رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: سایت محبت نیوز، ارگان رسمی مسیحیان صهیونیست که وقیحانه خود را آژانس خبری مسیحیان ایران می نامد، مطلقا دلبستگی به مسیحیان ندارد و صرفا در حال انجام بخشی از ماموریت رسانه ای نظام سلطه برای تخریب اسلام  است.

این پایگاه دروغ پراکنی که موارد متعددی از نقض، در اخبار منتشر شده آن وجود دارد، در یکی از تازه ترین دروغ های بزرگ رسانه ای خود تاکتیک های جنگی داعش را مطابق با جنگ های صدر اسلام معرفی کرده است.

در حالی این رسانه، اقدامات این گروهک را مطابق با آموزه های اسلامی می داند که حلقه مفقوده حامیان این گروهک تروریستی در دل خود خبر پیدا می شود.

در بخشی از این گزارش  آمده است که ..... نقل‌قول‌هایی از چند نفر که حمله داعش را تجربه کرده‌اند ذکر شده است، از جمله از یک فرمانده پیشمرگه‌های کرد به نام مامون. او می‌گوید: «فوجی از آن‌ها با سرعت و شلیک‌کنان به سوی ما آمدند، طوری که انگار هیچ نیرویی مانع پیشروی آن‌ها نخواهد شد. ۷۰ تا ۸۰ خودرو بودند، از جمله ۵۰ خودروی زره‌پوش هام وی».

"هام وی" یک خودروی زرهی آمریکایی است که در افغانستان و عراق مورد استفاده نیروهای آمریکایی قرار می‌گیرد.

مطابق این گزارش، یکی از ادوات جنگی که توسط این گروهک تروریستی مورد استفاده قرار می گیرد، خودروی زرهی آمریکایی است که خود موید پشتیبانی و حمایت آمریکا از این گروهک تروریستی است.

از زمان اوج گرفتن حملات گروهک تروریستی دست پرورده غرب (داعش)، تاکنون یکی از بهره برداری های مهمی که از اقدامات آن در حال انجام است، انتساب این گروهک آمریکایی – صهیونیستی به اسلام و انطباق اقدامات آن با آموزه های غنی جهاد اسلامی است.

اقدامات شومی که هر چند با امپراتوری رسانه ای تاکنون به نتیجه دلخواه خود نرسیده است؛ چرا که اقدامات این گروهک بیشتر شبیه تروریست های آموزش دیده توسط سرویس های جاسوسی است تا شبیه آنچه که به عنوان جهاد اسلامی در قرآن کریم و روایات پیامبر اعظم (ص)و ائمه اطهار( علیهم السلام ) وارد شده است.

اقدامات هدفمند این عروسک های خیمه شب بازی محور غربی – عبری که با پشتیبانی مالی برخی از کشورهای عرب مرتجع منطقه در حال انجام است، با مدیریت مرکزی واحد در حال انجام است .

این گروهک تروریستی که فلسفه وجودی آن خدشه دار کردن جلوه رحمانی دین مبین اسلام است توسط سرویس های جاسوسی غربی ایجاد، آموزش، پشتیبانی، مشاوره، تسلیح و ... می شوند.

در این مختصر، تاکتیک هایی که در این گزارش ذکر گردیده و آنها را مطابق با جنگ های صدر اسلام معرفی کرده است مورد نقد و بررسی از دیدگاه اسلام و کتاب مقدس به عنوان مرجع الهیاتی مسیحیان قرار گرفته می شود.

در بخشی از این گزارش آمده است: رویتر می‌نویسد، جنگجوبان داعش برق‌آسا به "کفار" حمله می‌کنند، «مردان آنان را سر می‌برند و زنان را به عنوان غنایم جنگی به اسارت می‌برند.»

کشتن مردان و غنیمت گرفتن زنان و قتل عام و کشتار دسته جمعی که توسط این گروهک تروریستی انجام می شود، در چندین جمله از کتاب مقدس به آن ها اشاره شده است که به دستور خداوند انجام گرفته است.

در سفر اعداد باب 31 جملات 1 تا 18 ، خدا به حضرت موسی(ع) درباره کشتار مردم مدیان و غارت اموال و سوزاندن شهرها و مسکن ها دستور داده است.

حتی بعد از قتل عام این قوم، چون لشکر حضرت موسی (ع) زنان و اطفال را نکشته بودند و به اسیری گرفته بودند غضبناک شده و در جملات 17 و 18 دستور می دهد:

17-پس الآن هر ذکوری از اطفال را بکشید، و هر زنی را که مرد را شناخته، با او همبستر شده باشد، بکشید.

18-و از زنان هر دختری را که مرد را نشناخته، و با او همبستر نشده برای خود زنده نگاه دارید.

در سفرتثنیه باب 7 جمله2، دستور خداوند به هلاکت عمومی هفت قوم آمده است.

همچنین در سفر تثنیه باب 20 جملات 12 تا 17 خداوند به حضرت موسی(ع) نحوه برخورد با امت ها و قتل و کشتار و غارت اموال آنان به وی آموزش می دهد.

در یوشع باب 6 در خصوص خداوند به یوشع در مورد هلاکت قوم اریحا و ملک آن دستور داده است.

در یوشع باب 8 جملات 1 تا 29 خداوند به یوشع دستور کشتار دسته جمعی و غارت  اموال قوم عای را می دهد و این دستور نیز اجابت می شود.

یوشع بعد از قتل عام در عجلون به حبرون می آید و جنایت علیه بشریت ادامه دارد.

جمله 37 باب 10 کتاب یوشع از کتاب مقدس مسیحیان، کشتار  این قوم توصیف شده است.

کشتار قوم دبیر و ملکش نیز در کتاب یوشع باب 10 جملات 41- 39 توصیف شده است.

ادامه دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی