رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت :یوشع بعد از قتل عام در عجلون به حبرون می آید و جنایت علیه بشریت ادامه دارد. جمله 37 باب 10 کتاب یوشع از کتاب مقدس مسیحیان، این کشتار را چنین توصیف می کند:

37 و آن را گرفته، آن را با ملکش و همه شهرهایش و همه کسانی که در آن بودند به دم شمشیر زدند، و موافق هر آنچه که به عَجْلون کرده بود کسی را باقی نگذاشت، بلکه آن را با همه کسانی که در آن بودند، هلاک ساخت.

درباره کشتار دبیر و ملکش در کتاب یوشع باب 10 جملات 41- 39 چنین آمده است:

39 و آن را با ملکش و همه شهرهایش گرفت و ایشان را به دم شمشیر زدند، و همه کسانی را که در آن بودند، هلاک ساختند و او کسی را باقی نگذاشت؛ و به طوری که به حبرون رفتار نموده بود به دَبیرْ و ملکش نیز رفتار کرد، چنانکه به لِبْنَه و ملکش نیز رفتار نموده بود.

40 پس یوشع تمامی آن زمین یعنی کوهستان و جنوب و هامون و وادیها و جمیع ملوک آنها را زده، کسی را باقی نگذاشت و هر ذی نفس را هلاک کرده، چنانکه یَهُوَه، خدای اسرائیل، امر فرموده بود.

41 و یوشع ایشان را از قادش بَرْنیع تا غَزّه و تمامی زمین جوشَن را تا جَبَعُون زد.

در عهد جدید نیز نشانه هایی از  خشونت و تند خویی دیده می شود. هر چند که مسیحیان با تفاسیر متعدد و بعضا متناقض سعی در فرافکنی و رفع اتهام از کتاب مقدس را دارند.

توجیهات مسحیان تا آنجا پیش می رود که کاملا واضح است، گرفتار تفسیر به رای شده اند و تاویل جملات کتاب مقدس با خود جمله کاملا متناقض است.

برخورد خشونت آمیز حضرت عیسی(ع) با افرادی که در هیکل بودند، در باب 2 انجیل یوحنا جملات 13 تا 17 آمده است .

در جمله 15 آمده است : پس تازیانه‌ای از ریسمان ساخته، همه را از هیکل بیرون نمود، هم گوسفندان و گاوان را، و نقود صرافان را ریخت و تختهای ایشان را واژگون ساخت،

در لوقا باب 22 جملات 36 تا 38 حضرت عیسی به شاگردان خود دستور می دهد که لباس خود را فروخته و شمشیر تهیه کنند .

در جمله 35 چنین آمده است:پس به ایشان گفت: «لیکن الآن هر که کیسه دارد، آن را بردارد و همچنین توشه دان را و کسی که شمشیر ندارد جامه خود را فروخته، آن را بخرد.

در لوقا بابا 12 جملات 51 و 52 در خصوص عدم ماموریت عیسی برای برقراری صلح آمده است: آیا گمان می برید که من آمده ام تا سلامتی بر زمین بخشم؟ نی بلکه به شما بگویم تفریق را.

52 زیرا بعد از این پنج نفر که در یک خانه باشند دو از سه و سه از دو جدا خواهند شد،

در متی باب 10 جمله 34 آمده است : گمان مبرید که آمده ام تا سلامتی بر زمین بگذارم. نیامده ام تا سلامتی بگذارم بلکه شمشیر را.

یوحنای مجنون نیز در مکاشفه کابوسانه خود در باب 16 جملات 13 تا 16 درباره حوادث آخرالزمان و جنگ آرماگدون آورده است.جنگی که بنا به اعتقاد مسیحیان، فقط معتقدین به افکار انحرافی صهیونیسم در آن جان سالم به در می برند و مابقی مردم دنیا از بین می روند.

جمله 14 : زیرا که آنها ارواح دیوها هستند که معجزات ظاهر می سازند و بر پادشاهان تمام ربع مسکون خروج می کنند تا ایشان را برای جنگِ آن روز عظیم خدای قادر مطلق فراهم آورند.

درباره جنگ ده پادشاه خیالی که مدت حاکمیتشان فقط یک ساعت است، با حضرت عیسی در مکاشفه باب 17 جمله 14 چنین آمده است: ایشان با برّه جنگ خواهند نمود و برّه بر ایشان غالب خواهد آمد، زیرا که او ربّ الارباب و پادشاه پادشاهان است و آنانی نیز که با وی هستند که خوانده شده و برگزیده و امینند.»

گفتنی است،جملات مذکور در کتاب مقدس که حاوی قتل عام و کشتار و خشونت بی سابقه در کتاب مقدس مسیحیان است، تنها بخش کوچکی از ناگفته های این کتاب تحریف شده است که مسیحیان  با نیرنگی مثال زدنی از آن چشم پوشی کرده و با پوششی فریبنده، قصد اغوای مخاطب خویش و تسلط بر فکر وی را دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی