رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که از ابتدا گمانه زنی ها نشان از فعالیت فرق انحرافی به ویژه فرقۀ گنابادی در این نمایشگاه داشت.

به گزارش خبرنگار انجمن رهپویان هدایت این گمانه زنی‌ها به حقیقت پیوسته و متاسفانه در سایۀ غفلت مسئولین این فرقه به راحتی کتاب های خود را در معرض فروش گذاشته است.


بازدیدهای میدانی خبرنگار این انجمن حاکی است کتاب های فوق در قالب انتشاراتی دیگر به راحتی در اختیار مردم گذاشته شده و متصدیان به کار جذب مخاطب به ویژه جوانان و نشر افکار انحرافی فرقه می‌پردازند.

نکته قابل توجه این است که غرفۀ مزبور ابتدا فهرست انتشارات خود را به بازدیدکنندگان ارایه و سپس فهرستی را ارایه می‌کند که شامل کتاب‌های نورعلی تابنده است.

این انتشارات پیش از این نیز وابستگی خود را به فرقه انحرافی گنابادی نشان داده چنان که سایت وابسته به این فرقه خبر افتتاح آن را به عنوان ار گان فرقه گنابادی منتشر کرده بود.

این در حالی است که فرقه گنابادی یکی از انحرافی‌ترین فرق موجود به شمار می‌آید که سردسته آن به نام نور علی تابنده پیش از این به ساحت حضرت زهرا (س) توهین کرده بود.

گفتنی است دیگر فرق انحرافی مانند فرقه شیرازی و یا انجمن حجتیه نیز از فرصت استفاده کرده و کتاب‌های خود را در نمایشگاه بیست و هفتم به راحتی توزیع می‌کنند که این موضوع تعجب اهالی دین و اندیشه اسلامی را در پی داشته است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۳)

۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۱۵ سید محمد علوی زاده
سلام علیکم
مطلب شما با ذکر منبع در 73 فرقه منتشر شد!
یا حق
با سلام و خسته نباشید
خبر بسیار جالبی بود .
سلام
فرقه گنابادیه ، فرقه انحرافی است که آبروی شهر ما را برده است . این نورعلی تابنده، بسیار منحرف و در حال ترویج عقاید انحرافی خود است .او هیچ اطلاعی از اسلام و معارف شیعی ندارد.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی