رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت، این رسانه ها از ماه مبارک رمضان به عنوان ماهی یاد کردند که در آن کوچکترین جایی برای جنبیدن و تکان خوردن نیست و انسان ها در این ماه به خواری و حقارت کشیده می شوند!

از نظرگاه رسانه های مذکور در ماه مبارک رمضان به حقوق انسان ها تعدی و تجاوز می شود و متعاقب آن اجرای قوانین اسلامی مربوط به روزه خواران در ملأعام تنها چهره خشونت بار، انعطاف ناپذیری و ضدبشری عنوان می شود.

این گونه غرض ورزی ها در حالی از جانب رسانه های تبشیری و معاند بیان می شود که در احکام اسلامی مربوط به روزه داری به تمامی جزئیات روحی، جسمی انسان ها و همچنین موقعیت های زمانی و مکانی روزه داران کاملا توجه شده است. حتی زمانی فرا می رسد که روزه گرفتن بر شخص مسلمان در ماه مبارک رمضان حرام اعلام می شود.

به یقین سردمداران این رسانه ها از قوانین متعالی اسلام در خصوص تمامی فرائض آگاه هستند اما شیطنت های رسانه ای و مأموریت های ذاتی شان چنین ایجاب می کند که چهره خشنی از اسلام را معرفی کنند.

روزه خواری در ملاعام و در موقعیتی که قصد روزه خوار دهن کجی به واجبات اسلامی است در این صورت ضرورت مجازات به شرط اثبات جریحه دار شدن افکار و احساسات عمومی احترام به شاکله و روح حاکم بر جامعه اسلامی است. عدم اجرای احکام اسلامی در چنین حالتی خود باعث بی تفاوتی به حقوق اکثریت جامعه خواهد بود.

تنبیه شدن یکی دو نفر افراد روزه خوار نمی تواند بهانه ای جهت تخطئه شرع مقدس اسلام و احکام متعالی مربوط به آن باشد و به خوبی برای همگان آشکار است که رسانه های تبشیری و معاند جیره خواران استکبار و برخی کشورهای غربی هستند و آنان به یقین سعی خواهند کرد که چهره ای خشن از اسلام را به جهانیان معرفی کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی