رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
مواردی از اشتباه در تشخیص هدف و روش مبارزه با فرقه‌های انحرافی و نوظهور در رسانه‌های داخلی دیده می‌شود که لزوم شناخت بیش از پیش فرقه‌ها توسط کارشناسان رسانه‌ها را طلب می‌کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، شناخت عقاید، تشکیلات، گردانندگان و نحوه جذب، اولین گام مبارزه رسانه‌ای با فعالیت‌های فرقه‌های انحرافی و نوظهور است.

برای آگاهی‌بخشی به جامعه مقصد و خصوصا جوانان باید ابتدا صاحب قلم، شناخت کافی و لازم را از آن جریان و فرقه به دست آورد و آن‌گاه در صدد تجزیه و تحلیل آنها برآید.

در این راستا می‌بایست دقت شود، جای دست‌اندرکاران یا اصطلاحا بزرگان فرقه با جیره‌خواران و افراد دست چندمی عوض نشود که در این صورت، نیروهای جبهه خودی بر خلاف هدف اولیه خود، در حال هدر دادن نیرو و انرژی هستند.

تنها پیروز این ماجرا نیز فرقه‌ها و پشتیبانان آنها خواهند بود؛ چرا که شاهد استهلاک داشته‌های گروه مقابل خود بدون صرف هر گونه هزینه‌ای هستند.

به عنوان نمونه یکی از فرقه‌هایی که در ایران فعالیت بسیار زیادی داشت، فرقه مسیحیت صهیونیستی با پیش‌رانی کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی بود.

با توجه به اینکه مرکز اصلی فرقه در آمریکا، بسیار زیرکانه و هوشمندانه آنها را در گروه مسیحیان قرار داده بود، از این‌رو شناخت ماهیت واقعی جماعت ربانی،‌ قدری دشوار و پیچیده است و شاید عده‌ای برخورد با آنها را برخورد با مسیحیان تلقی کنند که مطلقا این‌چنین نیست.

 خوب است بدانیم که بسیاری از عقاید فرقه جماعت ربانی با اصول بنیانی مسیحیت موافقتی ندارد و تندروی‌های آنها و حمایت از رژیم صهیونیستی، عملا آنها را در مقابل مسیحیان راستین قرار داده و می‌توان به جرات گفت که نسبتی با مسیحیت واقعی ندارند.

مدیران این فرقه غیرقانونی برای ساختارسازی و رسمی کردن خود، عنوان کشیشی را برای هرکس که بیشتر در جهت اهداف آنها قرار داشته باشد، به‌کار می‌برند و این در حالی است که رسیدن به مقام کشیشی در مسیحیت نیازمند گذراندن مراحلی بوده که ذکر آنها از حوصله این وجیزه خارج است.

متاسفانه به رغم همه این مباحث و مسایلی که پیش‌تر انجمن رهپویان هدایت درباره پشت پرده فعالیت‌های فرقه یاد شده و کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی منتشر کرده و در بیشتر سایت‌های همسو نیز بازنشر پیدا کرده، باز هم هستند پایگاه‌های خبری که از روی بی‌دقتی و یا آشنا نبودن کافی با این مباحث، در معرفی جیره‌خواران این فرقه الفاظی را به کار می‌برند که دلخواه وابستگان به آن است.

در این گزارش تنها به چند مورد از تحت تاثیر قرار گرفتن سایت‌های اینترنتی متعلق به جبهه انقلاب اسلامی از تبلیغات مسموم فرقه‌ای جماعت ربانی و کشورهای حامی آنها اشاره می‌شود.‌  

پایگاه اینترنتی"فرهنگ‌نیوز" که خود را با عنوان "پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی" معرفی می‌کند، در تاریخ سی و یکم شهریورماه با درج خبری با تیتر "پاپ و زندانیان آمریکایی" منتشرکرده که متاسفانه مواردی از اشتباهات نابخشودنی در انتشار خبر به چشم می‌خورد.

علیرغم اینکه در تیتر به زندانیان آمریکایی اشاره شده، وقتی به متن رجوع کرده شود، به نام "سعید عابدینی" برخورد می‌شود که او ایرانی بوده و اصلا آمریکایی نیست که مشمول گمانه‌زنی‌های متن خبر قرار بگیرد.

علاوه بر این، با کمال تاسف در متن خبر در کنار نام سعید عابدینی، واژه کشیش(!) نوشته شده و معلوم نیست به چه استنادی این عنوان را کنار نام او ذکر کرده‌اند.

گلایه زمانی بیشتر خواهد شد که خود همین تارنمای اینترنتی چندین خبر درباره سعید عابدینی منتشر کرده و از فسادهای اخلاقی و جرم او اطلاع کافی داشته و غیر از این، با یک جستجوی ساده اینترنتی هویت واقعی سعید عابدینی روشن و آشکار خواهد شد.

نکته قابل ذکر دیگر آنکه تعدادی از پایگاه‌های خبری- تحلیلی معتبر همچون: "خبرگزاری دانشجو"، "ادیان نیوز" و ... به بازنشر خبر پرداخته‌اند و این در حالی است که سرویس مسیحیت ادیان نیوز، چندین خبر در رابطه با سعید عابدینی و ماهیت حقیقی او انتشار داده است.

انتظاری که از پایگاه‌های واقع در جبهه انقلاب و نظام می‌رود، آن است که به صرف انتشار یک خبر در یکی از پایگاه‌های بیگانه به ترجمه و یا بازنشر آن نپردازند؛ چه بسا تبعات جبران‌ناپذیر و یا پرهزینه‌ای را داشته باشد.

در موردی دیگر، پایگاه اینترنتی موسسه راهبردی دیده‌بان در تاریخ پانزدهم دی‌ماه 1392 برای نشان دادن آزادی زندانیان در زندان رجایی‌شهر، عکس‌هایی از سعید عابدینی در کنار بقیه زندانیان در مراسم شب یلدا را منتشر کرده و متاسفانه در آنجا نیز از عنوان کشیش برای این مجرم امنیتی- اخلاقی استفاده شده بود.

همان خبر نیز در سایت معتبری مانند: "مشرق‌نیوز" بازنشر شد و با کمال تاسف باید گفت عنوان کشیشی که درجه‌ای قابل احترام در دین مسیحیت است، به فردی خوش‌گذران و فاسدالاخلاق به نام سعید عابدینی تعلق گرفت.

به امید اینکه دیگر شاهد چنین وقایعی در رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نباشیم، دوباره تاکید می‌شود سعید عابدینی مجرم امنیتی- اخلاقی ایرانی(و نه آمریکایی) است که به دلیل "اقدام علیه امنیت ملی از طریق راه‌اندازی کلیساهای غیرقانونی خانگی راهی زندان شده است.

این فرد هیچ سنخیتی با تشکیلات رسمی مسیحیت در کشورمان ندارد و فسادهای او در کلیساهای غیرقانونی خانگی و دیگر مکان‌ها، آبرویی برای هیچ دین و آئینی باقی نمی‌گذارد.

گفتنی است، پیش از این نیز یکی از تارنماهای اینترنتی که در شمال کشور مشغول فعالیت است، خبر حضور یکی از عناصر تبشیری فرقه مسیحیت صهیونیستی در یک نشست رسمی را منتشر کرده و با افتخار از او با عنوان مقامی رسمی از جامعه مسیحیت و با شاخص کشیش یاد شده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی