رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

هرمز شریعت پناهی موسس شبکه صهیونیستی هفت ،درصفحه شخصی اش درشبکه اجتماعی حاضر به پاسخگویی به سوالی در مورد خشونت درکتاب مقدس، نشد.

به گزارش گروه رصدفضای مجازی رهپویان هدایت :هرمزشریعت، بنیانگذارشبکه ماهواره ای هفت،که به جای شهرت در روحانیت مسیحی به مهارت در راه اندازی کارناوال های خلاف کتاب مقدس شهره گشته است در صفحه شخصی خود از پاسخ به سئوالی پیرامون خشونت در کتاب مقدس سرباز زده است.

وی در این شبکه اجتماعی به قصد ترویج افکار انحرافی و فرقه‌ای خود پستی را منتشر کرده که مضمون آن وجود محبت در مسیحیت پروتستان است که این اقدام با واکنش مخاطبین مواجه شده است.

چنان که در پی انتشار این مطلب برخی مخاطبین سئوالی را مطرح کرده‌اند که در صورت وجود چنین موضوعی در مسیحیت مورد نظر او، پس جایگاه خشونت در کتاب مقدس و به ویژه عهد عتیق چیست.

 بر اساس همین گزارش هرمز شریعت پناهی که سابقه ‌ای دیرین در عناد با  ایران و دین اسلام دارد با سکوت خود در برابر چنین پرسشی از پاسخ گویی سر باز زده که مصداق رد ادعای وجودمحبت درمسیحیت است.

این در حالی است که او همواره در شبکه خود پیرامون خشونت در ادیان دیگر و حتی مسیحت کاتولیک صحبت کرده و سعی دارد با القای مطالب مورد نظرش به مخاطب نشان دهد که خشونت در فرقه پروتستان جایی ندارد.

گفتنی است یکی از مسائلی که به اتفاق مورد استفاده شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تبشیری و غیر آن قرار می‌گیرد نشان دادن وجود خشونت در دین اسلام است در حالی که یافته های پژوهشگران این عرصه نشان می‌دهد که  حداقل1351 واژه  با مفهوم خشونت در کتاب مقدس به کار رفته است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی