رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه ارديبهشت ۱۶ ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ب.ظ

فجایع تمام نشدنی کلیساهای ترکیه

سازمان تبشیری ایلام و کلیساهای زیرمجموعه این سازمان به محلی برای خوش گذرانی و عیاشی رهبران و شبانان و رخداد فجایع انسانی متعددی تبدیل شده که اعتراض بسیاری از اعضای فرقه مسیحیت تبشیری را هم بر انگیخته است که بخشی از آن را در ادامه خواهید خواند.

چندی قبل از فجایعی گفتیم و خواندید که در کلیسای فارسی زبان ترکیه رخ داده و موجب هتک حرمت و تعرض یک شبان به دختری از اعضای کلیسا شده بود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت این پایان داستان کلیساهای فارسی زبان ترکیه نیست و چنان که رصد فضای مجازی نشان می‌دهد در این کلیساها فجایعی از این دست بی شمار است که توسط اعضای قبلی و فعلی همین کلیساها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

آخرین این وقایع مربوط به کلیسایی در نوشهیر ترکیه است که شبان آنجا به مثابه یک دیکتاتور عمل کرده و به گفته یکی از اعضا او را تهدید کرده و چنین گفته است: « اگر وحشی گری هاش و درنده خوئی هاشو لو بدم صورتمو تخت میکنه»

تصویر کامنت مخاطبان - 1

وی ادامه می‌دهد که این شبان چندین نفر را از کلیسا بیرون کرده و فراتر از آن یک نفر را تنها به این دلیل که میهمان کلیسایی دیگر بوده اخراج کرده است.

در پی انتشار این مطلب کاربران دیگری که بعضی از آنها عناصر و افراد شناخته شده فرقه مسیحیت تبشیری هستند از انجام رفتارهایی مشابه در دیگر کلیساهای ترکیه پرده برداشتند.

یکی از این افراد در کامنتی با اعتراف بقه اینکه کلیساها با انگیزه منافع شخصی راه اندازی شده نوشته است: «این داستان ها مسایل تازه ای نیست در کلیساهای ترکیه به خصوص در کلیساهای ایلام دوست عزیز وقتی کلیسارو فقط برای منافع شخصی خود و بیزینس راه اندازی میکنن و فقط تعداد بالا برایشان مهم باشد خب نتیجه اش همینه»

این فرد تصریح می‌کند: وقتی بدون حکمت رهبران کلیسا رهبر و یا شبان انتخاب میکنن خب نتیجه اش همین است.

فسا در کلیسا

تصویر کامنت مخاطبان- 2

کاربر دیگری در این خصوص از ضربه ای که همین کلیساها به او وارد کرده اند یاد کرده و می‌نویسد: «متاسفانه در کلیسای ایلام چانکری هم این چنین رفتارهایی انجام میشود من خودم هم زخم خورده ایلام هستم به صورت خیلی وحشتناک

فساد در کلیسا

تصویر کامنت مخاطبان - 3

تصویر کامنت مخاطبان - 4

آنگونه که در خلال مطلب نشان داده شده تمام این فجایع در کلیساهای فارسی زبانی رخ داده که زیر نظر سازمان تبشیری ایلام در ترکیه فعالیت می کنند.

 

نگاهی گذرا به سازمان تبشیری ایلام

سازمان ایلام یکی از سازمان های فعال در ترویج عقاید مسیحیت صهیونیستی ، است که محدوده جغرافیایی تعریف شده برای فعالیت آن توسط جریان صهیونیسم بین الملل ، کشور ایران و دیگر کشورهای فارسی زبان می باشد.

وجه بارز افتراق این سازمان از دیگر سازمان های فعال در عرصه مسیحیت تبشیری، حضور میدانی در کشورهای مقصد می باشد که عمده فعالیت آن در مواردی همچون تربیت مبلغ و مبشر و نیز تربیت و پرورش رهبران مسیحی بومی، تالیف، ترجمه و انتشار وسیع کتب و نشریات مختلف مذهبی برای اقشار مختلف جامعه از مبلغین مسیحی گرفته تا کودکان و افراد عادی، ظاهر می شود

متناسب با همین هدف سازمان ایلام در داخل کشور اقدام به راه اندازی و تجهیز کلیساهایی غیرقانونی با عنوان «کلیساهای خانگی» ، پخش و توزیع کتب و لوح های فشرده غیرقانونی و تربیت جاسوس به منظور بهره برداری سرویس های جاسوسی غرب و رژیم صهیونیستی می کرد.

هسته اولیه این سازمان با سفر سم یقنظر پسر ست یقنظر بنیانگذار کلیسای جماعت ربانی در ایران و در پی آن سفر تعدادی دیگر از مهره های این جریان به انگلیس شکل گرفت.

راهبرد اصلی که از سوی سرویس های جاسوسی غربی و در راس آن سرویس 6 MI انگلیس ، برای آن در نظر گرفته شده است، تضعیف و نابودی عقاید مسلمانان ایران به عنوان پایه اصلی امنیت ملی و عامل وحدت بخش ملت ایران می باشد.

از جمله تاکتیک های در نظر گرفته برای نیل به این راهبرد، ترجمه و توزیع انجیل و کتب مسیحیت تبشیری در سطح گسترده، به زبان فارسی می باشد. این سازمان در راه رسیدن به این هدف شوم، حتی ترجمه قدیمی انجیل را برای ملت ایران مناسب ندیده و اقدام به ترجمه سلیس و روان از انجیل به زبان فارسی و حتی به زبان اقوام گوناگون ایران کرده است.

سازمان ایلام بصورتی جامع و فراگیر در تمامی حوزه­ های تبلیغ و تبشیر حضوری فعال دارد و هم چنین با پخش برنامه های تلویزیونی و رسانه­ای در حال فعالیت تبلیغی و تبشیری برای ایرانیان و فارسی زبانان جهان می باشد. سایت و شبکه ماهواره ای «کلمه» (غیر از سایت کلمه منتسب به جریان فتنه) به عنوان ارگان رسمی این سازمان در حال فعالیت می باشد و محتوا و برنامه های های ارائه شده در این سایت و شبکه ماهواره ای طبقات مختلف اجتماعی و سنین مختلف را آماج حملات مسموم خود قرار داده است.

برنامه ریزی برای جذب کودکان مسلمان ایرانی از اهمیت خاصی در این برنامه ها برخوردار می باشد، نگاهی به سرودهایی که در میان کودکان رواج دارد و غالباً برای بازی های کودکانه و در کودکستان ترویج می شود، عمدتا محتوایی غیردینی و پوچ دارند و تلاش برای ترویج جشن کریسمس و بابانوئل میان خانواده های مسلمان، جزئی از همین پروژه تخریب فرهنگی است.

این در حالی است که این سازمان همواره خود را به عنوان نهادی مستقل و غیر دولتی معرفی می کند ولی نگاهی گذرا به تاریخچه و فلسفه ایجاد این سازمان ، و فعالیت های فرقه ای و تشکیلاتی آن از جمله راه اندازی سایت اینترنتی و شبکه ماهواره ای و چاپ ده ها میلیون انجیل و کتب تبشیری ،  وابستگی شدید این سازمان به کشورهای محور سلطه و جریان صهیونیسم حاکم بر این کشورها ، را بیش از پیش عیان می سازد .

سازمان ایلام رابطه تنگاتنگ و دوطرفه‌ای با کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی داشته است؛ به‌طوری‌که این سازمان اقلام تبشیری این فرقه را تأمین می‌کرده و از طرفی فرقه جماعت ربانی نیز دانشجویانی را برای گذراندن دوره‌های تربیت خادم و ... به این سازمان می‌فرستاد.

همچنین افراد سرشناسی از کلیسای پیش‌گفته برای تدریس در سازمان ایلام دعوت می‌شدند و در زمان فعالیت فرقه جماعت ربانی نیز نامه‌نگاری‌هایی بین آن دو صورت می‌گرفته است.

از این‌رو با مهاجرت برخی از سران کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی، این سازمان به محلی برای گردهمایی این افراد قانون‌گریز تبدیل شده که پس از خزیدن در دامان انگلیس و آمریکا جذب سازمان‌های تبشیری مانند: ایلام و شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری شده‌اند.

گفتنی است این سازمان تا چند سال گذشته فعالیت های بسیاری را در داخل خاک کشور سازمان دهی می کرد از جمله راه اندازی کلیساهای خانگی و مجامع زیرزمینی و تربیت مبشرین فرقه پروتستان ، که با حضور به موقع نیروهای انقلابی و همیاری مردم مرکز این سازمان متلاشی و امکان فعالیت فیزیکی آنان در ایران از میان رفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی