رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۲۳ ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ

حرکت خزنده فرقه های انحرافی در صدا و سیما

به گزرش انجمن رهپویان هدایت: در برنامه "خندوانه" که از شبکه نسیم سیما در حال پخش است، فردی که عضو یکی از فرقه های انحرافی است، به عنوان مهمان حضور پیدا کرد.

این فرد که به عنوان یکی از اعضای تیم تهیه کننده یکی از برنامه های شبکه تهران نیز در حال فعالیت است، افکار و عقاید انحرافی داشته و در یکی از فرقه های سیاسی نیز عضویت دارد.

چند روز پیش، در برنامه "صبحی دیگر" شبکه آموزش، نیز کتاب بدون مجوز "انسان از منظری دیگر" نوشته کلاهبردار منحرف محمد علی طاهری سرکرده فرقه کاذب حلقه، تبلیغ و ترویج شد.

تبلیغ این کتاب، که بیشتر از یک دقیقه به طول انجامید، فقط با توجیه پیش گفتاری از یکی از افرادی که خود نیز از بنیان گذاران این فرقه ضاله است، انجام شد.

چرا سازمان صدا و سیما که بر اساس ماده 26 قانون خط مشی کلی و اصول برنامه های سازمان صدا و سیما، باید اذهان عمومی را نسبت به بدعت ها و انحرافات عقیدتی روشن  کند، خود به بلندگوی این افکار انحرافی تبدیل شده است؟

در حالی که طبق بند (ه) ماده 19 قانون فوق الذکر، برنامه هایی که برای گروه های منحرف و ضد انقلاب، جنبه تبلیغی داشته باشد، در صدا و سیما قابل پخش نیست، تولید برنامه هایی که افراد معلوم الحالی در آن نقش اساسی دارند و یا ترویج افکار فرقه های انحرافی می شود، دستاویز خوبی برای رسمیت بخشی به این فرقه ها می شود.

بر اساس ماده 9 اساسنامه سازمان صدا و سیما، هدف اصلی سازمان، ایجاد محیط مساعد برای تزکیه و تعلیم انسان و رشد فضائل اخلاقی ذکر شده است، که با میدان دادن به موثرین فرقه های انحرافی، محیط مساعدی برای ترویج ارزش های ضد اسلامی و عقب گرد فضائل اخلاقی را در پی دارد.

امید است صدا و سیما، که نقش و کارکردش در نگاه مقام معظم رهبری، برابر با کلیه سازمان ها و ادارات و نهادها است، با دقت در وظایف ذاتی خویش، نظارت بیشتری را برای جلوگیری از ورود افکار و عقاید انحرافی و نشریات و افراد موثر آنها را به عمل آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

همه اینا به کنار 
تو دین شما توهین ناپسند نیس؟
شما دارید به نویسنده کتاب توهین میکنید
خیلی از ماها به اسم دین مردمو دین زده میکنیم
در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی