رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه مرداد ۸ ۱۳۹۸، ۰۷:۵۹ ق.ظ

کشیشان جعلی، معضل جدید مسیحیت صهیونیستی+ عکس

هر روز در شبکه‌های اجتماعی مطالبی منتشر می‌شود که اعتراض به حضور خادمین و کشیشانی جعلی و یک روزه با مفاسد اخلاقی فراوان در دستگاه مسیحیت تبشیری است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت با نگاهی گذرا به شبکه های اجتماعی می توان مطالبی از این دست که در آن به افرادی که خود را کشیش خوانده و مشکلات روحی و جسمی فراوانی برای اعضای یک کلیسا به بار آوردند را مشاهده کرد.

اینکه چه چیز و یا بهتر است بگوییم چه سیستم و مکانیسمی موجب به وجود آمدن و به صحنه آمدن این قبیل افراد است را باید در ساختار مسیحیت تبشیری جستجو کرد.

بر اساس این ساختار هر فردی با هر گذشته‌ای تنها با گفتن کلماتی و تایید این کلمات از جانب کشیش یا شبان کلیسا با جملاتی که شهادت القایی محسوب می‌شود از تمام گذشته خود پاک محسوب شده و پس از چند جلسه شرکت در جلسات می‌تواند به بالاترین درجات کلیسایی هم دست پیدا کند.

اما به راستی عقل سلیم پذیرای این موضوع هست که یک نفر با داشتن سابقه انواع شرارت‌ها و رذائل اخلاقی تنها به صرف گفتن چند کلمه زبانی به ناگاه به یک قدیس!!!  تبدیل شده و بدون طی مراحل سلوک اخلاقی بتواند اعمال خود را ترک کند.

اگر چه  در مسیحیت تبشیری ادعا می‌شود که امکان این موضوع وجود دارد اما نگاهی به آثار رشد و پذیرش چنین افرادی در کلیساهای ساختمانی و  زیرزمینی نشان می‌دهد آنها نه تنها از اعمال خود دست نکشیده بلکه با فراهم دیدن میدانی جدید، فرصت را برای ارضاء امیال خود غنیمت شمرده و هر آنچه که بخواهند بر سر اعضای زیر دست خود می‌آورند.

چندی پیش یکی از عناصر شناخته شده این جریان با فریب یک خانم قصد کشاندن او به منجلاب فساد اخلاقی را داشت که این فرد متوجه شده و افشاگری مناسبی را علیه این عنصر شناخته شده به عمل آورد.

وی با انتشار تمام پیام های غیر اخلاقی که از سوی این فرد به وی داده شده بود در برابر رفتارهای این فرد که سابقه فعالیت در کلیساهای غیرقانونی داخل کشور را داشت واکنش نشان داد.

فرد دیگری از مسائلی پرده برداری کرد که برای یکی از دوستانش در کلیساهای زیرزمینی و توسط همین افراد تازه به میدان آمده به وجود آمده بود و نوشت:  

«با سلام من دوستی دارم که  شوهرش در یکی از کلیساهای خاگی کرج حضور داشته بعد از چند ماه اخلاقش عوض شده و پرخاشگر شده. دوستم بعدا متوجه شده که یک خانم زیبا در اون کلیسا خدمت می‌کرده و چون مجرد بوده یک رابطه غیر اخلاقی بین شوهرش و اون خانم شکل گرفته الان کار و زندگی دوستم در مرحله طلاق هست.»

مسیحیت

شایع شدن این گونه رفتارها سبب شده تا عناصر و وابستگان فرقه‌ای مسیحیت صهیونیستی به فریاد آمده و هر روز با انتشار مطالبی در فضای مجازی وجود آمدن این قبیل کشیشان و شبانان را گوشزد کنند.

یکی از وابستگان به این فرقه در  مطلبی که منتشر کرده می‌گوید:

«عزیزان ‌فریب مخورید. باز هم تاکید می‌کنم که فریب مخورید بعضی بخاطر نیّات نادرست و پلید خود و در پی کسب مطامع و شهرت و موقعیت و برتری بر دیگران در طلب یافتن و قرار دادن این عنوان برای خویش هستند تاا پس از تحصیل آن، شروع به سوءاستفاده و دریدن گله خداوند نمایند.

فریب مهربانی های عجیب و دلسوزی های غیر طبیعی و فراتر از حد انتظار این افراد را نسبت به خود یا دیگر دوستان و خواهران و برادران خود، مخورید. زیرا این اشخاص هر محبتی که (در ظاهر) می کنند در واقع به جهت رسیدن به جلب اعتماد شما و خادمین است

مسیحیت

دیگری نیز با تایید سخنان او مطلبی را منتشر کرده و نوشته است:

«مراقب تلخه ها وکرکاسها که با گندمها رشد می‌کنند و جایشان در کلیساهاست باشیم . آزادی در مسیحیت با بی بندوباری و...تفاوت دارد»

مسیحیت

یکی دیگر از اعضای همین فرقه به وجود چنین افرادی معترض شده و چنین می‌نویسد:

«امان از این همه بی کفایتی در بین مسئولین کلیساها. هرکس و ناکسی اجازه موعظه دارد متاسفانه و به محض پرسش سئوال یا انتقاد از عملکرد و انتصاب برخی افراد، به بدترین وجهی باهات برخورد میشه و انگ عامل جمهوری اسلامی بهت چسبیده میشه و خیلی راحت طرد میشی... متاسفم برای این همه سیاهی دل ها.»

مسیحیت

گفتنی است علت اصلی چنین مشکلاتی را باید در مانیفست این جریان پیدا کرد که موافق آن شاگردسازی (بخوانید جذب عضو در فرقه) از هر چیز دیگری برای سران فرقه مهم‌تر است و در این میان آنچه برای سران فرقه اهمیت ندارد مشکلات و خطراتی است که پیاده کردن این مانیفست می‌تواند برای افراد و اعضای فرقه به بار آورد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی