعید عابدینی است، اما از طرف دیگر صفحه فیس‌بوک او همچنان در حال ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای مانند: تبلیغ علیه نظام و محل ترویج کلیساهای خانگی است؟ آیا این دوگانگی در گفتار و رفتار ارزیابی نمی‌شود؟

3- نکته قابل توجه دیگر آنکه نغمه شریعت‌پناهی یکی از اعضای خانواده‌ای منافق‌پرور است. همراز شریعت عموی او، در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از پاسداران و مردم بی دفاع حافظ نظم و امنیت را به شهادت رسانده بود و چرا دولت آمریکا باید وارد بازی خانواده‌ای شود که عضو گروهک تروریستی منافقین بوده‌اند و فرقه رجویه بیش از دوازده هزار ایرانی بی‌گناه را به شهادت رسانده است؟ آیا این دهن‌کجی و بی‌حرمتی به ملت ایران تلقی نمی‌شود؟

4- به این مساله نیز باید اشاره شود که سعید عابدینی و امثال او اصولا مسیحی نیستند و برای پیشبرد بهتر و سریع‌تر ماموریت‌های مجرمانه و خائنانه خود، نقاب مسیحیت را به چهره زده و در مواقع ضروری بیشترین اهانت‌ها را به حضرت مسیح(ع) و تمامی اعتقادات مسیحیان روا داشته و از بیان آن نیز ابایی ندارند؛ وگرنه مسیحیان بخشی از جامعه ایران بوده که همیشه با دیگر هموطنان در صلح و آرامش مثال‌زدنی زندگی کرده و می‌کنند.

5-کنگره آمریکا در حالی در امور داخلی کشور مستقل و مقتدر ایران دخالت‌های بی‌جا کرده و آزادی یک تبعه ایرانی را مطرح می‌کند که در آن کشور، ایرانیان زیادی بدون ارتکاب جرم و صرفا با اتهامات واهی در زندان به‌سر می‌برند و هیچ مطالبه‌ای در این خصوص صورت نمی‌گیرد.

6- تبعیض نژادی در کشور آمریکا بیداد می‌کند؛ به‌طوری‌که سیاه‌پوستان این کشور سخت‌ترین شرایط زندگی و شغلی را دارند و به‌صورت روزانه مورد حمله پلیس این کشور و سفیدپوستان قرار می‌گیرند. آخرین نمونه آن حمله یک سفیدپوست به کلیسای سیاه‌پوستان در ساعات اولیه بامداد پنج‌شنبه 28 خردادماه، در شهر "چارلستون ایالت کارولینای جنوبی" و کشته شدن نه نفر-از جمله کشیش کلیسا- بود که حتما با توجه به مهاجم بودن یک سفیدپوست، نه تنها محاکمه‌ای صورت نخواهد گرفت، بلکه سیاه‌پوستان مجرم شناخته خواهند شد. پس بهتر است در کنار لفاظی‌های کنگره آمریکا، درباره حقوق این دسته از انسان‌ها هم قطعنامه‌ای صادر شود.

تصاویر ضبط شده از ضارب هنگام ورود به کلیسای سیاهپوستان

بنا به گزارش‌ها، کلیسای آفریقایی امانوئل یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای متعلق به سیاه‌پوستان در آمریکا بوده و شهر چارلستون به خاطر وجود تعداد زیادی کلیسا و ساکنانی از نژادها و عقاید دینی مختلف به "شهر مقدس" شهرت دارد. گفته شده قاتل بیست و یک ساله توسط پلیس دستگیر شده است.

خاطرنشان می‌کند، علیرغم عادی بودن عملیات‌های تروریستی در آمریکا، چنین حادثه‌ای در هیچ‌یک از عبادتگاه‌های اقلیت‌های دینی در ایران رخ نداده است.

 از سویی بیشتر روسای جمهور آمریکا از پیروان مسیحیت صهیونیستی بوده و آرزوی آنها برافروختن آتش جنگ آرماگدون برای زمینه‌سازی حضور مجدد عیسی(ع) بوده- که حمله به عراق در سال 2003 بنا به اعلام جرج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا در این راستا صورت گرفت-، اما با وجود این به کهنه سربازان سیاه‌پوست حاضر در تجاوزات خود به دیگر کشورها هم رحم نکرده و این افراد تنها به دلیل رنگ پوست خود، مورد بی‌توجهی و حتی توهین و حمله نیز قرار می‌گیرند.

گوشه کوچکی از جنایات آمریکا در عراق و نقض بدیهی ترین حقوق بشر یعنی رعایت حریم خصوصی

پیش از این در ماه آوریل، کشته شدن یک مرد سیاه‌پوست بی دفاع که توسط پلیس در شمال چارلستون کشته شد، تنش و ناآرامی‌هایی در آمریکا به‌وجود آورد و همچنین برخی شهرها از جمله "بالتیمور" در شرق این کشور، در ماه‌های گذشته شاهد تظاهرات ضدنژادپرستی بوده‌اند.

باید افزود، بنا به آمار در سال ٢٠١٣ در آمریکا ۳۵۶۳ جرم بر پایه تنفر-به‌خاطر نژاد، مذهب، ملیت و ...- ثبت شده که از میان آنها دو سومشان جرایمی بوده که علیه سیاه‌پوستان یا آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار رخ داده است.

7-روز پنج‌شنبه گذشته، پلیس رژیم صهیونیستی از آتش‌سوزی کلیسای "تکثیر" واقع در ساحل دریاچه جلیل خبر داد و رسانه‌های غربی حتی جرات پیدا نکردند آن را به "صهیونیست‌ها" نسبت بدهند و آتش‌سوزی را کار "یهودی‌های افراطی" دانستند؛ در حالی که این رژیم مورد حمایت قاطع دولت و کنگره آمریکا بوده و مقامات این کشور به خود اجازه نداده‌اند که این اقدام را محکوم کنند.

 مگر این حمله به کلیسای مسیحیان نبوده است؟ چگونه از زندانی بودن یک مجرم ایرانی که با "پوشش مسیحیت" مرتکب جرم علیه امنیت ملی کشور شده ابراز نگرانی می‌کنند، اما عبادتگاه هم‌کیشان آنها طعمه حریق عمدی قرار می‌گیرد و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند؟

8-از طرف دیگر، این روزها کشور یمن مورد تجاوز وحشیانه آل سعود قرار گرفته و مردم بی‌گناه عراق و سوریه قربانی تروریست‌پروری کشور آمریکا شده‌اند و مردم پاکستان نیز توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی مورد حمله قرار می‌گیرند، اما گویا این انسان‌ها در منظومه حقوق بشری کشور آمریکا قرار نمی‌گیرند که با عنوان "حقوق بشر" هم که شده از حقوق پایمال‌شده آنها صحبتی به میان بیاید.

اقلیت ایزدی در عراق نیز مورد جفای گروهک تروریستی داعش واقع شده و مزار هزاران شیوخ آنها منفجر شده و جنایت‌های دیگری که روزانه بر آنها وارد می‌شود و با وجود حضور آمریکایی‌ها در عراق به بهانه مبارزه با این گروهک تروریستی، نه تنها هیچ اقدامی انجام نداده‌اند، بلکه به تروریست‌ها مهمات و تجهیزات جدید نیز می‌رسانند!

گفتنی است سعید عابدینی، یکی از اتباع ایرانی بوده که پس از برقراری ارتباط با خانواده منافق‌پرور شریعت‌پناهی و سکونت در آمریکا، از طرف سرویس جاسوسی این کشور برای اجرای ماموریت شبهه در اعتقادات دینی مسلمانان و پروش نسلی بی‌اعتقاد در ایران از طریق راه‌اندازی کلیساهای غیرقانونی خانگی و تاسیس پرورشگاه، به  کشور وارد شد که پس از بازداشت و گذراندن مراحل قانونی با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به جرم اقدام علیه امنیت ملی، به هشت سال حبس تعزیری محکوم شد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۶)

بیشترین آمار تبعض نژادی در جهان مربوط به آمریکا است کشوری که فقط حقوق بشر رو زیر پا میزاره 
با این چیزهایی که شما نوشتید سعید عابدینی باید اعدام می شد نه زندان.
خیلی جالبه این پسره عابدینی تا جایی که من تو خبرهای مختلف خوندم اصلا با یه حال هوای دیگه مسیحی شده و دنبال عشق و حالش خودش بوده حالا چرا اینقدر برا امریکا و دولتش مهم شده نمی دونم؟ فکر کنم داستان چیز دیگه ایه
مطمعنا دلیلی دارد که آمریکا از این کشیش قلابی حمایت میکنه و خواهان آزادی این شارلاتان است.
آمریکا فقط ادعاهای حقوق بشری داره! وگرنه خودش از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در دنیاست .
متاسفم برای شما و  اخبار زردی که منتشر می کنید . متاسفم . 
پاسخ:
دوست عزیز با احترام به نظر شما این مطالب اخبار زرد نیست بلکه واقعیتی است که غرب و آمریکا سعی در سرپوش گذاشتن بر آنها دارند لطفا با دقت بیشتری این خبر و سایر اخبار مربوط به این فرد را مورد بازبینی قرار دهید باز هم از حضور شما قدردانی می کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی