رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت : کارشناسان برنامه پژواک این هفته شبکه صهیونیستی محبت، برای اثبات مستند بودن دخالت مسیحیان در مسائل سیاسی، دچار بیهوده گویی شدند و به ناچار در موارد متعددی دست به تحریف کتاب مقدس تحریف شده زدند .

در بخشی از این برنامه که با ارتباط تلفنی یک به اصطلاح کارشناس روابط بین الملل، در حال پخش بود، مهمان برنامه، برای اثبات سیاست به واژه حکمت در کتاب مقدس، متوسل شد که بر اهل فن تمیز مفهوم و محدوده سیاست از حکمت پوشیده نیست و این واژه در کتاب مقدس مسیحیان، معنایی غیر از سیاست دارد.

در این برنامه که بر پایه کتاب "سیاست کتاب مقدسی" ساخته شده بود، در انجام ماموریت واگذاری شکست مفتضحانه ای خورد و در پایان بیننده با مجموعه ای از داده های نامنسجم و پراکنده روبرو می شد.

بر اساس کتاب مبنای موضوع برنامه پژواک، حداقل پنج نظریه رسمی در خصوص دخالت مسیحیان در امورسیاسی و حکومتی بیان شد که همه آنها با هم کاملا متضاد بود و در پایان، بیننده متوجه نمی شد که آیا مسیحیان حق دخالت در امور سیاسی را دارند یا خیر ؟

نظریه ششم هم که هنوز اعلام نشده است، نظریه به اصطلاح متخصصان بی سواد این برنامه بود که در این قسمت از آن رونمایی نشد.

اجرای این برنامه همچون گذشته به سه نفر مجری و به اصطلاح کارشناس غیر متخصص واگذار شده بود و آنها در موارد بسیار زیادی، ناشیانه در خصوص موضوع مورد بحث به ابراز عقاید خود می پرداختند.

پراکنده گویی در این برنامه آن قدر فراوان بود که خودشان امیدواری کردند که بینندگان گیج نشده باشند و همچنین مهمان تلفنی این برنامه که از موضوع بسیار بیگانه بود، مجنون وار به دخالت در امور داخلی ایران می پرداخت و خروج موضوعی وی از بحث، تذکرات مجریان را در پی داشت.

ادوین آبنوس یکی از مجریان این برنامه، ترویج مسیحیت به وسیله دولت ها را امری متناقض با ماهیت مسیح دانست، این در حالی است که وی اشاره ای نکرد که بودجه کلان تلویزیون بکار گیرنده وی برای ترویج مسیحیت صهیونیستی از کدام دولت غربی تامین می شود.

اشکان املشی دروغ پراکن بی سواد این برنامه هم از مشکلات برنامه های بحث برانگیز این شبکه در امان نبود و بازی با واژه های کتاب مقدس، این بار هم  نتوانست او را از مهلکه مفهوم سیاست در مسیحیت نجات دهد .

کارشناسان این برنامه که خود را گرفتار در این کلاف سر در گم می دیدند از یک طرف برقراری دولت مسیحی و اجرای قوانین کلیسایی به وسیله دولت ها را غیر ممکن می دانستند و از طرف دیگر، سعی در توجیه دخالت مسیحیان در امور اجتماعی و سیاسی می کردند.

البته این تناقض، مساله ای نیست که متعلق به این برنامه یا دنیای بی هویت مسیحیت امروز باشد، بلکه ریشه ای بس طولانی حتی به اندازه تاریخ خودش دارد.

در ادامه این برنامه که با عنوان لب مطلب و در واقع برای تعمیق مبحث قبلی بود، مجری آن باز هم دست به تحریف کتاب مقدس مسیحیان زد .

وی در باب  هبوط حضرت آدم و حوا از باغ عدن مدعی شد که مار هر دوی آنها را فریب داد در حالی که در باب 3 از کتاب پیدایش از کتاب مقدس صراحتا اشاره دارد که مار اول حوا را فریفت و بعد حوا آدم را فریفت، یعنی زن را مقدمه گناه مرد قرار داده است.

گفتنی است این اولین بار نیست که این برنامه برای فرقه مسیحیت صهیونیستی، آبروریزی غیر قابل برگشت به بار می آورد چرا که قبل از این در اثبات یکی از اساسی ترین و در عین حال بی پایه ترین آموزه های مسیحیت یعنی تثلیث، دچار مهمل گویی شد و شکستی دیگر در کارنامه ناکامی های این فرقه اضافه کرد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی