رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رسانه های مروج مسیحیت صهیونیستی و منافقین دراقدامی هماهنگ خبر اعدام غلامرضاخسروی سوادجانی از اعضای گروهک تروریستی منافقین که به اتهام جاسوسی و محاربه به اعدام محکوم شده بود، را پوشش دادند .

به گزارش انجمن رهپویان هدایت ، پس از آنکه مخالفین ومعاندین نظام جمهوری اسلامی  ایران  در رسیدن به وحدت خطی یعنی وحدتی که طرفین آن دربیشتر اهداف مشترک باشند شکست خوردند، متوسل به وحدت نقطه ای شده اند یعنی وحدتی که در یک نقطه مشترک هستند و آن نقطه نیز براندازی جمهوری اسلامی ایران  از طریق جنگ نرم ونیمه سخت و حتی سخت است .

یکی از نمونه های وحدت نقطه ای گروه های مخالف نظام، می توان به پیوند دو جریان مسیحیت صهیونیستی وگروهک تروریستی منافقین اشاره کرد .نگاهی به کارنامه سیاه این دو فرقه نشان می دهدکه تاکنون ازهیچ کوششی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده اندوارتکاب جرم وجنایت وجاسوسی علیه منافع ملی ایران با ذات هر دو گروه عجین شده است .

 

 

 

 

 

 

 

 


بازنشر خبر سایت منافقین در یک صفحه وابسته به اردوگاه صلیبی

از جمله مصادیق همکاری این دو فرقه جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران می توان به جاسوسی گروهک تروریستی منافقین وکلیسای جماعت ربانی برای سفارت شوروی در اوایل انقلاب اشاره کرد.افشای گوشه ای ازاین خیانت ها،می تواند به افشای ماهیت پلید این دوجریان وهمگرایی راهبردی آنها کمک کند.

دراین رابطه می توان به مقاله یک نشریه آمریکایی اشاره کرد که طی آن با افشای یکی از تصمیمات فرقه تروریستی منافقین در دهه 80 میلادی آورده است : در سال 1986(1365 هجری شمسی)سرکرده این فرقه با نگارش نامه ای خطاب به گورباچف آخرین دبیرکل اتحاد جماهیر شورروی، به واسطه اشتراکات فکری مارکسیستی وخدمات جاسوسی که درگذشته توسط این فرقه برای شوروی انجام داده بودند،درخواست مبالغ هنگفتی پول و نیزپناهندگی برای فرقه اش را کرده بود.همچنین می توان به ارتباط هایک فدوی رشتی (هوسپیان مهر) از اعضای مطرح کلیسای جماعت ربانی با سفارت شوروی و جاسوسی برای این کشور،اشاره کرد.

همچنین پیگیری برنامه های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که به ترویج مسیحیت صهیونیستی می پردازند نشان می دهد که اکثریب قریب به اتفاق اخبار منتشر شده توسط این شبکه ها درواقع بازنشر دروغ پراکنی های شبکه منافقین است.گزارش هایی که در رابطه با حقوق بشر در ایران از این شبکه ها پخش می شود،کاملا هماهنگ و همنوا است به گونه ای که مدیریت واحد هر دو جریان از یک مرکز به وضوح قابل تشخیص است.

درجریان اعدام منافق جاسوس غلامرضا خسروی، بررسی اخبار منتشر شده از سوی بنگاه های دروغ پراکنی وابسته به منافقین ومسیحیت صهیونیستی باردیگرهمگرایی و هم افزایی این دو فرقه را می توان مشاهده کرد. در واقع این دو فرقه انحرافی به عنوان دو لبه یک قیچی به دنبال ریشه کردن کردن اعتقادات اسلامی مردم ایران ودرنهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند .

همچنین پایگاه های خبرپراکنی اینترنتی مروج صهیونیسم وشبکه های اجتماعی وابسته به این جریان نیز بیکار ننشسته و با انتشار اخباری جهت دار به این اعدام واکنش نشان دادند.با نگاهی تحلیلی به اخبارمنتشر شده توسط این سایت ها و شبکه های اجتماعی این نتیجه قابل برداشت است که خبری واحد درسطحی گسترده توسط عوامل مدیریتی واحد، بازنشر شده است .

گفتنی است غلامرضا خسروی سوادجانی از اعضای گروهک تروریستی منافقین بوده که نقشه ها و اسرار مهمی از کشور را در اختیار داشته ونقشه های نظامی مهمی را به گروهک تروریستی مذکور ورسانه های آن انتقال داده است و به اتهام جاسوسی و محاربه به اعدام محکوم شده است و این حکم دیروز به اجرا در آمد .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی