رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه اسفند ۲۹ ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

سبک زندگی امریکایی هدف اصلی اوشو

رهپویان هدایت: از آنجایی که غربیان دهها سال  است در حال القاء برتر بودن خود بر دیگران و ترویج سبک زندگی خود بر ایرانیان را دارند، خانواده هم از این برنامه و راهبرد غرب در امان  نمانده است و با هجمه های فراوانی روبروست. یکی از راههای ضربه زدن به کانون خانواده  از طریق شبهمعنویت هایی است که با لباس زندگی شاادتر و معنوی تر در جوامع نفوذ کنند و سپس آنچه غرب و استعمار از آنها می خواهد را پیاده نمایند.

با نگاهی به گروه ها و عرفان های تقلبی می توان به راحتی به این نکته دست پیدا کرد که عمده افراد در این گرو ها بعد از چندی به سمت روابط نامشروع و از هم گسیختگی در خانواده رسیده اند و این گرو ها بالاخره فرد را به این منجلاب خواهد کشید.

اوشو را باید از این منظر نیز نگریست! او بر اساس همین سبک زندگی ایرانیان را هدف قرار داده و در لباس عرفان دنبال فروپاشی خانواده و در نهایت سقوط انسان است.

اشو می‌گوید: «مسلمانان معتقدند زنان و مردان نباید با هم مراوده داشته باشند، در حقیقت اگر می‌توانستند با هم مراوده داشته باشند از انرژی مثبت و منفی زن و مرد هر دو برخوردار می‌شدند!» (اشو، مزه‌ای از ملکوت، ص 14) و در جایی دیگر می‌گوید: «سکس بزرگ‌ترین هنر مدیتیشن است. این پیشکش تنتره به دنیاست. زیرا کلیدهایی را در اختیارت قرار می‌دهد که از پست‌ترین به عالی‌ترین استحاله پیدا می‌کنی!» (الماس‌های اشو، ص 240) پیداست که از این سخنان، چیزی جز سکس آزاد و غیرمتعهد و معنویتی جز معنویت سکس(!) به دست نمی‌آید. منجلابی که وی با ایده‌های خود ترسیم می‌کند، تنها کانون مقدس خانواده را نشانه می‌گیرد. مؤثرترین کانون اجتماعی که اگر به فساد کشیده شود، کل جامعه را تخریب خواهد کرد. 

وقتی اسلام براساس موازین الهی خود نیازهای بشر را در بهترین حالت به تعادل می‌رساند و در صورت عمل به روشهای اصولی آن به همه لذتهای پاک دنیای می شود رسید، چه نیازی به ایده‌های شیطانی اشو است که جز تباهی، هرزگی و افسردگی، ارمغان دیگری ندارد.

در پایان بررسی تاکیدات فراوان و مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در فرهنگ ما خانواده بسیار با ارزش است و در غرب چنین چیزی عملا به نابودی کشیده شده است می تواند بسیار راهگشا باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی