رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مرداد ۱ ۱۳۹۳، ۰۱:۱۲ ب.ظ

پرده برداری از یک کلاهبرداری بزرگ تاریخی (بخش اول)

 

شعار صلح و محبت مسیحیان، یکی از دروغ ها و کلاهبرداری های بزرگ تاریخ است؛ چرا که نگاهی به کتاب مقدس نشان می دهد بر خلاف این ادعا و شعار، موارد بسیار زیادی از خشونت و قتل عام و غارت در کتاب مقدس که منبع الهیاتی مشترک همه مسیحیان است، مشاهده می شود.



به گزارش انجمن رهپویان هدایت: شاید به ذهن خیلی ها این مساله خطور کرده باشد که مسیحیت دین محبت و صلح است و جنگ در آن جایگاهی ندارد و به اصطلاح اگر کسی یک سیلی به سمت راست صورت یک مسیحی بزند، او سمت چپ صورت خودش را برای سیلی دوم فراهم می آورد!!

اما شعار صلح و محبت مسیحیان، یکی از دروغ ها و کلاهبرداری های بزرگ تاریخ است؛ چرا که نگاهی به کتاب مقدس نشان می دهد بر خلاف این ادعا و شعار، موارد بسیار زیادی از خشونت و قتل عام و غارت در کتاب مقدس که منبع الهیاتی مشترک همه مسیحیان است، مشاهده می شود.

اولین جنگ در کتاب مقدس مسیحیان از جنگ حضرت ابراهیم(ع) برای نجات برادر خود حضرت لوط(ع)، آغاز می شود. در سفر پیدایش باب 14 جملات 5 تا 16 به ذکر این واقعه پرداخته است .

در سفر اعداد باب 31 جملات 1 تا 18 نیز خدا به حضرت موسی(ع) درباره کشتار مردم مدیان و غارت اموال و سوزاندن شهرها و مسکن ها دستور داده است.
حتی بعد از قتل عام این قوم،چون لشکر حضرت موسی (ع) زنان و اطفال را نکشته بودند و به اسیری گرفته بودند غضبناک شده و در جملات 17 و 18 دستور می دهد:
17-پس الآن هر ذکوری از اطفال را بکشید، و هر زنی را که مرد را شناخته، با او همبستر شده باشد، بکشید.

18-و از زنان هر دختری را که مرد را نشناخته، و با او همبستر نشده برای خود زنده نگاه دارید

البته انجام چنین فاجعه ای به دستور خداوند و توسط پیامبر بزرگ الهی، از نظر اسلام به شدت مردود است.

در سفرتثنیه باب 7 جمله2، درباره دستور خداوند به هلاکت عمومی هفت قوم چنین آمده است:
و چون یهوه خدایت، ایشان را به دست تو تسلیم نماید، و تو ایشان را مغلوب سازى، آنگاه ایشان را بالکل هلاک کن، و با ایشان عهد مبند و بر ایشان ترحم منما.

همچنین در سفر تثنیه باب 20 جملات 12 تا 17 خداوند به حضرت موسی(ع) نحوه برخورد با امت ها و قتل و کشتار و غارت اموال آنان به وی آموزش می دهد.

در جملات 16 و 17 آمده است : اما از شهرهاى این امت هایی که یهوه، خدایت، تو را به ملکیت مى دهد، هیچ ذى نفس را زنده مگذار.
17 بلکه ایشان را، یعنى حتیان و اموریان و کنعانیان و فَرِزیّان و حویان و یبوسیان را، چنانکه یهوه، خدایت، تو را امر فرموده است، بالکل هلاک ساز.
جنگ و حمایت از آن پس از حضرت موسی(ع) و در زمان یوشع نیز ادامه دارد. در یوشع باب 6 در خصوص خداوند به یوشع در مورد هلاکت قوم اریحا و ملک آن دستور داده است.
در جمله 21 از این باب  آمده است : و هرآنچه در شهر بود از مرد و زن و جوان و پیر و حتی گاو و گوسفند و الاغ را به دم شمشیر هلاک کردند.
دستور  خداوند به یوشع جهت قتل و غارت همچنان ادامه دارد . در یوشع باب 8 جملات 1 تا 29 خداوند به یوشع دستور کشتار دسته جمعی و غارت  اموال قوم عای را می دهد و این دستور نیز اجابت می شود.
در جمله 24 آمده است : و واقع شد که چون اسرائیل از کشتن همه ساکنان عای در صحرا و در بیابانی که ایشان را در آن تعاقب می نمودند فارغ شدند، و همه آنها از دم شمشیر افتاده، هلاک کشتند، تمامی اسرائیل به عای برگشته، آن را به دم شمشیر کشتند.
ادامه دارد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی