رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

همنوائی اخیر سناتور جمهوری خواه و جنگ طلب آمریکایی با فعالیت های نغمه شریعت پناهی در خصوص آزادی عابدینی بار دیگر پیوند دیرین میان مسیحیت تبشیری و گروهک منحله منافقین را نشان داد.

به گزارش رهپویان هدایت ترنت فرانک که تلاش بی وقفه ای برای خروج سازمان تروریستی منافقین از لیست تروریست ها دانسته چندی است از اقدامات نغمه شریعت پناهی برای آزادی همسر سابقش سعید عابدینی حمایت می کند و حتی با وی دیدار داشته است.

ترنت فرانک به همراه نغمه شریعت پناهی و عنصر سلطنت طلب رنه بهین فر

 این حمایت‌ها بار دیگر پیوند دیرین دو جریان معاند مسیحیت صهیونیستی و سازمان تروریسی منافقین را نشان می دهد که برای بررسی این پیوند باید نگاهی به سابقه خانوادگی شریعت پناهی داشت.

به گزارش این پایگاه نغمه شریعت پناهی به خانواده ای تعلق دارد که سابقه ای دیرین در مخالفت با نظام جمهوری اسلامی دارند. وی فرزند همایون شریعت پناهی و برادرزاده هرمز شریعت پناهی است و دیگر عضو این خانواده همراز شریعت پناهی است که در دهه 1360 به عضویت سازمان تروریستی منافقین درآمد و در قتل شهید عادل نقش مستقیم داشت.

بخشی از اعترافات همراز شرعت پناهی

اعترافات وی نشان می دهد که نامبرده سال 1360 عضو واحدهای تروریستی منافقین بود و روز 5 مهر یک نفر از نیروهای انقلابی به نام احمد رضا عادل را به شهادت رسانده است. او سرانجام به واسطه این فعالیت های تروریستی اعدام شد اما فعالیت های این خانواده به این نکته ختم نمی شود هرمز فرزند دیگر این خانواده در دهه 50 به دنبال روابط غیراخلاقی با همسر برادرش به جرگه تبشیری ها وارد شد. 

داستان جدایی  و ازدواج این زن که هم اکنون به نام دانل در یکی از شبکه های تبشیری فارسی زبان فعالیت می کند پیش از هر چیز یک ازدواج تشکیلاتی را به ذهن متبادر می کند مانند آنچه میان مسعود  و مریم رجوی اتفاق افتاد و این موضوع  و مصداق عینی آن دلیل دیگری به ارتباط میان این دو جریان معاند در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نکته قابل تامل این است که درگیری داخلی میان این خانواده به افشاگری برخی از اعضای آن علیه یکدیگر انجامیده است چنان که چندی قبل مطالبی در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از ارتباطات پشت پردۀ هرمز شریعت پناهی بود.

موافق این خبر که در شبکه های اجتماعی منتشر و به سرعت بازنشر شد سعید عابدینی عنوان کرده است که هرمز شریعت پناهی هر ساله بالغ بر یک میلیون دلار از دولت بوش پسر برای مواجهه با نظام و اجرای طرح براندازانه دریافت می کرده است او همچنین از ارتباط نامبرده با سازمان‌های معاند پرده برداشته است.

این افشاگری ها هم سندی به همکاری و ارتباط نزدیک میان این خانواده در دو جریان مسیحیت صهیونیستی و سازمان تروریستی منافقین است. ارتباطی که بی گمان دلیل اصلی حمایت سناتور جمهوری خواه از سعید عابدینی و در رأس آن نغمه شریعت پناهی است که ریشه آن به وابستگی این خانواده به دو جریان معاند باز می‌گردد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی