رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۲۸ ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

همجنس‌بازان ایماندار!+ سند

یکی از کاربران مسیحی فیس‌بوک که به گفته خودش در کلیسایی با یک مرد ازدواج کرده، از مدیریت صفحه شبکه ماهواره‌ای هفت درباره گناه بودن این عمل سؤال کرده و مسئولین این شبکه مسیحی نیز در پاسخ، از گناه نبودن آن خبر داده‌اند.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت، در صفحات و پروفایل‌های مربوط به سران اردوگاه صلیبی، شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری و کلیساهای مسیحی به مواردی برخورد می‌شود که باعث شگفتی مخاطب شده و در حقیقت شرمندگی برای حضرت عیسی(ع) است.

در یکی از این موارد، فردی مسیحی که بنا به نوشته خودش پنج سال بوده که طلاق گرفته، با مردی آشنا شده که از طریق او به مسیحیت روی آورده و در نهایت آن دو در یک کلیسا با هم ازدواج کرده‌اند.

شرم‌آورتر از ازدواج همجنس‌بازها در کلیساهای مسیحی، پاسخ شبکه ماهواره‌ای مسیحی هفت درباره گناه بودن یا نبودن این ازدواج است که مدیریت صفحه اختصاصی این شبکه در فیس‌بوک آن را گناه نمی‌داند.


تصویر سؤال و جواب از مدیریت شبکه مسیحی هفت


بر اساس گزارش رهپویان هدایت، بارها دیده شده که این شبکه‌ها و گردانندگان آن‌ها هیچ پایبندی به اصول و مبانی مسیحیت راستین ندارند و این دین ابراهیمی را فقط به‌عنوان مستمسکی برای دست‌یابی به آرزوهای چند روزه دنیوی خود قرار داده‌اند.

حتی طبق جملاتی از کتاب مقدس، فردی که از همسر خود جدا شده حق ازدواج مجدد ندارد؛ چرا که مدام در حال زنا کردن است و حال چگونه ازدواج مجدد دو مرد که همسران خود را طلاق داده‌اند مجاز شده، سؤالی است که ایمان و اعتقاد دست‌اندرکاران شبکه تبشیری هفت را به چالش می‌کشد.

فساد در کلیسا

قرن‌های متمادی از وجود مشکلات و فسادهای اخلاقی در کلیساهای مسیحی می‌گذرد و علت آن هم باید در ازدواج نکردن کشیشان کلیساها با هدف قِدّیس ماندن جست؛ در نتیجه این افرادِ به ظاهر روحانی به همجنس‌بازی و سوءاستفاده‌ از کودکان روی می‌آورند.

برای نمونه می‌توان به گزارش "شبکه ماهواره‌ای سی‌ان‌ان" در تاریخ سی‌ام فروردین ماه هشتاد و شش اشاره کرد که هم‌زمان با سفر پاپ به آمریکا و استقبال گرم جرج بوش، از یک فساد نهادینه شده در کلیساها پرده برداشته بود.

در گزارش این شبکه‌آمریکایی آمده بود، تنها در سال 2006 میلادی حدود هفت‌صد مورد کودک‌آزاری و تجاوز جنسی یا همجنس‌بازی بین کشیش‌های کاتولیک ثبت و شکایت رسمی شده است.

علاوه بر این در اروپا همگی کشیشان، هم‌خوابه‌های متعدد نگاه می‌داشته‌اند؛ به‌طوری‌که در شهر یک‌صد هزار نفری رم شش‌هزار روسپی زندگی می‌کرده‌اند.

به نوشته آسوشیتدپرس، در کشور ایرلند که نود درصد مردم آن کاتولیک هستند، از سال 1994 میلادی-یعنی زمانی که نخستین رسوایی بزرگ در مورد یک کشیش متجاوز به کودکان اتفاق افتاد-، اعتبار معنوی و اخلاقی کلیسا به شدت زیر سؤال رفته تا آنجا که همه مدارس دینی کاتولیک این کشور به جز یکی تعطیل و این مسأله حتی موجب فروپاشی دولت "آلبریت رینولدز" نخست وزیر وقت این کشور شد.

کلیساهای پروتستانی ایران نیز از این نوع مفاسد در امان نبوده‌اند. برای مثال می‌توان به گفته‌های یکی از مسئولین کلیسای غیرقانونی عمانوئیل اشاره کرد که فساد موجود در این فرقه را با کلیسای کاتولیک مقایسه کرده بود.

به گفته او یکی از انگیزه‌های اصلی پیوستن افراد به این کلیسای غیرقانونی انجیلی، حضور در فضایی بی‌قید و بند برای ارتکاب اعمال خلاف عرف و مغایر با ایمان مسیحی بوده است.

سال گذشته "روان ویلیامز"- رهبر کلیسای انگلیکن‌ها و اسقف اعظم کلیسای کانتبری انگلیس- در مصاحبه با روزنامه انگلیسی گاردین، از رسیدن کشیشان همجنس‌گرا به رده‌های بالای کلیسای انگلیکن حمایت کرد و با گذاشتن شرط مجرد ماندن مادام‌العمر آن‌ها گفت: "هیچ مشکلی با کشیش شدن همجنس‌گراها ندارد."

همچنین "لوئزی لامونیکا"-کشیش یکی از معتبرترین کلیساهای آمریکا- به اتهام جرایم غیر انسانی از جمله تجاوز جنسی به حدود بیست و چهار بچه و مثله کردن گربه‌ها به‌خاطر بعضی مراسم مذهبی، به زندان افتاد و به دلیل مشکلات اخلاقی خود و قائم‌مقام کلیسا و پسر وی، جمعیت کلیسا به‌شدت ریزش و به ده تا پانزده نفر رسید و در نهایت نیز بسته شد.

اضافه می‌شود یکی از گزارش‌های شورای حقیقت، عدالت و درمان کلیسا درباره فساد اخلاقی کشیشان آن‌چنان مفتضحانه بود که پاپ فرانسیس از آن با تعبیر" خوره" یاد کرد.

شبکه مسیحی هفت

پس از آنکه اختلاف‌های زیادی بین گردانندگان شبکه ماهواره‌ای محبت به‌وجود آمد، "هرمز شریعت به همراه کامیل نوایی" در سال 2001 میلادی شبکه مسیحی هفت را تأسیس کردند.

دست‌اندرکاران این شبکه-که به‌صورت بیست‌وچهار ساعته به تبلیغ مسیحیت صهیونیستی به زبان فارسی مشغول است-، هدف خود را بر تغییر دین مردم ایران و پروش نسلی بی‌دین و متمایل به غرب قرار داده‌اند.

در راستای دست‌یابی به اهداف از پیش تعیین شده، برنامه‌های مختلفی توسط مدیران این شبکه بر روی ماهواره قرار می‌گیرد که بخش عمده‌ای از آن فاقد هرگونه پیغام دینی یا الهیاتی مسیحی است؛ بلکه از محتوای برنامه‌ها می‌توان نوعی "لاابالی‌گری" را برداشت کرد.

اجرای برنامه‌هایی بدون محتوا و صرفا با انگیزه سرگرمی و پخش موسیقی‌های مبتذل، شبکه ماهواره‌ای مسیحی هفت را از شبکه‌ای با ظاهر دینی به شبکه‌ای با محتوای غیراخلاقی تبدیل کرده است.

لازم به ذکر است، هرمز شریعت-مؤسس این شبکه ماهواره‌ای مسیحی- متولد 1334 در تهران است که پدر و مادرش هر دو از وابستگان رژیم پهلوی بودند و یکی از برادران او به‌نام همراز، اوایل پیروزی انقلاب اسلامی یکی از پاسداران نظم و امنیت را به شهادت رسانده و اعدام شده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی