رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

-ببخشید، منظورتان از این جمله آخری چیست،یعنی سعید به دنبال چه خواسته هایی بود که دست به هر کاری می زد؟

سعید یک اخلاق خاصی داشت، خیلی عاشق رفتن به آمریکا بود، همیشه می گفت آمریکا کشور رویاهامه و یه روزی میرم اونجا و به آرزوهام می رسم، می گفت از بچگی عشق آمریکا بودم!

یه چیز جالب هم بگویم حتی شب ها سعید جدیدترین فیلم های آمریکایی را نگاه می کرد و از آنها لذت می برد به قول خودش شیفته فرهنگ آمریکایی بود.

سعید عابدینی در خارج کشور

  -دیگر چه خواسته ای داشت؟

سعید  خیلی دوست داشت آدم سرشناس و معروفی باشد براش مهم نبود که از چه راهی به این هدف برسد فقط دوست داشت آدم بزرگی باشد به خاطر همین دست به کارهای عجیب و غریب زیادی می زد!

-مثلا چه کاری؟

گفتم که من بعضی شب ها به خانه پدری سعید می رفتم، عابدینی یه دوستی داشت به نام وحید زردی، در آن دوران که در کلیسا شرکت می کردند سعید و وحید مدعی شده توانایی احضار روح و  جن را بدست آورده اند به همین خاطر شب ها به بالای پشت بام خانه پدر سعید می رفتند و کارهای عجیب و غریب می کردند و سرودهای خاصی می خواندند و میگفتند که ما اجنه و شیاطین را به تسخیر درآورده ایم، من شاهد بودم که بارها همسایه ها از این رفتارهای سعید و وحید به تنگ آمده بودند و چندین بار هم شکایت کردند، پدر سعید هم از این حرکات او خیلی ناراحت بود و چندین بار با سعید درگیر شد ولی خوب فایده ای نداشت سعید کار خودش رو تکرار می کرد.

 -پس سعید به جز ادعای دیدن مسیح، ادعای احضار روح و جن هم داشت؟

بله-نه تنها این ادعا که مدعی معجزه گری هم بود! می گفت مسیح به او معجزاتی داده اما نمی دانم چرا هیچ وقت این معجزاتش در مورد خانواده اش کارساز نبود، اگرسعید معجزه بلد بود باید اول خانواده خودش رو نجات می داد!

ادامه دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۵)

مطالبی که منتشر می کنید من رو هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک می کنه.
از اونجایی که در بخش اول خدمتتون عرض کردم من کارم کتابفروشیه و همه جور آدم به محل کار بنده مراجعه می کنند. از مسلمان و مسیحی گرفته تا غیره.
من خودم مسلمان هستم. ولی همیشه برام جالب بود فضای کلیسا و حتی افراد مسیحی. دوست داشتم راجع به اونها بیشتر بدونم که به فضل خدا وارد حرفه کتابفروشی شدم و با تام ادیان به طور خلاصه آشنا شدم.
از زرتشتی گرفته تا بیدین به کتابفروشی که بنده در آن کار می کنم مراجعه می کنند تا پیرامون دین و یا علایقشون کتاب تهیه کنن.
کشیشانی هم گاهی اوقات مراجعه می کنند به محل کار بنده و از اونجایی که دوست داشتم همیشه بیشتر بدونم راجع به مسحیت معمولا هرموقعی که می اومدن به محل کار من 20 دقیقه ای وقت هرکدوم رو میگرفتم و اونهارو به بحث دعوت می کردم و البته بیشتر من سوال می کردم.
یادمه یبار یکی از اونها بهم انجیلی هدیه داد تا بخونم و گفت بخون تا بلکه با حقیقت این جهان آشنا بشی. از اونجایی که اهل کتاب و کتاب خوانی بودم من هم انجیل را تا به آخر مطالعه کردم. مطالب جالبی درش نوشته شده و خیلی هاش هم جنبه آموزشی و دور از گناه رو داره.
ولی همیشه برام سوال بود که وقتی تو این کتاب نوشته در مراسم شرابخواری و عیاشی شرکت نکنید!! پس چرا تمام این کشیشانی که من میشناسم از یکی از کتابفروش هایی که دوست و همکار خودمه شراب و مشروب تهیه می کنن؟؟؟(چون خودش درست می کنه ازش می خرن و میگن جنس شرابش خوبه و از این جور تعریف ها) چرا به کتاب عمل نمی کنن و آیا این آیات فقط برای غیر کشیش ها آمده؟
این ادامه نظر قبلی بندست لطفا در ادامه یکدیگر بیارید.
و یا اینکه در تورات خدا گفته مبادا برای من شریکی از جنس پرنده و هر جانداری انتخاب کنید که وای بر شما.
پس چطور در عهد جدیدی که اون کشیش به من هدیه داد نوشته شده عیسی مسیح پسر خداست!!! آیا خدا حرفش رو در چند سال بعد نقض کرده و یا در گذشته دروغ گفته که من یکی هستم و در چند صدسال بعد اومده راستش رو گفته که من چندتا هستم همتون سرکار بودید تا الان؟؟؟ واقعا نمیفهمیدم یعنی چی و الان که شما این افشاگری هارو دارید منتشر می کنید جواب سوالاتم رو میفهمم. و در درجه اول ممنونم از خانم م- الف که به خودش این جرات رو داده تااین مطالب رو منتشر کنه.
مثلا بارها من در کتاب مقدس خوندم که نوشته که خدا گفته من بنده خود مسیح را به سمت آنها فرستادم و من از بنده خود خشنودم. پس چرا همه کشیش ها میگن این بنده خدا نیست این پسر خدا و اصلا خود خداست.
خیلی زیاده اگر بخوام بگم و فکر می کنم بیشتر از این نباید بنویسم و ادامه بدم شاید از حوصله جمع خارج باشه.
آخه ما کتابفروش ها انقدر در طول روز با مردم سرو کله می زنیم که عادت به توضیح دادن کردیم. مخصوصا بنده که تایپیست هم هستم و دیگه راحت مطالب ذهنم رو پیاده می کنم روی کاغذ.
در هر صورت از نویسندگان و خبرنگاران رهپویان هدایت ممنونم که این مطالب رو می نویسن تا شاید چند نفری بخونن و بلکه متوجه شیطان ها انسان نما بشن.
من دینم )اسلام ( رو دوست دارم و واقعا فکر می کنم تنها دینی باشه که انقدر به حقوق انسان ها احترام قائل هستش و مخصوصا حقوق خانم ها.
با تشکر
با سلام مطالب خوبی بود .استفاده کردم.ممنون .
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۹:۱۵ خداوند زنده
با سلام و تحیت مسیحی
خواندن این مصاحبه و دیدن این عکسها تاسف من را به عنوان یک مسیحی برانگیخت .
چرا که از آموزه های کتاب مقدس این است که حتی فکر زنا نیز گناه میباشد اما این تازه مسیحی شده های از اسلام برگشته دارند مسیحیت را به سمت و سوی فساد می کشانند.
افرادی هوس باز و دنبال مطامع مادی که آئین نجات را به عنوان پوششی جهت نیات پلید خود بکار میگیرند .
واقعا اگه کسی تحقیق نکرده باشه و صرفا گوش بده به حرفاتون میگه مسیحیت اینه!من مسیحیم افتخارم میکنم به دینم....تو یه نظر نمیشه عظمت مسیح و مسیحیت رو توضیح داد. اگه دنبال حقیقت هستید بدون تعصب تحقیق کنید و منطقی قضاوت کنین...خدا هدایت کنه همه ی بشریت رو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی